neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • soleil

    Hai noortje,

    ik was toch nog even naar die site van Middelw gegaan,maar hij heeft dus wel zon computer programma waarin je een uitdraai meekrijgt wat mooi bij je staat en dus hoe je er ongeveer uit komt te zie na de operatie,dat is wel handig om te hebben sowieso,kun je dat plaatje bv meenemen naar Nolst.Als hij die vrouw heeft geopereerd die op zijn site staat.vind ik het een mooi resultaat.

    Groetjes mij.

  • Noortje

    Hai meis,

    Nou.. als ik eerlijk mag zijn vind ik de resultaten van de dokter van ashley 3 keer nix… ik heb ook op zijn site gekeken.. ik vind ook dat de neus van ashley nog veel te lang is.. Ik houd van een meer lievere neus.. Deze dokter vind ik vrij magere resultaten opleveren.. mijn vriend vond dat ook.. dus daarvoor hoef je niet naar Amerika en zeker niet zo veel neer te tellen.. Die Amerikaanse site van eerder vind ik mooier maar vraag me dan toch af of dit wel realistisch is… Die mensen hebben namelijk ineens een totaal ander uiterlijk! Zelfs een ster als Ashley heeft niet een compleet andere neus gekregen, maar slechts wat verbetering… Zoals ik al zei: haar neus is nog steeds lang.. Dr. Middelweerd is voor mij geen optie.. Ik zie gewoon te weinig van hem en op zijn site is niet veel bijzonders te zien…

    Trouwens.. toen ik bij NT was geweest had hij ook foto's van mij gemaakt. Hier had hij een speciale hulp voor! Ik kreeg op de computer te zien hoe het zou worden.. Maar ja.. dat is natuurlijk een indicatie…

    Ik vond trouwens ook dat Giedrojc niet prettig was en bovendien was hij vrij onzeker over het feit dat ik al een keer geopereerd ben.. Hij zei dat bij iemand die al een keer geopereerd is je nooit kunt weten wat de mogelijkheden zijn en hij dat pas kan zien tijdens de operatie.. Vervolgens zei hij dat een wipneus bij mij het mooiste zou staan maar dat dit niet meer kon waarschijnlijk en dat ik dan gewoon onder het mes zou moeten en genoegen nemen met hetgeen dan zal lukken… Dit vond ik geen prettig idee.. Volgens mij moet een arts ook kundig zijn met her-operaties want dit is toch alweer lastiger.. Hij valt dus af!

    Ik zou nog wel meer willen weten van die arts in Amerika.. Misschien voor de gein even bellen om te vragen wat een totale correctie ongeveer kost?? haha…. Ben wel heel benieuwd… Anders houd ik me denk ik bij NT. In Nederland kan ik toch echt niet iemand die mij beter lijkt bedenken…

  • soleil

    Hoi,

    ja dat klopt in Nederland is Nolst gezien zijn ervaring met her operaties het beste en ik denk dat die Denenberg in Amerika echt goed is,mijn gevoel zegt dat ik naar hem moet gaan eerlijk gezegd,ik weet ook niet maar ik kwam ineens op zijn site terecht en vind het als het allemaal als het allemaal echte fotos zijn ,zonder bewerkingen,geweldige resultaten en ik geloof dat het echt is ,beter dan Nolst zijn fotos in ieder geval.Nou goed idee, bel jij hem maar is op, wat zon operatie kost en de reis er naar toe niet te vergeten,misschien moesten we maar samen gaan en terugkomen in Nederland met 2 prachtige neusjes………..!!!!Ik vind ook dat deze man heel duidelijk vertelt over wat een goede chirurg is en allerlei andere info die ik hier in nederland niet hoor..groot pluspunt,ik denk dat hij weet wat hij doet en hij kijkt ook goed naar je aangezicht ,dat vind ik super belangrijk nml.En hij opereert ook veel mensen met mislukte neusen!!

    Laat het me weten,

    Groetjes Soleil.

  • Noortje

    Hai Soleil,

    Lijkt mij ook een super goed idee! Zal hem morgen eens proberen te bellen!

    Heb hem ook al even een mailtje gestuurd met deze vraag.. Ik heb gekeken en de reis kost tussen de 500 en 600 euro retour… dus… valt wel mee toch??

