Dr. Karavani

  • Reef

    Caro001 Schreef:

    ——————————————————-

    > Dr Lintermans ben ik zéér tevreden over. Ben er

    > al een heel aantal keren gegaan, en ben altijd

    > 100% tevreden!

    Ik ben de voorbije 2jaar meermaals naar Carpe geweest, en heb zowel Dr Karavani gehad als Dr lintermans.

    Ik doe al bijna tien jaar botox, fillerinjecties mondlippenplooi en in beide lippen.

    Gisteren voor de 1ste maal Radiesse gekregen in de wangen, en ben enorm tevreden en beklaag me datik er zolang mee gewacht heb.

    Dr Lintermans is zeer sympathiek, stelt ook verdovingen voor of emla zalf, en geeft je tijd om te herstellen alshet effe teveel pijn doet. Zoals ik vaak lees, idd het gaat snel en de dokterkomt en verdwijnt , maar hun agendas zitten dan ookbomvol , zo kunnen ze immers goedkoperetarieven hanteren, en verdunde botoxverhalen geloof k weinig van..

    Zes jaar lang botoxcenter bezocht, altijd tevreden. Naar carpe gegaan omdat dr marquez 2maand volzetwas ,en ben tevreden en er gebleven.. Radiesse is vrijwel nergens cheaper te vinden dan bij carpe, en het is het merkprodukt je krijgt het etiket tezien..

    GRTN

  • Leona

    Ik heb in Carpe kliniek een laserbehandeling van mijn gezicht en ik heb helemaal geen resultaat gezien.

    Ik heb een nieuw afspraak gemaakt, omdat ik dacht dat hen onder “garantie” viel maar ze wilden mij niet verder helpen, in plaats daarvan hebben ze voorgesteld om een nieuwe behandeling tegen betaling uit te voeren. Deze kliniek is echt niet aan te raden.

  • vicky de mey

    De botox behandelingen zijn zo snel uitgewerkt bij dr Karavani…. ik denk soms dat hij die botox aanlengd met iets….. vaak is het na 3 maanden reeds voleldig uitgewerkt. Ik heb ook er filler voor de lippen gebruikt en dat was door Karavni heel goed gedaan, maar nu doet een andere dokter het en zij behert de techniek niet goed. Ik had allemaal bolletjes in men lip, weinig fraai. Bij Clinic3D in Hasselt heb ik ook de lip laten doen en was wel tevreden. Maar uit persoonlijke oevrweging denk ik dat ik geen lipvegroting meer laat doen.

  • PHyllis Mok

    Na mijn behandelingen, tot volle tevredenheid, in de kliniek van Dr.Karavani , met botox en hylarionzuur kwam ik september 2013 bij zijn nieuwe kliniek gevestigd aan de Jan van Rijswijcklaan onder de naam Carpe Be.Ook daar liet ik mij tot tevredenheid met botox behandelen en nam ik relaties mee,die tevens tevreden waren.

    Op advies van doktoren S.Lintermans en I.van Riet ,waarin ik inmiddels veel vertrouwen had,kwam ik bij Carpe Be in handen van Dr. Cervini voor een Radiesse behandeling.Het zou een paar dagen gevoelig zijn,doch zou binnen een week weer toonbaar zijn.Het resultaat was ,bont en blauw en twee weken uit de running.De eerste grote teleurstelling.Dr.Cervini had dit nog nooit meegemaakt vertelde ze later en ik moest het zien als een ongelukkig incident.

    Uitendelijk ben ik na 2 Lipolyses en 3 radiesses,waarvan 1 x service en 1200 lichter alleen maar teleurgestelder.

    en heb ik de behoefte ,anderen dit leed te besparen.Het resultaat bij deze dokter is ver beneden de maat en zo verwittigde ze mij,kan ze niets meer voor mij beteken en moet ik maar de kliniek waar ik een second opinion had laten doen.Had ze me dat maar na haar eerste miskleun verteld ,had mij een hoop ergernis en geld gescheeld.

    Bijgaande foto”s laat ik zien ,zodat ik anderen kan helpen een goede keus te maken en niet afgaand op de geweldig leuke reactie ,die Carpe Be publiceerd.By the way ,de grote vakman himself ,houdt zich overal buiten ; waarschijnlijk ook wat betreft de inkomsten ,die alleen maar cash en zonder rekening worden afgehandeld.

  • Raisa

    Ik ga altijd naar dr Lintermans bij Carpe p.c. en ben altijd zeer tevreden! ziet er heel natuurlijk uit en kan nog gewoon bewegen. Dit is naar mijn mening ook het mooiste ipv geen beweging meer op je gezicht te hebben.

    De prijs-kwaliteits verhouding vindt ik perfect.

    Ik ga elke half jaar en dat is voor mij voldoende.