neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • soleil

    Hoi,

    vind je dat echt,dat het zo extreem is,ik vind giedrojc extremer.Ik vind het allemaal perfect passen bij de gezichten,dat vind ik zo goed,dus ik denk gewoon dat deze man ECHT goed is.Maar ik ga de 27e naar Nolst en het aan hem voorleggen,we kunnen Nolst ook mailen natuurlijk…dat je in twijfel zit en je denkt aan Amerika..DR Denenberg,misschien kent hij hem wel en andersom kun je ook eerst aan Denenberg vragen wie hij kent in Nederland bv een Nolst.En Denenberg moet weten dat het om een reconstructieve operatie gaat natuurlijk,dat we al een hoop ellende hebben,hij moet ons garanderen dat hij onze neusen mooi kan maken zonder twijfel en dat we jong zijn,dat het een grote stap is voor ons en extra eng in het buiteland…en eerlijk zeggen dat we twijfelen aan zijn fotos of het allemaal niet bijgewerk is.

    ..

    Ja ik zou graag je email willen lezen,ik wil zelf ook graag fotos van mezelf laten zien aan hem,maar ik heb geen idee hoe dat allemaal moet,ik heb ook geen digitale camera en mijn engels is ook niet super.Ik vraag me eigenlijk af of hij ook nederlands spreekt..ach dat zal ook wel niet.Maar hoe doen we dat met die mail,als ik mn mail adres geef,weet heel ned dat,hoe komen we hierbuiten met elkaar in contact..je kunt misschien de mail hier opzetten.Ik ben nml erg benieuwd.moet je ook jou mail naar hem erop zetten natuurlijk en dan zal ik het beoordelen…in hoeverre ik dat dan kan…

    x

  • Noortje

    Ja,

    Ik wil NT ook graag mailen met mijn twijfels, maar dat kan ik niet zo goed doen omdat ik al een afspraak voor de operatie heb… Misschien dat jij dat wil doen? Vragen of hij Denenberg kent en of hij ook zulke resulaten kan bereiken?? Ik zal mijn mail hier even neerzetten:

    Dear Dr. Denenberg,

    I'm a girl from Holland and passed your site. I'm really interested in nose surgery . I've been operated before, but I'm really not happy with the results. As you can see I've a hump and my tip is very low. I made an appointment with another surgeon in Holland.. The operation would be the 27th of November, but then I saw your site and I'm really amazed by the results!

    I would like tot remove the hump, move the tip up, make the tip a little more round and a lot shorter.. I hope you could tell me what the posibilities are, what the costs will be and how it works.. I consider to cancel my operation here and plan a operation at your clinic.

    I attached a few photo's from me and a picture from Angelina Jolie, how I would like my nose to be.

    I would love to hear from you soon!

    Hi N.,

    Thanks for visiting my Web site and for sending your photographs. It does look to me as though your nose is still much longer than it needs to be, and there is still a hump present.

    I made a modification of one of your profile views, and I’m attaching it to this email. In the modification, I elevated the tip of your nose and took down the hump, and I also reduced the strength of the bridge of your nose up where you nose begins, just in front of your upper eyelashes, because that area makes your nose still look too strong to me.

    I also made an animation out of the modification, because some people find the animation easier to evaluate. You can see the animation in your Web browser by going to the following link: http://www.FacialSurgery.com/anim

    Perhaps you can let me know what you think of this modification.

    You certainly could consider coming to Omaha for your surgery. We have many people come from Europe. When have your operation been? I usually like to wait until it has been a full year after the previous operation, because that gives the scar tissue underneath the skin time to soften up and it makes it more likely that we would be able to achieve a good result.

    At the bottom of this email, I’ll have my office manager, Bonnie, give you information about costs and arrangements for you to come to Omaha for your surgery. If you decide not to come here for your next operation, you need to be certain to see before and after photographs of other revision rhinoplasty patients of the doctor whom you are considering to perform your operation. Revision rhinoplasty is extremely difficult and most plastic surgeons do not perform the operation well, and if you have another operation that is unsuccessful, it will make it extremely difficult to get your nose to a good position later on in yet a third operation. So you need to do your research very carefully right now.

    Anyway, feel free to let me know what you think about all this. I would be happy to answer any more of your questions and help guide you. Thanks again for writing.

    –Steve

    This is Bonnie writing to you now. I’d like to step in and answer your question about costs, as well as some other things we need to do to schedule surgery.

