neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • soleil

    He hoi,

    jammer dat het resultaat tegen viel van wat jij terug teruggezonden kreeg,vind het dan wel gek dat heel veel mensen over de gehele wereld naar hem toegaan…wat betreft A.Molenaar uit Arnhem heb ik nog nooit van gehoord,wat weet je van hem dan,welk ziekenhuis of kliniek en hoezo is hij een topchirurg?Nou ik hoor het wel weer…waar blijft Daniel dan,heeft zeker genoeg van ons gekregen haha…

    Liefs Soleil

  • Noortje

    Hai hai,

    Dr. Molenaar opereert in het Rijnstate ziekenhuis, maar schijnt ook geopereerd te hebben in New York…Dit vertelde een kennis mij die hier vrij veel van af weet en ik vond wat interessante artikelen op internet.. Ook hier op het forum is dat eerder over hem geschreven..

    Ik denk dat de arts in Amerika wel goed is, maar ik denk dat zo een arts ook hier te vinden is hoor.. Ik ga morgen even naar het ziekenhuis van Molenaar bellen om navraag te doen… Ook wel interessant..

    Aan de arts in Amerika heb ik gevraagd of hij het resultaat zou kunnen aanpassen aan mijn wensen en of het mogelijk zou zijn dit resultaat te bereiken.. Vond wel dat hij heel snel terug mailde met een heel uitgebreid antwoord! Maar toch wel heeeeeel erg duur hoor… Dat moet toch hier ook kunnen?

    Wat ik me trouwens nog afvroeg.. Heb je geld terug gevraagd aan die KNO arts uit het ziekenhuis die je neus heeft verpest??

    liefs

    Noor

  • Shakira25

    Hoi Noortje,

    Mag ik vragen waarom je de eerste keer geopereerd bent?

    Ik heb alles gelezen van Soleil en jou en wil zelf ook een neuscorrectie ondergaan, maar ik ben echt zo bang. Ik zou het ook graag in 1 keer goed willen hebben, maar ja wie niet. En jullie zijn beiden ook nog zo jong (ik ben zelf 27).

    Heb contact gehad via dit forum met El, Od, Saskia… ik moet zeggen dat het echt heel erg veel steun geeft!

    Hoor heel graag van je.

    Groetjes,

    Shakira

  • soleil

    He hai,

    nee die zaak loopt nog,is niet makkelijk hoor om je recht te behalen ,die doktoren worden onderling ook erg beschermt,als ik een excuus had gekregen van die man,had ik er misschien makkelijker mee omgegaan,maar die KNO arts is weggelopen voor zijn fouten,hij heeft zelfs mijn verband en tampons door een stagaire laten verwijderen zonder zijn bijzijn en hij heeft zonder mijn toezegging aan een goede neus lopen schaven,de bedoeling was dat hij hem alleen recht zou zetten dmv breken,ipv te breken is hij hem recht gaan schaven en aan alle kanten als een beul ziet er echt niet uit..vandaar ook dat ik door een hel ben gegaan toen het verband eraf ging,herkende mijn hele neus niet meer weer..een shock,heb veel medicijnen moeten slikken om op deze aarde te willen blijven etc etc geen woorden voor zon iemand…..hij heeft geen besef wat hij iemand van psychisch leed heeft aangericht…..schrik niet maar dit heeft in het RIJNSTATE ziekenhuis plaatsgevonden in Arnhem.Dus voor mij heeft dat hele ziekenhuis afgedaan..als ik de naam van dat ziekenhuis hoor moet ik al bijna kotsen,sorry!!!Ik hoor binnen 2 weken de uitslag,ik heb.6000 euro geeist ivm een evt nieuwe operatie.Die operatie is nu al in maart 3 jaar geleden,dus moet je na gaan hoe lang dit allemaal duurt,maar ik ben er bijna..dat hoop ik dan ,anders wordt het een rechtzaak,ik houd je op de hoogte.Ik ben nog wel naar een plastisch chirurg in dat r ziekenhuis geweest..ik werd meteen doorgestuurt na die controle..omdat het mis was..nou weet ik dus niet zeker of dr molenaar dat was…het was in ieder geval iemand die zei dat hij veel neusoperaties deed maar hij adviseerde mij om het naast me neer te leggen en te accepteren dat het zo eruit ziet ,je bent toch nog steeds mooi zei die…dat soort antwoorden heb ik niets aan….Maar goed dat is dus mijn verhaal een beetje,wat is er bij jou misgegaan eigenlijk en heb je er verder niets op uitgedaan dan?Ik ben natuurlijk wel benieuwd wat die Molenaar te zeggen heeft over zijn kundigheid….jij belt hem…ik wacht wel weer af…samen komen we er wel!!!!!!Waar woon jij eigenlijk,ik in Arnhem.