    De operatie zal wel onbetaalbaar zijn, maar we zullen het even gaan overwegen.. Vind het ergens best een eng idee Amerika, maar als we dat doen gaan we samen!

    Vind jij het niet eng? Daar in Amerika.. Ik bedoel.. we hebben de kliniek nog niet gezien enzo en als je gaat ga je meteen voor een operatie…

    Als we iemand anders meenemen kost het allemaal weer extra veel, daarom…

    Ik moet wel snel beslissen, want het is zo de 27ste…

    Ik ga het morgen proberen… Ben zeer benieuwd.. Je hoort het!

    Liefs,

    Noor

  • soleil

    Hai Noortje,

    tuurlijk is het eng in Amerika maar ik ga goed navraag doen,ook bij Nolst,want hij zegt zelf toch dat hij veel in het buitenland is,ik ga op mijn consult die navraag doen of hij Denenberg kent,we gaan met zijn tweeen en als het na het gesprek,het ons niet bevalt ,doen we het niet,maar mijn intuitie is vrij goed,dan is het jammer van die 600 euro,maar jij weet net zo goed als ik dat 600 euro er niet toe doet,want een mislukte neus is nog veel erger!!!We gaan Denenberg vragen wat het kost,je kunt ook fotos naar hem toesturen dan krijg je die terug met wat hij voor jou kan betekenen.We nemen plaatjes mee,van hoe we onze neus het liefst zien,of erbij opsturen en dan horen we wel wat hij voor ons kan betekenen.Maar laten we eerst maar eens efwachten wat het bij hem kost en of hij vaker mensen uit de hele wereld opereert,ik denk dat dus van wel,dat maak ik op uit zijn teksten,ze regelen ook vluchten enzo.

    ik hoor van je,ik ben erg benieuwd!

    Liefs Marieke.

  • Noortje

    Je hebt gelijk… 600 euro is dan niet van belang… Heb jij trouwens een idee hoe het met de tijd zit daar? Dan bel ik morgen even..

    Liefs

    Noor

  • miss_noortje2006@hotmail.com

    nou meis,

    de kosten zijn ruim 15.000 dollar…!!! Veel he???

  • soleil

    He hoi,

    jeetje wat een bedrag,das toch niet normaal,dus dat is echt voor de rijke mensen onder ons,alhoewel jekunt er ook voor sparen,maar goed die reis komt er ook nog ns bij.Maar heb je nog andere info bij hem verkregen?Aan de andere kant ik heb zon hoop ellende gehad met de neus dat me het wel 100.000 euro waard is om het weer goed te krijgen,maar ook daar kunnen ze je geen garantie doen!Is in Amerika overal de neusoperatie zo duur of wat zou de rede zijn dat het zo duur is.toch de techniek?Wel goed van je…dat je gebeld hebt….wat zei je…vonden ze het niet raar dat je helemaal vanuit nederland belde?

    Liefs Soleil.

  • Noortje

    Hai hai,

    Ze vonden het helemaal niet raar, want er komen vaker mensen uit Europa.. Ik heb ook een andere kliniek gebeld in Amerika en die was 14.000 $ ! Niet veel minder dus… De arts vroeg me nog een foto te sturen voor het resultaat.. Dus ik kreeg nog een bewerkte foto terug van dr. Denenburg met zijn opinie. Ik was hier ondanks het bedrag toch wel benieuwd naar… Je moet dan vast iets bijzonders krijgen dacht ik! Nou eerlijk gezegd… Ik ben niet weg van de bewerkte foto en de neus die hij mij wilde aanmeten.. Anders moet je dit ook maar even doen…

    Eerlijk gezegd denk ik dat ik het er niet voor over heb.. Ik vertrouw het niet helemaal en van NT weet je gewoon dat heel Nederland daar naartoe gaat voor een operatie… Ik zou ook veel over hebben voor een mooie neus, maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat het resultaat er beter is en zo zeker ben ik daar niet van…

  • Noortje

    Heb jij trouwens van A. Molenaar uit Arnhem gehoord?? Schijnt een topchirurg te zijn op het gebied van neuzen..