Zwelling na neuscorrectie

  • Zara

    Anonymous

    Hallo

    Ik ben een half jaar geleden geopereerd geweest aan mijn neus .

    een totale neuscorrectie.

    De zwelling zit er nog steeds grotendeels in de neuspunt en neusbrug.

    heel vervelend…en het stoort me, ook meerdere keren contact opgenomen met de chirurg die zegt toch minimaal 1 jaar moeten wachten of kan zelfs langer duren voordat je de eindresultaat ziet.

    Het verschilt inderdaad per persoon en helaas verloopt het genezingsproces zeer traag bij mij.

    Mocht ik nog steeds niet tevreden zijn na 1 jaar of anderhalf wordt het toch een nacorrectie want met een ontevreden neus blijf ik niet rondlopen.

    groetjes leeuwtje

    Hoi hoi, even jouw ervaring horen. Ik heb nu na 2 mnd nog zwelling op de neusbrug waardoor hij een lichte bobbel lijkt. De huid zakt niet naar beide kanten. Had je dit ook en is het uiteindelijk gezakt?

    Dank je

  • Anna

    Hey, ik heb hetzelfde. Ik ben nu drie weken na operatie en mijn neus is zeer dik. Ik heb me nog nooit zo lelijk gevoeld en de verhalen die ik lees zijn ook niet zo positief…  Ik vroeg me af of er mensen zijn die me kunnen geruststellen dat deze zwelling gaat afnemen?

  • Ernst

    Ze hebben vandaag die pleister van mijn neus gehaald en ik ben gewoon woest van het resultaat.ik kan wel janken.word straks nog depressief..mn neus is groterrrr!!ik hoop echt dat dit door zwelling komt want mn neus is nu gewoon van dik en recht naar een haakneus veranderd.ik ben gewoon woedend.laat dit pleassssse zwelling zijn en zakken zodat weer blij kan zijn

  • Jolanda

    Ik ben nu 6 weken verder mijn voorkant is prachtig maar ook ik heb vanaf de zijkant een bobbel op de neusbrug.. ik sta dan met een puntkam voor de spiegel en als ik het maar 1mm in duw dan is hij perfect recht.. het is zacht dus ik hoop nog zwelling..

  • Jolanda

    Ernst

    Ze hebben vandaag die pleister van mijn neus gehaald en ik ben gewoon woest van het resultaat.ik kan wel janken.word straks nog depressief..mn neus is groterrrr!!ik hoop echt dat dit door zwelling komt want mn neus is nu gewoon van dik en recht naar een haakneus veranderd.ik ben gewoon woedend.laat dit pleassssse zwelling zijn en zakken zodat weer blij kan zijn

    Mijn neus was ook groot maar nu na 6 weken echt veel kleiner.. misschien geeft je dat wat hoop.

    Gr jolanda

  • Jolanda

    Zara
    DELETION_USER

    Hey allemaal,

    ik ben Julie en heb 5 februari een neuscorrectie laten doen.

    Ik kan me helemaal vinden in de reacties die jullie hier neerschrijven….

    vond men neus ook helemaal niet goed toen mijn kapje eraf ging. 

    Ik heb mijn ‘hump’ laten weghalen, en toen mijn kapje eraf ging was hij precies nog steeds een beetje aanwezig, mijn neus was ook zooo gezwollen…. ik heb zoveeel foto’s genomen dat ik nu duidelijke verschillen kan zien!

    na 3 maanden was ik super tevreden van mijn neus.

    de bult die eerder nog te zien was, was zo hard gezakt dat het een mooi boogje is geworden!

    ik ben super perfectionistisch en ik kan jullie vertellen dat ik 3 maand later al super tevreden was! (Wat 3 maand niet kan doen)

    nu heb ik de pech gehad dat ik wanneer ik net blij begon te worden, flauw gevallen ben, recht op mijn neus… hij was opslag gebroken!

    ik wist niet wat me overkwam, ik heb dagenlang gehuild!

    3 mei ben ik opnieuw geopereerd om men gebroken neus terug recht te zetten en nu vind ik opnieuw mijn neus niet goed….

    mijn zijkant vind ik nog steeds hetzelfde maar nu is mijn voorkant helemaal niet meer als daarvoor…. nu wijst mijn neustip naar links en zie je duidelijk dat deze scheef staat….

    ik weet uit ervaring dat je moet wachten en geduld hebben, maar dit is geen echte neuscorectie geweest, maar het terug rechtzetten van mijn gebroken neus en nu vraag ik mij af of dit nog opnieuw recht gaat trekken natuurlijk….

    toevallig iemand hier ervaring mee?

    liefst, Julie

    Hoi Julie, 

    ik heb precies hetzelfde probleem nu als jij toen had. Op de neusbrug waar mn bobbel is weggehaald, is de huid nog niet plat gezakt. Ziet eruit als een lichte bobbel, maar kan t indrukken en wordt een mooie boog. Denk je dat dat gaat zakken?

    heb je fotos van toen? Dank je

    liefs, Zara

    Is het beter geworden zara?

  • Jim

    Scholars can get all kinds of assignment writing help under one roof. We have a huge team of USA assignment helpers who specialize in their field of study and can provide the best assignment solutions. can someone write my assignment for me