    X Soleil

  • Noortje

    Hai Soleil,

    Nou dat ziekenhuis heeft dus ook afgedaan! Wat een vreselijk verhaal zeg.. Vind het echt heel erg voor je! Wat een slechte service zeg! Kan me voorstellen als je daar nog eens een trauma aan overhoudt.. Zelf woon ik in Den Haag!

    Ik wil ook geld gaan terug eisen voor een nieuwe operatie, maar heb geen zin om zo lang te wachten.. Denk je dat je je dan inmiddels kan laten opereren of zou je echt moeten wachten met de operatie totdat je het geld terug hebt gekregen?

    Bureaucratisch gedoe allemaal.. Dat dat 3 jaar duurt is vreemd! Hoe heb jij het aangekaart? Per brief, of tijdens een afspraak?

    Bij mij zit er nu een bobbel die ik eerst helemaal niet had en ook nog eens onderaan mijn neus waardoor dit er heel geopereerd uitziet! Ook is de tip nog steeds naar beneden terwijl deze omhoog zou gaan! Bij mijn neusvleugels zitten een soort ingevallen “deukjes”! Daar is te veel van de structuur verwijderd.. Wat ik wel goed vond van NT is dat hij echt direct alle problemen analyseerde, terwijl ik bij andere chirurgen eerst alles zelf moest uitleggen…

    Ook moet ik nog even zeggen dat de arts in Amerika voor dat geld wat hij vraagt minder doet dan NT voor 5000 euro zou doen.. Hij zou veel meer verbeteren.. Wat denk jij hiervan?

    Aan dat jij het zo zou moeten accepteren heb je inderdaad niks..!!!!! Makkelijk gezegd van die arts.. Jij moet er elke dag je leven lang mij lopen, hij ziet jou 1 keer tijdens een controle en denkt er vervolgens nooit meer aan.. Hier kan ik me zo aan irriteren.. aan dit soort mensen..

    Ik heb ook vertrouwen in ons! Ik vind dat we zo samen goede afswegingen maken! Super!

  • Noortje

    Hai Shakira,

    Dit forum helpt zeker ontzettend! De eerste keer ben ik geopereerd in een ziekenhuis door een KNO-arts.. Hij zou mijn tip omhoog zetten waardoor mijn neus korter zou worden.. Dit is dus helemaal niet gebeurd en nu heb ik een lelijke bobbel op een zeer vreemde plaats.. ook is mijn neus van links iets anders dan van rechts en zijn mijn neusvleugels ingevallen (er zitten een soort deukjes in).. Ik ben er zeker niet mooier op geworden! Dit dus nooit meer!

    Na lang zoeken ben ik bij NT terecht gekomen.. Het lijkt mij een zeer kundig man, maar het blijft moeilijk.. Ik probeer samen met Soleil een goede afweging te maken… Er zijn zo veel artsen en je moet de goede eruit zien te pikken.. Dit is heel eng want het is niet zomaar iets!

    Ik hoop dat het een beetje lukt met je zoektocht! Houd ons even op de hoogte van wat je gaat doen…

    succes!

  • Shakira25

    Hoi Noortje,

    Dat klinkt echt niet goed.