    First of all, the cost for your revision rhinoplasty would be $11,000.00. To that, you would have to add another $3,000.00 for the operating facility and anesthesia fees. There would be additional expenses in the range of $250.00 to $350.00 for such things as pre-operative blood tests, and some prescriptions and miscellaneous items. And, of course, you would have to get yourself to Omaha and back.

    As far as payment is concerned, our policy is to receive a $500.00 nonrefundable deposit at the time surgery is scheduled, with the balance of the payment due in full, six weeks prior to a scheduled surgery date. We do not have an in-office payment plan, but we find that many of our patients like charging their surgery to Visa or MasterCard, thus allowing them to handle monthly payments on their own. You could also contact your bank, savings and loan, or credit union to inquire about a loan. Several of our patients have done this to pay for surgery.

    Another thing I should mention is that you may not be alone that first night after your surgery. If you come to Omaha alone, we would need to make arrangements for a sitter to stay with you the night of your surgery. She would be responsible for putting cold cloths on your eyes all night and assist you as needed. Her charge is $275.00, and you would need to pay her before she leaves you the morning after surgery.

    Most of our patients stay at the DoubleTree Guest Suites, which is located near our office. They provide a room for a discounted price, in the range of $100.00 plus tax per night, when you call the local sales office and tell them you are a patient of Dr. Denenberg's and that you are requesting his preferred rate. The DoubleTree has a courtesy van that offers free transportation to and from the airport as well as to and from our office.

    Since Dr. Denenberg has reviewed your photos and has determined that you would be a good candidate for surgery, you could call me any time to schedule a date for the operation, and arrange to be here the day before surgery, so that you and Dr. Denenberg could have a thorough in-person consultation and make sure that you are both happy with the plan.

    Dr. Denenberg would want to see you a week after surgery, too, to see how you are doing and remove any stitches. Some people prefer to stay in Omaha for the week. Others go home a day or two after surgery and then return for the follow up visit.

    After you have called me and scheduled a date for the operation, I would then send you a large packet of information. The packet would include our patient handbook, surgery paperwork, pre-operative instructions, laboratory information, prescriptions, hotel brochure, etc. As I mentioned earlier, the paperwork and your payment would need to be returned six weeks before the scheduled surgery date.

    You may call me anytime, at the number on the bottom of this email, if you would like to discuss the possibility of coming to Omaha. We look forward to hearing from you.

    –Bonnie

  • Realistje

    even hoor… ik heb zelden zulk onnozel gebazel van een stel super onzekere huppelkutjes gehoord als jullie 2 geitjes. Ik hoop dat er iemand in jullie kennissenkring rondloopt die jullie met een emmertje koud water en zonodig een ferme pats op de b*ps terug brengt op aarde, voor jullie echt domme dingen gaan doen. HALLOOOO!!!!!! Wordt eens wakker! Als je ECHT denkt dat ze in de US zoveel betere artsen hebben rondlopen dan b.v. Nolst, De Jong of Middelweerd vraag ik me punt 1 af waar je dat van daan haalt, en punt 2 zelfs al zouden ze daar 5% beter zijn, staat dat dan in verhouding met die 3dubbele prijs? PCs daar doen alleen neuzen, PCs hier doen alleen neuzen, PCs daar gaan naar congres, PCs hier gaan naar datzelfde congres, allemaal geven ze les, kennen ze elkaar, leren ze van elkaar, etc.etc.=> op een bepaald nivo zijn ze allemaal hetzelfde. Dat ze daar een sterker klasse verschil hebben in de zorg (en een stapel meer mensen met geld te veel) maakt dat ze de prijs kunnen verdubbellen. Thats all. Dus alleen omdat jij meebetaald aan zijn nieuwe Lamborgini denk je een betere arts te krijgen? Wake up! Je kunt dat geld beter besteden aan een leuke wikka cursus, geuren-therapie of nieuw abbo op de Flair/Margriet. Kortom: zit je in je onzekerheid niet gek te maken en ga gewoon naar een arts in eigen land.

    En bij the way, kunnen jullie niet beter op msn verder gaan?

    Gr. Realistje

  • Noortje

    hai realistje,

    Ik begrijp je reactie en voel mezelf soms ook een tuttebel, maar als jij zou weten hoe ik (en soleil) uit de operatie zijn gekomen, begrijp je onze angst vast beter.. Als je zoiets hebt gehad en je er ook psychisch onder hebt geleden ga je werkelijk van alles af en ik je hoofd halen.

    Wij zijn gewoon heel bang zoiets nog een keer mee te maken… Vandaar dat we alle opties langs gaan..

