Dr. Karavani

  • janny

    Ik heb van een ex medewerker de inside informatie over carpe kliniek en dr. Karavani. het is precies zoals ik al dacht want bij mij werkte de botox ook niet. Ze vragen wel weinig per behandeling maar je moet heel vaak komen omdat ze alles veel te sterk verdunnen. Hun policy voor klantenbinding dus.

  • Jacqueline

    Ik kom al een jaar of 8 bij Dr Karavani en ik moet zeggen dat ik ook een aantal keren een ander kliniek heb geprobeerd.

    Het is wel zo dat het de ene keer langer zit dan de andere.

    De laatste keer ben ik boos geworden , en ik moet zeggen het zit nu a; 5 maanden en mijn voorhoofd is nog steeds glad.

    Bij andere klinieken had ik wel resultaat maar was het ook vrij snel uitgewerkt.

    Heb nog nooit bij Dr Karavani gehad dat het na 3 maanden was uitgewerkt.

    En het verhaal hoe langer je botox gebruikt des te langer het blijft zitten klopt wel , dus niet goed dan rij ik terug en spuiten ze bij , die service geven ze ook .

  • lana

    ik kom al een lange tijd bij carpe voor botox,in het begin een paar keer behandeld door dokter caravani maar hij werkt als een sneltrein dus ik ga nu altijd bij dokter van riet,een lieve dame die ook de tijd voor je neemt.ik ga om de vier maanden maar ik merk dat de botox rondom de ogen na een maand of twee al weg is.

    het grote nadeel is het lange wachten,ik heb al heel wat uren in de wachtkamer gezeten.

  • Caro001

    Ik ben er voor het eerst gegaan voor een botoxbehandeling. Ze waren erg vriendelijk, heb niet moeten wachten , en het resultaat is fantastisch (heb het laten doen bij dokter Lintermans)

  • anja

    Ik ben 29 april bij hem geweest en kreeg helaas een mevrouw heel vluchtig. Heb wel eerder een intake gehad, en dat ging met meer tijd als het inspuiten met botox .Toen met de intake kwam dokter Karavani even een handtje geven, en toen hij binnen kwam was er een en al rust. moet ik toe geven . prettige man met een rustige uitstralin Ik denk dat je het moet zoeken in de prijs, en wat je wil. Als ik op de site van het center kijkt ben je meer geld kwijt. Ik was 95 euro kwijt voor een paar prikjes boven mij boven lip, naast mijn mond,boven mij wenkbrouwen om ietsie te liften ,en in mijn voor hoofd. Ik wist en dat hebben ze me duidelijk verteld dat het allemaal miniscul was. Dus dat was ook mijn verwachting. Het had van mij nu achter af ook wel strakker gekund, maar ben eerder blij dat mij wenkbrouwen niet over mijn ogen vallen .wat een vrouwtje in de wachtkamer zatte vertellen toen ik keurig alleen op mijn eerste botox behandeling zat te wachten. ( was niet echt een prettige ervaring) Ik kan nu heel moeilijk boos kijken en dat komt niet door haar hihihi .9grapje tussen door0.wat ik denk dat je bij het center heb. is hoe meer prikjes in zones hoe meer centjes. Heb iemand daar ervaring mee? en dat blijkt waarschijnlijk ook hoe strakker hoe meer geconcentreerd hoe duurder.?

  • Sandra

    Ik ga al jaren naar Tour of Beauty in de Javastraat in Den Haag.

    Tot voor 4 of 5 jr geleden kwam Karavani daar altijd de botox enz doen.

    Nu ga ik eens in de 6 mnd naar Dr Geukens, zij werkte vroeger bij Karavani.

    Ik ben bij een ander geweest maar daar kon ik m'n voorhoofd nog steeds bewegen en was nog duurder uit.

    Dus voortaan weer naar Tour of Beauty, bevalt toch het beste en is vlakbij.

  • thalia

    3 1/2 wk geleden botox voor fronsrimpel bij Carpe A werpen

    was erg druk iedereen liep in en uit, Karavani blijkbaar weer terug op honk (volgens zeggen was hij ermee gestopt)

    hij zwaaide alsof hij je al jaren kende…..aardige man blijkbaar…

    daarna last van zwaar voorhoofd (fronsrimpel en wat prikjes boven de wenkbrauwen met botox gehad, na bijna 2 uur wachten) en daarna wat gezwollen. dit zakte langzaam naar beneden en daardoor ging mijn ooglid wat hangen en voelde zwaar drukken op mijn oog. echt balen want ik heb 2 jr geleden ooglidcorrectie laten doen!!!!

    tot op de dag vandaag nog niet helemaal weg getrokken! heb vorige week ook maar eens gebeld, ze vroeg of ik even langs wilde komen??? op mijn vraag of er dan iets aan gedaan kon worden als ik zou komen gaf ze aan dit niet te weten omdat ze er eerst naar zouden moeten kijken… men deed alsof het nog nooit voorgekomen was. lees nu dat het ondeskundige toepassing geweest moet zijn (de haast, de hektiek,ondeskundig hulpje etc..???). wordt er niet lekker en beter van, dus mensen opgelet! er lopen daar allemaal witte jassen (op naaldhakken) rond en waarschijnlijk is er maar 1 die het wel kan….

  • Els

    Ik kom al 6 jaar bij Carpe. Ben prima tevreden. Heb in al die jaren wegens verblijf in het buitenland nu 3 keer bij anderen botox laten spuiten, maar was veel duurder uit en het resultaat was hetzelfde. Wel gebruiken ze waarschijnlijk goedkope naalden, die iets meer pijn veroorzaken bij de prikjes.

  • alexandra

    'k zou vandaag gaan voor radiesse bij carpe. heb moeten afbellen wegens ziekte.

    heeft iemand er ervaring mee bij dokter lintermans? dokter lintermans is een medewerker van dokter caravani

  • Caro001

    Dr Lintermans ben ik zéér tevreden over. Ben er al een heel aantal keren gegaan, en ben altijd 100% tevreden!