    Hopelijk wordt het nu (na de tweede operatie) heel erg mooi. Jij en Soleil bereiden jullie in ieder geval erg goed voor. En dat heb je mooi goed.

    Mijn vriend is het er helemaal niet mee eens dat ik mijn neus wil laten ‘veranderen’, hij vind het een veel te groot risico en niet nodig.

    Mijn neus staat omhoog (wat ik dus NIET mooi vind) en ik heb een bobbel op de neusbrug. Iets een glooiing is mooi, maar geen wipneus. De pc zei tegen mij dat mijn tip goed is en dat hij er iets moois van kan maken… Dat zal ook wel, maar ik ben er zoooooooooo ontzettend bang voor. Stel dat het nog erger wordt of dat je een infectie krijgt…brr.. .moet er niet aan denken. Ik wil ook graag een kinimplantaat, maar heb ook wel eens gehoord dat je lichaam dat ding afstoot…nou lekker dan. Het lijkt allemaal mooier dan het is he? We willen zo graag een perfecte neus, maar is dat eigenlijk wel mogelijk? Ik moet trouwens wel zeggen dat ik de neus van Angelina Jolie wel geweldig mooi vind bij haar.

    Vertellen jullie het eigenlijk in jullie omgeving dat je je laat opereren?

    Ik niet hoor, dan krijg je gelijk zo'n stempel weet je wel. Hoop dat het niet al te veel opvalt. Ik moet vrijdag naar Giedrojc en dan ga ik beslissen of ik het wel of niet doe. Ik heb zelf fotos gemaakt van de zijkant (daar gaat het me eigenlijk om) en dan moet hij maar aangeven met een pen hoe het ongeveer gaat worden.

    Heb je enig idee hoelang je niet kunt werken? En na een jaar zie je pas het uiteindelijke resultaat…dat duurt lang he? pff waar beginnen we aan.

    Ik zal jullie op de hoogte houden en alvast bedankt voor je rectie.

    Groetjes

    Shakira

  • Noortje

    Hai Shakira,

    Je maakt je te druk over herstel en dat soort dingen.. Laat je gewoon goed voorlichten wat de risico's betreft… Je moet zorgen dat je een goede hygienische kliniek vind waar ze zorgvuldig te werk gaan.. Dat valt het met de risico's allemaal wel mee.. Je moet jezelf meer afvragen of jij er gelukkiger van word en de verontrusting van je vriend is terecht, maar het is niet een levensbedreigende operatie ofzo! Je moet bedenken of je je er zelf beter bij zal voelen.. Ik was een week uit de running.. Het uiteindelijke resultaat zie je inderdaad pas naar een jaar, maar na een maand verandert er echt zichtbaar niet heel veel hoor.. Je kunt wel direct nadat het kapje eraf is ongeveer zien wat het zal worden.. Ze zwellingen namen bij mij vrij snel af..

    Als ik zo begrijp dat je een bobbeltje weg wilt laten halen is dat ook niet de meest moeilijke vorm van de neuscorrectie.. Wel is het belangrijk dat je verschillende artsen hebt bezocht.. Ik vind dat je zeker de opties van 4 artsen moet aanhoren voordat je een beslissing kunt maken.. Elke arts heeft namelijk een andere gedachte over wat “mooi” is en elke arts heeft een eigen techniek..

    Als ik eerlijk ben was ik zelf niet zo enthousiast over giedrojc en mijn vriend die mee was gegaan ook niet.. Kijk dus goed om je heen en begin er niet overhaast aan.. Met een kinimplantaat heb ik geen ervaring.. Ik denk wel dat er na zo'n neuscorrectie veel aan je profiel kan veranderen… Misschien maakt dat de andere correctie overbodig.. het gaat om de verhoudingen.. Leg gewoon al je vragen voor aan wat verschillende chirurgen.. Bij sommige artsen is het consult gratis, bij anderen betaal je misschien 40 euro maar dat is het echt waard..

