Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

  • anouk

    Ben gisteren naar Hasselt gereden voor een consult. Hij legt duidelijk uit wat hij gaat doen. Afspraak voor ooglidcorrectie gemaakt voor 22 december. Ben benieuwd!

  • Dannie

    Ja en hij is supervriendelijk he?

    ik ga volgende week maandag voor controle, nu ga ik voor de eerste keer weer douche zal wel vechten worden met die panty haha

    gr en succes anouk maar wel iets laten weten hoe je hem vond he?

  • ineke van veen

    weet iemand wat een onderooglidcorrectie kost bij dr. marc nelissen? groetjes ineke

  • anouk

    onder kost volgens mij 650,-, boven 750,-.

    als je het tegelijk laat doen ben je 1250,- kwijt. Ik wordt op 22 dec geholpen.

    groeten, anouk

  • ineke

    hoi anouk, bedankt voor je reactie. goedkoop daar zeg! komen er echt geen andere kosten bij? wat laat jij doen? had je snel een afspraak voor een consult? mocht je zelf de datum kiezen wanneer je het wilde laten doen? heb je al eens iemand gesproken die dezelfde operatie heeft ondergaan? je ziet het, ik heb nog veel vragen. ik hoop dat ik van je hoor! spannend allemaal! groetjes ineke

  • anouk

    Hoi Ineke,

    Voor het consult kon ik binnen een week terecht.

    Volgens mij zijn de prijzen zo laag, omdat er geen overschot rondloopt aan personeel. Hij doet het samen met een (operatie)asistente en als je belt, krijg je hem vaak zelf aan de telefoon.

    Ik heb niemand gesproken die door hem geholpen is, alle info heb ik van het internet op allerlei forums, iedereen was erg over het resultaat te spreken. Het enige negatieve commentaar dat ik kon vinden ging over zijn communicatieve vaardigheden; hij praat snel en hij doet niet aan prietpraat. Prima, ik ook niet…….

    Hij maakt foto's en laat je n.a.v. deze foto's zien wat hij zou kunnen doen. Ik kwam in de eerste instantie voor mijn wallen, maar laat nu ook de bovenkant doen. Anders moet ik over 1 of 2 jaar toch weer terug, voor het geld hoef ik het niet te laten, in NL heb ik voor dit bedrag nog niet eens de onderkant gedaan. Ik heb er wel vertrouwen in, en heb i.v.m. de korte kerstweek mijn voorkeur uitgesproken voor 22 december en dat was geen probleem. Ben ik na 12 dagen weer presentabel, terwijl het me maar 4 vakantiedagen kost.

    Veel succes met je zoektocht!

    groeten,

    Anouk

    ineke schreef:

    >

    > hoi anouk, bedankt voor je reactie. goedkoop daar zeg! komen

    > er echt geen andere kosten bij? wat laat jij doen? had je

    > snel een afspraak voor een consult? mocht je zelf de datum

    > kiezen wanneer je het wilde laten doen? heb je al eens iemand

    > gesproken die dezelfde operatie heeft ondergaan? je ziet het,

    > ik heb nog veel vragen. ik hoop dat ik van je hoor! spannend

    > allemaal! groetjes ineke

  • ineke

    hoi anouk, wel ik heb een afspraak gemaakt voor een consult op 28 december. ben benieuwd hoe het jou vergaat daar.

  • joke

    Hallo allemaal,

    Ik ken Dr. Nelissen niet persoonlijk, maar mijn schoonzus is vorig jaar door hem geopereerd (bovenooglidcorrectie) in de Valkenhorstkliniek in Valkenburg, nederlands Limburg. Zij was erg over hem te spreken en ik moet zeggen dat het eindresultaat erg mooi is. Helaas is Dr. Nelissen nu in Hasselt werkzaam, maar voor goede mond-op-mondreclame heb ik wel een paar kilometers over. Ik heb samen met een vriendin een 1e consult op 11 december a.s., we zijn erg benieuwd. Heeft iemand ondertussen nog ervaringen met Dr. Nelissen, speciaal ooglidcorrecties? Ik zou wat aanvullende peptalk wel leuk vinden.

    Groetjes van Joke

  • Lisette

    Ik ben zeer nerveus, nu het er op aan komt. Ik word nl volgende week geholpen aan boven en beneden ooglidcorrectie bij dr. Nelissen. Maar ik vind niemand in de box ná Joke, die ook vragen heeft, iemand die ervaringen wilt delen met de anderen. Waarom niet? jullie maken mij wel heel erg nerveus!!! hihihihi…. Ik heb volledig vertrouwen in dr. Nelissen!! en ik weet ook dat alles goed zal komen. IK zal wèl reageren op vragen op de site zodat iedereen met een gerust hart bij hem kunnen consulteren en geholpen willen worden!? …. wordt vervolgd…………….ná 29 december 2006!!! gr LielDannie schreef:

    >

    > Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

    >

    > please geef een reaktie al is het maar tegen de zenuwen..

    >

    > dank jullie wel

    >

    > gr

  • ineke

    hoi anouk, is de ooglidcorrectie bij dr.marc nelissen nog door gegaan op 22 december? hoe is het je vergaan? ik ben gisteren op consult geweest en laat in principe boven en onderoogleden doen op 18 januari. ik zou graag iets willen horen van je. gr. ineke