  • soleil

    Hai Noortje,

    nou de mail is weg hoor naar Nolst,nu maar hopen dat hij het allemaal goed opvat en een eerlijk advies geeft.

    Ik laat het hier even bij en zo gauw antwoord heb krijg je dit meteen te lezen.

    Liefs.

  • Shakira25

    Hoi Noor,

    Dank je wel voor al je info.

    Ik heb er zeker wat aan.

    Ik was in eerste instantie van plan om nu meteen te beslissen (vrijdag dus). Ik dacht: Tja, wat heeft het voor zin om allemaal chirurgen te bezoeken, maar misschien heb je gelijk.

    Giedrojc begon wel gelijk over de operatie op zich…De intake heb ik gehad met hem en toen vroeg hij of ik nog een keer (kostenloos) wilde komen en dan kon ik begin dec. geopereerd worden. Tja, ik vond het nogal wat… het gaat me eigenlijk een beetje snel.

    Aan de andere kant ben je er dan snel vanaf. Maar ik heb eigenlijk niemand gehoord over dat Giedrojc het verpest heeft en ik denk dat het allemaal kundige mannen zijn alleen ieder op zijn eigen manier. Ik zou zelf alleen nooit voor een KNO arts kiezen… wel echt een plastisch chirurg.

    Oh ja en je schreef nog dat ik me te druk maak over de nazorg. Ja, dat is misschien zo, maar ik ben ook zo bang omdat ik hoor hoe jouw neus en die van Soleil en van meerdere op dit forum niet het gewenste resultaat opgeleverd heeft ..dat vind ik heel erg!

    Ik zal je weer laten weten hoe het is gegaan.

    Groetjes

    Shakira

  • Noortje

    Hai Shakira,

    Juist daarom moet je zo goed informeren en het is zeker niet zo dat alle artsen op hun eigen manier goed zijn want de een heeft gewoon meer ervaring en kundigheid dan de ander.. Dit moet je zelf maar ondervinden.. Ze zullen je misschien ook andere adviezen geven over wat er kan gebeuren aan je neus en jij moet kijken waar je je het prettigste bij voelt.. Ik kwam na een aantal verschillende gesprekken erachter dat er veel meer mogelijkheden zijn om een mooi resultaat te bereiken dan ik dacht.. Sowieso heb je ook verschil in KNO artsen.. Werkt hij in een privekliniek of in een ziekenhuis.. dat maakt een nogal groot verschil.. een ziekenhuis is meer medisch en een privekliniek esthetisch..

    Er valt inderdaad wat voor te zeggen een Plastisch Chirurg te nemen, maar er valt ook wat voor te zeggen dat een KNO-arts misschien juist beter is.. Deze opereert immers alleen maar neuzen en niet ook borsten, buiken, billen etc. etc… Die heeft waarschijnlijk een hoop meer ervaring en kennis op het gebied van de neus.. Dit zijn dus afwegingen die je kunt maken.. Als ik jou was zou ik een aantal artsen voor jezelf opschrijven die je heel goed lijken en deze even langs gaan.. Daarna kun je dan een keus maken en altijd nog bij de eerste terug komen.. In een maandje heb je ze zo allemaal gezien en kan je ook nog snel onder het mes…

    Ben benieuwd!

  • Shakira25

    He Noor,

    Ja, ben het helemaal met je eens. Ik moet heel eerlijk bekennen dat ik ook niet echt een warm gevoel kreeg bij Giedrojc hoor, maar zijn fotos zijn wel heel erg mooi.

    Weet je wat ook een mooie neus is…tenminste dat vind ik.

    http://www.aesthetic.nl/landingpage.asp?Id=42&kw=plastischechirurgie-privekliniek.startpagina.nl&adused=tekstlink

    dan ga je naar neuscorrectie en resultaten, pagina 3 en dan het 2e meisje van boven. Echt heel erg mooi geworden en ik ben een beetje vergelijkbaar met haar. Alleen staat bij mij de punt nog wat hoger (bij de beginfoto bedoel ik dan he).

    Het verbaast me hoeveel mensen een neuscorrectie laten doen…

    Als ik er geen goed gevoel over heb dan laat ik het niet doorgaan en zeg ik dat ik nog andere artsen wil bezoeken. De enige die me dan aanspreekt is dr Nolst…verder zou ik het eigenlijk niet weten.

    Dank voor al je steun en info!!!!!!!

  • soleil

    Hai Noortje,

    nou helaas nog steeds geen reactie van Nolst……..tot morgen.

    x

  • noortje

    dan wachten we morgen weer af….

    x je en goodnight!