neuscorrectie dr. Nolst Trenite

  • soleil

    Hai Daniel,

    die modellen die jij kent,zijn dat dan vrouwelijke modellen.Ik ben nml erg benieuwd hoe die de glooiing maakt,ik heb zelf het gezicht van Karen Mulder,dus een klassiek gezicht,dat is waarom ik teveel glooing niet mooi vind,omdat bijna niets in mijn gezicht rond is,ik heb juist een hoekig gezicht.Hoe ging jij eigenlijk om met de verandering,heb je calmerings tabletjes geslikt en heb je ook nog iets van Arnica geslikt en heb je ook flink gekoeld,hebben ze je neustussenschot ook recht gezet,was je erg blauw,groen?.Hoe lang duurde het dat je echt dacht ,dit is het eindresultaat.Echt fijn voor je dat je zo tevreden bent met het resultaat,nu Noor en ik nog……………..

    Liefs Soleil,nogmaals bedankt voor je antwoorden,ik heb er veel aan.

  • Noortje

    Hai Soleil,

    Het zijn inderdaad mooie resultaten uit Amerika, maar ze plaatsen daar de mooiste.. Ik denk dat NT dit ook kan..

    http://www.schoemacher.nl/home/behandelingen/neuscorrectie/fotos-nolst/

    Dit zijn de voor en na foto's van NT. Ze zijn er dus wel… Laat me even weten wat je van deze foto's vind… Een neuscorrectie kost in Amerika al gauw 10.000 euro en ik onderga een totale correctie, dus dat is echt heel duur… En de vraag is dan of je waar krijgt voor je geld…

    Ik ben niet bang voor een wip, want dokter NT zag gelijk wat mooi is bij mij.. Ik wil een hele lichte glooiing… Mijn neus staat nu op 90 graden en dat is niet mooi hoor! Hij heeft mij aangeraden de tip tot 120 graden omhoog te zetten.. Hierdoor krijg je een soort Angelina Jolie neusje.. Dus een rechte neus, met een opbollende tip.. De opbollende tip zorgt dan voor een lichte glooiing.. Ik heb eigenlijk niemand gesproken die de tip omhoog heeft laten zetten bij NT. Bijna iedereen laat een bobbel weghalen.. Overigens heb ik een vrij smalle neus, maar NT zou hem van boven nog iets versmallen zodat hij mooi recht loopt en hij zou de tip mooi rond maken zodat hij niet te puntig is… Ik hoop dat het lukt want ik wil geen neus, maar echt een mooi schattig neusje.. Op de een of andere manier heb ik daar mijn hele leven van gedroomd… Ik ga dan niet ervanuit dat het een teleurstelling is als het verband eraf gaat, want dan zou ik er echt kapot van zijn.. Ik wil het zoooo graag…

    Voor de operatie hoef je echt niet bang te zijn.. Ik neem niets tegen de stress, maar neem de avond ervoor lekker een bad met kruiden en maak een kopje kruidenthee.. Dan val je heerlijk warm in slaap.. Heb ik vorige keer ook gedaan..

    Het komt goed meid! Ik heb het idee dat jij een beetje ervanuit gaat dat er maar 1 goede chirurg op de aarde is en dat jij die aan het zoeken bent.. Natuurlijk is er wel verschil, maar uiteindelijk zijn er een beperkt aantal technieken… Ik denk dat als je gewoon een hele goede kliniek hebt, dat het wel goed komt…

    Ik zal je alles vertellen, hoe het verloopt…

  • soleil

    Hai Noor,

    ik heb zojuist een afspraak gemaakt bij dokter nolst op 27 november om 15.oo,in de ochtend moet hij opereren,waarschijnlijk jou,aangezien jij zeidat je over 3 weken aan de beurt bent.Dan kom ik daar voor de 3e keer in de schm kliniek en dan ga ik als ik er een positief gevoel bij heb en natuurlijk jou verloop van de operatie heb gehoord,ook daadwerkelijk de operatie doen bij hem,ik blijf anders doorklungelen en dat is ook zo jammer van het leven,alles gaat op het moment aan me voorbij,en dat al 2jaar lang omdat deze neus mijn mooie gezicht lelijk maakt.Dr nolst zei dat de tip goed was,maar dat de stand van de tip iets naar onderen zou kunnen zodat je dan een hoek krijgt van 90 denk ik,maar dan wordt de neus wel ietsje langer,ik heb nu 120,dus ik kan hem ook zo laten,maar hij zegt dat hij dan estetisch gezien de perfecte neus verkrijgt met die 90 graden dan,weet jij dat hoe dat nu zit precies???,het hoeft niet zei hij maar alleen als je dat zou willen,want het is wel weer een extra verandering,alleen de hump heeft een lichte verhoging en het tussenschot is totaal verkeerd recht gezet met een hoop littekenweefsel, daar heb ik een deukje in het kraakbeen van opgelopen,dus dat gaat hij weer opvullen.Ga jij trouwens je neus via de buitenkant laten operen en ga je arnica slikken?Blijf je slapen in de schkliniek?Ik denk dat ik dat wel ga doen in ieder geval 1nachtje.Ik heb zon zin in een relaxed leven zonder neuszorgen!!!!!!!!!!!!

