Dr. Karavani

  • Cheryl

    Dames ik ben blij om jullie meningen te horen want ik dacht dat het aan mij lag.

    Inderdaad is het een hele aardige man en het personeel ook je wordt correct behandeld en dat is natuurlijk als client heel fijn maar ik ga toch voor het resultaat.

    Groetjes Cheryl

  • kristel

    Hallo allemaal,

    Ik krijg reeds 5 jaar botox inspuitingen en ben daar super tevreden ov er.Voor het voorhoofd, neusrimpels,net onder de wenkbrauwen,en rimpeltjes zijkanten ogen betaal ik €3OO.Was nu een jaar geleden .Normaal doe ik er een 8 tal maanden mee.Natuurlijk kan het goedkoper als er minder wordt ingespoten of als het spul verdund is.Dus goed uitkijken zoniet komt het nog duurder uit.Indien ik na 14 dagen o,ngeveer niet tevreden ben wordt er gratis bijgespoten.Dat noem ik service.

    Groetjes.kristel

  • ellie

    Hallo Kristel

    Wij hebben al eerder gesproken over botox, ik zie dat je ook voor de zijkant van de ogen en onder de wenkbrauw botox krijgt ingespoten,

    Mijn vraag is als je een macslift hebt gehad zijn deze deze langs de ogen toch weg,??

    of is dit afhankelijk van de persoon zelf.

    mijn e mail adres staat open

    groetjes Ellie

  • greet

    hoi linda,

    tot op heden ben ik erg tevreden.

    ik moest bij karavani elke 2 of 3 maanden terug en ik kon best wel snel fronsen.

    maar nu zit er echt geen beweging in.

    en ik vond ook dat deze arts erg veel notitie ervan nam.

    ook mijn dochter is er tevreden over kan ook nog niet fronsen en bij karavani was het bij haar ook heel snel uitgewerkt.

    nu kijken hoe lang ik er plezier van heb.

    volgens hem wel zeker 5 maanden.

    groetjes greet

  • vicky

    Hallo,

    Waar laat jij je botox inspuiten aub?

    Bij welke dokter en kostprijs per spiergroep?

    grtjes vickykristel schreef:

    >

    > Hallo allemaal,

    > Ik krijg reeds 5 jaar botox inspuitingen en ben daar super

    > tevreden ov er.Voor het voorhoofd, neusrimpels,net onder de

    > wenkbrauwen,en rimpeltjes zijkanten ogen betaal ik €3OO.Was

    > nu een jaar geleden .Normaal doe ik er een 8 tal maanden

    > mee.Natuurlijk kan het goedkoper als er minder wordt

    > ingespoten of als het spul verdund is.Dus goed uitkijken

    > zoniet komt het nog duurder uit.Indien ik na 14 dagen

    > o,ngeveer niet tevreden ben wordt er gratis bijgespoten.Dat

    > noem ik service.

    > Groetjes.kristel

  • Catherina

    Ik kom al enkele jaren bij dr Karavani en ben een echte fan, ik ben 45 en iedereen schat me begin in de 30

    Botox is een poeder en word altijd verdund, ik vind het goed dat ik om de vier maanden 80 € betaal voor een spuitje, dat niet heel mijn gezicht vast zet.

    Ik zie er tenminste naturel uit.

    De rimpeltjes zijn inderdaad met de jaren verminderd, en hij spuit bij mij de fronslijn tussen de wenkbrouwen en ook een beetje onder de wenkbrouwen wat een mooie open blik geeft zonder dat kunstmatig effect dat niets nog beweegt.

    Ik stuurde een collega die heel veel rimpels had ook naar hem en ze is ook super tevreden ze gaat nu 1 jaar.

    Biostimulatie liet ik 4 jaar geleden doen 1 maal en nog steeds vind ik het resultaat goed, de lijnen naast mijn neus (lachrimpels) waren vrij diep en zijn nu bijna volledig weg.

    Ik heb ook mesolift laten doen om mijn collageen te stimuleren en dat heeft ook superresultaat je krijgt er echt een mooiere huid van.

    Misschien zijn er andere instituten evengoed als Dr Karavani maar ik vind hem echt een wonder dokter, hij heeft ook al heel veel jaren ervaring en aan de mensen in de wachtzaal te zien die soms van heel ver komen speciaal voor hem, ik kwam ook al enkele bv's tegen in zijn wachtzaal maar zal hun namen niet noemen, dus dat zegt toch wel genoeg he.

    Groetjes en succes

    Cath

  • Annemieke

    Hallo dames,

    zowel de biostimulatie als de botox zijn mij zeer goed bevallen bij Karavani.

    11 februari gedaan; frons botox en bovenlip bio.

    Nog geen frons te bekennen en morgen ga ik voor de 2e behandeling bovenlip.

    succes met kiezen!

  • wen

    hallo allemaal,

    ik ben ook al talloze keren bij dr karavani geweest voor botox en wat gezegd w is waar, het werkt idd niet lang maar eigenlijk kan het ook niet anders dan dat het zeer uitgedund is, zijn prijzen zijn het goedkoopst van belgie en nederland!

    tevens kan hun service veel beter, telkens tot een uur wachten voor een spuitje!!!?

    de meeste mensen komen ook al van ver…

    en ben je zelf eens 10 minuten te laat dan krijg je al commentaar.

    heb er onlangs een vetvulling laten doen om meer volume in het gezicht te krijgen.

    ik had al eens een lipo gehad en dat had ongelooflijke pijn gedaan dus ik was al erg nerveus voor deze “ingreep”.

    had afspraak om 2.30. ze maken me klaar etc…uiteindelijk heb ik daar nog 1.30 zitten wachten in mijn slip en t-shirt, gezellig? denk het niet.Ik dacht echt waar ben ik mee bezig?tis toch niet of ik voor een prikje kom.

    Toen ik er een opmerking over maakte waren ze ook niet al te blij.

    het uiteindelijk resultaat na een week was ik wel blij mee maar nu na 3 weken zie ik al minder volume dus er zal nog wat vet bijmoeten en hopelijk blijft dit dan.

    Maar voor botox zal ik in het vervolg nog eens bij botoxcenter gaan, ben ik eerder ook al geweest. die man kent tenminste je naam en heeft tijd voor een babbeltje.

  • jacq

    hoi waar laat je dat dan doen ben zelf in denhaag geweest was 115 per regio kreeg wel hoofdpijn erna heeft iemand hier ook last van

    gr jacq

  • jacq

    hoi danielle kan je wat info geven kosten en plaats alvast bedant gr jacq