Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

  • reggie

    Ik ben op consult geweest voor een ooglid correctie onder en boven, ik heb alles uitgezocht over plastische chirurgen en heb vertrouwen in dr marc nelissen.

    23-02-09 de afspraak ik laat nog weten hoe het is gegaaan.

    Groetjes Reggie

  • Reggie

    Geachte iedereen die een ooglid correctie moet ondergaan.

    Ik ben op 23-02-09 geholpen onderooglid en boven, ik kwam daar kreeg een blauw drankje, ik liep naar de kleedkamer met de ass, ik ging liggen op een bed, ik dacht nog nou dat drankje doet ook niets ik ben niet eens slaperig en daarna ben ik alles kwijt, heerlijk geslapen daarna heeft de ass mijn kleding aangedaan en mij naar de auto gebracht mijn zoon reed en ik ben lekker verder geslapen .

    Ik vind dr Marc Nelissen een fijne arts, je moet niet zeuren dan heb je er een fijne dokter aan.

    Ik ben nu nog erg opgezwollen het is 2 dagen geleden dus even geduld, geen pijn.reggie schreef:

    >

    > Ik ben op consult geweest voor een ooglid correctie onder en

    > boven, ik heb alles uitgezocht over plastische chirurgen en

    > heb vertrouwen in dr marc nelissen.

    > 23-02-09 de afspraak ik laat nog weten hoe het is gegaaan.

    >

    > Groetjes Reggie

  • leen

    ik zou jullie op de hoogte houden.Ben bij dokter nelissen geweest (level4)voor onder en boven ooglid correctie.De dokter gaf mij een goed vertrouwen en heb dus een afspraak gemaakt in april.Dus nog even zenuwen onder controle houden.

    Hoe is het met de dames (reggie)die pas zijn geholpen.??????

  • monique

    ik ben zeer tevreden en vooral er happy en dat komt door dr. nelissen.

    een geweldige en bekwame chirurg.ik heb een macslift en een ooglidcorrectie laten doen en het is super mooi.