    Hopelijk heb je hier wat aan!

    groetjes

    Noor

  • soleil

    Hey meis,

    nou nee ik zou niet hoeven wachten totdat ik het geld terug krijg,maar ik moest zowieso wachten ,anderhalf jaar ,totdat je je weer opnieuw kunt laten opereren vanwege littekenweefsel dat zn rust moet vinden,en ik moet zeggen dat ik nu eindelijk kan zeggen dat mijn neus rustig is,dat merk je aan dat ik weer kan sporten,iets zwaars tillen zonder pijn,hitte is weg in het neusbot etcdaarvoor had ik daar echt last van en bij de een geneest de wond van het bot nou eenmaal sneller dan bij de ander en het heeft natuurlijk ook te maken met wie er aan je neus heeft geopereerd,een rustig te werk gaande arts of een beul…

    Mijn ouders weten er van ,hebben de narigheid van dichtbij meegemaakt en hopen op een goede arts die mij weer gelukkig kan krijgen.

    Mijn vrienden weten dat ik een mislukte neusoperatie heb gehad,ze weten ook datik me opnieuw wil laten opereren,maar heb het eigenlijk nooit meer met ze over mn neus..oud zeer.Misschien denken ze wel dat ik er heb mee leren leven,dan hebben ze het mooi mis…..maar ze hebben me wel zien veranderen in de negatieve zin dan…ik was altijd het spontane leuke vlotte meisje die hield van stappen en lachen..dat is allemaal wel over…hoop ook zo dat dat meisje weer terug komt in me….IK ZOU ZO BLIJ ZIJN dat ik alles achter me kan laten en verder kan gaan met een mooie neus!!!!

    Maar verdorie Noor welke arts moeten we nu nemen……vergeet niet dat 15000 dollar ongeveer 12000 euro is,het is dus minder dan je denkt,maar wel dubbel zo duur als Nolst,maar wat als hij ook dubbel zo goed is…ik vind die fotos van nolst gewoon niet mooi,daar baal ik van…als dat nou echt mooie fotos waren geweest..was mn twijfel weg aangezien ik het een fijne rustige man vind.

    Shakira laat je ons weten hoe je Giedrojc vind?

    Shakira als een neusoperatie niet noodzakelijk is,je er niet psychisch onder lijd ,zou ik het NIET doen,want het is heel wat hoor zon operatie er komt meer bij kijken dan je denkt,je ondergaat een verandering en daar moet je goed mee overweg kunnen,als die verandering jou niet aanstaat heb je wel mooi pech en een heel hoop verdriet,want jij moet je je hele leven mee doen..

    Ik denk als Noor en ik deze ellende van te voren hadden geweten dan waren wij er ook nooit aan begonnen,ik ten minste niet..NOOIT!!!!!!

    Doeg doeg,wat ga je doen Noor .houdt je het bij Nolst??

    KUS.

  • Noortje

    Hai meis,

    Ja dat is lastig he.. Ben er nog steeds niet over uit of NT wel net zo goed is, beter of minder.. Het is een gok.. Ik heb een e-mail gekregen van Denenberg en zou hem graag aan je laten lezen.. Ik hoop dat hij me vandaag nog mailt met wat aanpassingen waar ik om vroeg.. Zou zijn e-mail graag aan je laten zien om je reactie te horen… Je hebt gelijk dat het 12.000 euro is, maar er komen nog reiskoten van 600 euro bij + de kosten van het hotel 100 $ per nacht, per persoon voor ruim een week lang.. Al met al is het wel een stuk duurder dus dan wil ik zeker weten dat hij echt beter is.. Ik vind namelijk op zijn site toch de resultaten heel extreem.. Zulke extreme resultaten heb ik nog nergens zo gezien.. zelfs niet op andere amerikaanse sites, want inmiddels heb ik zoveel van die sites bekeken.. zelfs de arts van ashley heeft niet zulke resultaten..ik weet daarom ook niet wat ik hier van moet denken.. wat denk jij?