    Nou ik hoor je wel weer,trouwens volgens mij is er nog nooit zoveel info geweest als nu over de neusoperatie en de dokter…………liefs Soleil..

  • soleil

    Hai Noor,

    ik heb nog even die fotos bekeken van Nolst en als ik heel eerlijk ben ,ben ik daar dus niet helemaal kapot van ,die vrouw op de 2e foto heeft naar mijn mening open neusgaten gekregen en ik vind het een verafstaande neus en dat meisje op de 3e foto vind ik weer een afgeplatte neus,zit geen vorm aan.Die jongen vind ik dan het meest geslaagd.Maar zullen dit zijn beste fotos zijn dan,want dan is het niet mijn smaak?Vind ik die dokter in amerika betere resultaten hebben,wat vind jij ervan dan?

    Groetjes Soleil.

  • Noortje

    Hai Soleil,

    Inderdaad.. Dan word ik geopereerd! Leuk zeg.. Kom je me opzoeken?? hahaha..

    Wat je neus betreft… dit hangt heel erg af van je gezicht en kin.. Als je wilt kun je mij een foto van je gezicht mailen zodat ik je mijn opinie geef.. Bij mij wilde hij juist 120 graden ervan maken! Dit was ook zijn eigen voorstel.. Ik denk dat je sowieso geen 90 graden moet doen, maar liever 100 graden! 90 graden is een beetje mannelijk.. Een vrouwens neusje staat altijd iets omhoog.. Ik zou graag je gezicht willen zien.. dan zal ik een voorbeeld geven van wat ik bij jou vind passen.. Ik heb dit zelf namelijk aan mijn vriend gevraagd… Zelf kun je dat heel moeilijk beoordelen.. Ik heb ook een en-profiel foto van mezelf afgedrukt en ben gaan tekenen hoe ik het hebben wil.. Dit laat ik Nolst zien voor de operatie..

    Hij gaat wel een sneetje onderaan mijn neus maken.. Ik ga ook Arnica slikken en biergist omdat je huis altijd zo slecht word van zo'n operatie en ik wil daarna juist stralen… ;D

    Ik blijf niet slapen.. Ik lig liever ziek thuis.. In zo'n kliniek is zoooo beroerd… Thuis kan ik weer lekker in mijn eigen bedje liggen en word ik door mammie verzorgd…

    Lieverd, laat niet te lang aan je voorbij gaan.. Win de informatie in die je nodig hebt en ga ervoor.. Sowieso beter dan een KNO arts in het ziekenhuis.. Die heeft geen esthetisch oog… Nou meid,

    ik hoor weer van je!

    Liefs

    Noor

  • Noortje

    Even over de foto's..

    Ik vind ze wel oke, maar ik vind ook dat de resultaten minimaal zijn.. Het zijn niet van die drastische resultaten.. vond ik ook…

    Ik denk dat NT dat soort reclame niet echt nodig heeft, want die man is zo langzamerhand een legende in dit land.. ;D maar goed.. toch eng.. Ik vond die resultaten uit Amerika ook wel mooi, maar zouden die foto's niet stiekem een beetje bewerkt zijn? Dat zei namelijk iemand tegen mij.. dat die foto's vaak nog mooier bewerkt worden.. Ik weet het niet meer hoor… zucht… eng allemaal.. Misschien heeft Daniel nog iets te zeggen over deze resultaten van Nolst.. Ik vind ook stiekem toch de resultaten van Nio in de parkkliniek nog wel mooi… Confusing…

  • soleil

    Hai Noor,

    oh wat zijn wij erg he,hoop dat we na onze neusoperaties er hard om kunnen lachen en dat we die neuzentoestand met een geslaagd eindresultaat achter ons kunnen laten!Ik vind eigelijk de fotos van Giedrocj ook erg mooi,die durft wel,maar dat is dan weer zon vage man,dat is dan ook waar ik bang voor ben dat nolst de neus te simpel maakt,dat ik zelf later denk van had hij dit nou maar net iets beter gedaan dan was het af,ik denk dat hij het er net tegen aan zit met zijn werk,snap je wat ik bedoel?En parkkliniek hoor ik veel wisselende verhalen over,dus die kliniek zeker niet.Ben jij trouwens bij Middelw geweest,hij heeft jorinde de mol geopereerd.schijnt ook een goede kno arts te zijn.

