Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

  • joke

    Hey Ineke,

    Hoe was je consult bevallen? Op mij kwam Dr. Nelissen over als een vriendelijke man, die alles duidelijk, op een no-nonsense-manier uitlegde, dit beviel me goed.

    Ik heb op 9 februari dezelfde ingreep als jou.

    Ben benieuwd naar je ervaringen de 18e januari, laat je wat horen?

    grtz. Joke

  • ineke

    hoi lisette, hoe is het je vergaan in hasselt? en hoe gaat het nu? ik zou het graag willen horen van je. gr. ineke

  • anouk

    Hallo Ineke,

    Ja, de operatie is doorgegaan! Helaas ben ik niet in de gelegenheid om foto's te plaatsen, momenteel heb ik thuis even geen internet.

    Ik ben nu 12 dagen verder en het ziet er nu al keurig uit hoor! Op vrijdag geholpen en een week later op vrijdag 29-12 zijn de hechtingen eruit gehaald. De lidtekens waren toen nog behoorlijk gevoelig, maar dat is nu een stuk beter, ook is het rode nu veel minder.

    Ik heb wel mijn bril (met sterkte) opgezet, zodat de aandacht meer uitgaat naar het montuur, dan naar de lidtekens. Ik denk dat het na 2 a 3 weken niemand meer opvalt.

    Over de operatie:

    Bij aankomst een blauw drankje gekregen en een kalmerend spuitje in mijn bovenbeen. Operatie verder prima verlopen, ontspannende sfeer met de radio aan en dr. Nelissen en zijn (top!)assistente zongen zelfs gezellig mee. Bij het vertrek heeft de assistente me in de taxi geholpen en mijn vriend de laatste instructies gegeven (goed blijven koelen). Dr. Nelissen heeft de volgende ochtend gebeld om te vragen hoe het met me ging. Op vrijdag 26-1 moet ik terugkomen voor controle.

    Ik kan je aanraden om er een overnachting bij te boeken in een hotel, want direct in de auto naar huis lijkt mij geen pretje (zeker met het kalmerende roesje zou je wel eens behoorlijk misselijk kunnen worden onderweg). Het is mij in ieder geval erg goed bevallen!

    Ik heb overnacht in het 1 jaar oude Radisson SAS in het centrum van Hasselt voor € 89,- incl. ontbijt. Moderne luxe kamer met flatscreen, heerlijke badkamer met vloerverwarming en uitgebreid ontbijt op de kamer! Ik heb geboekt via www. radissonsas.com, maar natuurlijk kun je ook terecht in het Holiday inn, tegenover de kliniek, de prijs was op 22-12 hetzelfde!

    Kortom; ik ben erg tevreden over de behandeling en kan iedereen deze kliniek aanraden!

    Ik hoor graag van je hoe het is gegaan.

    groeten,

    Anouk

  • ineke

    hoi anouk, bedankt voor je info. ik heb nog wat vraagjes: hoe lang duurde het totaal? en heb je er iets van gemerkt? heb je daarna pijn gehad? en wanneer was je opgeknapt, zodanig dat je weer dingen kon doen? ben je blauw geweest, zoja hoe lang duurde dat? ik hoor het graag, gr. ineke

  • Anne

    Hallo,

    Ik ben ook bij dr. Nelissen geweest in Hasselt. Ik kon terecht op 2e kerstdag voor een consult/intake, 's avonds om 18:45 uur. Dat kan bij ons in Nederland al niet!

    Ik vond ‘m eerlijk, maar soms kon ik niet verstaan wat hij zei. Hij maakte een chirurgische grapje of zoiets wat ik niet begreep, maar goed, als dat ’t ergste is….

    Ik heb 'm daarna nog een keertje gebeld en meteen een afspraak gemaakt voor een liposuctie. Dat gaat plaatsvinden op 18 januari as. Ben heel benieuwd. Fijn om ook positieve ervaringen te lezen over dr. Nelissen.

    Gr. Anne

  • anouk

    Hoi Ineke,

    Ik moest er om 11:00 uur zijn en stond om 13:30 weer buiten.

