Niemand verder dus ervaring met dr marc nelissen level4kliniek?

  • ineke

    hoi, hoi, ik heb nu een jaar geleden een boven en onder ooglidcorrectie gehad bij marc nelissen. ik ben zeer tevreden en heb totaal geen pijn gehad. dus ga ervoor!

  • karper

    hallo,

    Ik wil gaag een liposuctie laten doen bij hem maar wil graag een band met hebben zodat ik hem kan vertrouwen want ben erg bang.maar hebben jullie goeie ervaringen met hem houd me op de hoogt graag een mailtje naar dknygurl_16@hotmail.com

  • Phet

    Ik heb op 11 juli een volledige ooglidcorrectie bij Dr Nelissen gehad.

    Inclusief het drankje en prikje in het bovenbeen.

    Geen pijn of napijn gehad. Ondanks de arnica toch enige tijd niet toonbaar.

    Het is heel erg meegevallen, ik moet alleen meer geduld hebben tot

    het helemaal is genezen. Ik heb bog een zwelling van de onderhuidse hechtingen

    aan het linkeronderooglid.

  • nannie

    Hoi

    Ik ben informatie aan t vergaren voor liposuctie / liposculpture.

    Ik hoop dat iemand zijn/haar persoonlijke ervaringen kan delen over level4kliniek en de resultaten.

    Ik wil graag mijn buik laten doen maar twijfel nog heel erg. ook wat betreft de kosten.

    Ik hoor graag van jullie.

  • Hanny

    Heeft iemand ervaring met een minilift in de level4kliniek?

  • Lies

    Ik heb een macslift bij level 4 gehad en ben heel tevreden over het resultaat

    ook de prijzen zijn heel schappelijk.Hanny schreef:

    >

    > Heeft iemand ervaring met een minilift in de level4kliniek?

  • Hanny

    Dank je wel voor je reaktie Lies

    De prijzen zijn idd schappelijk.

    Wat is het verschil tussen macs en slift?

  • Dennis

    Is er ook iemand die een neuscorrectie bij dr. marc Nelissen heeft ondergaan???

  • S

    Hoi Nannie, je schreef dat je overweegt om een liposculpture behandeling te laten doen, heb je al besloten of twijfel je nog?Ik denk er zelf ook overna.

    Groetjes

  • reggie

    Ik ben op consult geweest voor een ooglid correctie onder en boven, ik heb alles uitgezocht over plastische chirurgen en heb vertrouwen in dr marc nelissen.

    23-02-09 de afspraak ik laat nog weten hoe het is gegaaan.

    Groetjes Reggie