    Oh,wat betreft die fotos in Amerika van facial surgery zijn niet bijgewerkt,staat onder elke pagina,dat geloof ik wel,lijkt me nml een erg serieuse man die Denenberg.Ik ga denk ik nog wel informeren wat een operatie bij hem kost.Wat vind je van de neus van Ashlee Simpson dan,ik vind hem prachtig,ze is zo mooi geworden nu,ook die arts weet ik te vinden,schijnt ook een hele goede plastisch chirurg te zijn!mmmmmmmmmmmmmm………ik word er wel een beetje moe van……..was het inderdaad maar zo dat er maar 1 keigoede neusdokter bestond,waar je 100% op kunt vertrouwen!Inderdaad Nolst zou die reclame niet nodig hebben en toch zet hij fotos op de website,dan neem ik aan dat hij daar wel goed over nadenkt welke fotos hij plaatst,ik denk dan degene die hij zelf het mooist vind,dus ik denk dat die neusen die je daar ziet zijn smaak is.Oh ja nog ff over die neusstand,dat meisje van die foto op de site van nolst,met die platgeslagen neus,die heeft de neus toch in een 90 graden hoek,het was dan toch mooier geweest dat hij haar tip iets hoger had gedaan en dan een minimale glooiing erin,wat vind jij,dat bedoel ik dus ik was er echt niet happy mee geweest als het mijn neus was geweest,het had beter gekund,denk ik?Ik vind zelf als ik naar mijn aangezicht kijk dat een zeer lichte glooiing het mooiste is,dus de punt ietsje pietsje omhoog,schijnt ook jonger te maken.Hoe oud ben jij eigenlijk,ik 28,ik werd even nieuwsgierig haha!Laat Daniel maar weer even komen en zijn ding zeggen,ik ben dan ook erg benieuwd of hij veel vrouwen kent die door nolst zijn geopereerd en hoe die de glooing hebben.Nou spreek je snel weer,haha!

    Liefs Soleil

  • Noortje

    Nou,

    daar ben ik weer! Ik heb ook van de Middelweerd gehoord.. Hij zou inderdaad goed zijn.. Maar hij heeft geen voor en na foto's… Maar welke arts is dat die Ashley heeft geopereerd?? Heeft die een site? Ik vind haar neus namelijk ook heel mooi.. Aan de neus van Jorinde vind ik niet zo veel veranderd.. Zij heeft alleen een bobbeltje weg laten halen maar hij is nog steeds wat grof, vind je niet?? Arrrgghhh.. wat een twijfels..

    Ik vind ook een lichte glooiing veel mooier en de tip sowieso iets omhoog! Hoe ver omhoog hangt af van je gezicht…

    Ik ben trouwens 21.. We zijn nog lekker jong dus we moeten er nog ons hele leven mee doen.. daarom is het ook zo belangrijk he?!!

    Helaas zijn er veel te veel neusdokters.. Zucht….

  • Noortje

    trouwens..

    ik heb nog even naar Middelw gezocht, maar vind zijn foto's ook niet echt schokkend… jij wel?? Vind ik die van NT toch wel net zo mooi.. Hij heeft trouwens dezelfde achtergrond als NT viel mij op… Kies ik toch liever voor een wat oudere arts.. NT heeft wel veel ervaring…

  • soleil

    Hai nou daar was ik ook weer,

    ok geen middelweerd voor ons..je hebt gelijk!Heb je wel eens op google ashlee simpson ingeklikt en dan op afbeeldingen,ik vind dit echt heel mooi,maar vergeet niet,ze heeft ook haar kin laten inkorten,waardoor het geheel er ook heel anders uit ziet,soms herken je haar niet eens,maar wel prachtig,trouwens al die sterren in amerika worden prachtig geholpen,denk aan Sharon Stone,Britney Spears etc.,zij gaan waarschijnlijk,Ashlee 100%zeker naar deze plastische chirurg Dr Raj Kanodia M.D in Beverly Hills…a worldwide clients based on among entertainers,royalties models etc…Ik ben alleen bang dat deze man knetter duur is!!Maar goed dat wordt dan een lening en de rest van je leven een prachtige neus.Het is alleen jammer dat hij niet mag praten over bekende stv sterren,dat is allemaal geheim uit privacy redenen,ook wel begrijpelijk.

    Kijk maar ophttp:// www.celebrityplasticpics.com/ashlee_simpson_nose_job.htm

    Laat je me weten wat je er van vind,

    doei Soleil.