    Door het roesje was ik erg ontspannen en merkte weinig van wat er gebeurde. Hij heeft mij wel extra moeten verdoven, want ik had iets meer last dan gewoonlijk het geval is bij andere patienten. Mijn huid is heel erg overgevoelig, waardoor ik bij de minste geringste aanraking al pijn heb. Napijn heb ik niet gehad, alleen een beetje een brandering, trekkerig gevoel, maar dat mag geen naam hebben.

    2 dagen na de ingreep heb ik al lekker in huis gerommeld, maar omdat het kerst was heb ik het er goed van genomen. Blauw ben ik niet echt geweest, wel beetje geel/groen. Door de pleisters die er naast en onder je ogen worden geplakt tegen de zwellingen zie je er niet uit en moet je eigenlijk wel met een grote zonnebril op lopen. Helaas was het in de kerstweek niet bepaald stralend weer, waardoor die bril een beetje vreemd overkwam. Ik ben veel in het bos gewandeld en heb veel geslapen, dat heeft absoluut ook goed geholpen.

    Ik ben op 2 januari, na 12 dagen weer aan 't werk gegaan, met mijn hoornen montuurtje op mijn neus. Mijn ogen zijn nog een klein beetje dik, alsof ik erg vast heb geslapen, maar ze zijn hier wel wat van me gewend. Zoals het nu gaat, verwacht ik dat ik er na 3-4 weken niets meer van ziet.

    gr,

    Anouk

    PS: ik wil toch benadrukken dat dit mijn persoonlijke ervaringen zijn en dat iedereen uiteraard anders kan reageren. Het kan gebeuren dat jij misschien wel last hebt van blauwe ogen, napijn o.i.d. Hou je niet te veel vast aan het verhaal van een ander, want jij reageert misschien wel weer anders op de behandeling.

  • ineke

    hoi anne, ik moet ook op 18 januari voor een ooglidcorrectie. weet jij al hoe laat je moet? ik moet de 15e bellen voor de tijd. misschien zien we elkaar wel! gr. ineke

  • Lisette

    Hoi Ineke,

    Net zoals Anouk reeds heeft bericht, zo is het mij ook vergaan. (behalve dan dat hij mij niet heeft gebeld de dag erna).

    Hoe nerveus je ook binnenkomt…..na het blauwe drankje voel je je meteen relaxed. (ik tenminste wel). Vond ik een zeer aangenaam gevoel. Dan inderdaad die injectie in je bovenbeen, die ik qua inspuiting wel ff heb gevoeld. De rest gaat min of meer aan je voorbij. Je krijgt het wel allemaal mee, en de muziek op de achtergrond. Ook als hij jou wat vraagt, reageer je. Wel heeft hij mij een paar keer extra verdoving moeten toedienen. Maar al met al vond ik het reuze meevallen. Ik ben dan ook overgevoelig en had de ogen nogal gezwollen en donkerrood en geel, en een beetje blauw. Ook de dag erna, maar de dagen die erop volgen wordt het steeds minder, als je maar goed blijft koelen met het gelmasker wat je meekrijgt van hun, èn de Arnica D6 druppels blijven nemen!!!

    Succes ermee !!!!

    Lisette

  • ineke

    hoi lisette, die arnica druppels, hoeveel nam jij er per dag? je moet het 1 week voor de operatie en 2 weken erna slikken zei dr.marc nelissen. hoeveel flesjes heb ik totaal nodig? ik hoor het graag van je of van iemand anders die dit leest. gr. ineke

  • van den eynde

    Beste

    Ik heb 8 januari een buikwandcorrectie gehad bij dokter nelissen.

    Ben nog nooit zo gelukkig geweest met het resultaat!

    Om elkeen gerust te stellen………

    Ben wel een harde met een hoge pijngrens ,das persoonlijk hé.

    Na het verwijderen van infuus 9 januari heb ik eenmaal een dafalgan forte gevraagd en dit was 's avonds .Ook het personeel in het ziekenhuis 4 sterren waard.

    En die ooglidcorrectie laat ik zeker doen in de toekomst.Heb daar in de wachtzaal mensen zien passeren en iedereen was content

    grtz sonja

    Dannie schreef:

    >

    > Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

    >

    > please geef een reaktie al is het maar tegen de zenuwen..

    >

    > dank jullie wel

    >

    > gr