Dr. Karavani

  • José

    Kan maar één antwoord geven. Helemaal toppie ben er altijd blij van geworden.

    Die man mag mij de rest van mijn leven bij staan, whaha.

    Laat je angst maar varen hoor.

    groetjes José

  • eva

    ik ga nooit nog naar karavani en nooit nog naar botoxcenter beiden verdunnen de botox!

    ik ga nu naar een echte plastisch chirurg: kost wel dubbele maar duurt ook dubbel zo lang dat ik effect heb

  • tineke

    Hoi,

    Ik ben ook bij dr. Karavani geweest ivm rimpeltjes rond de mond. De biostimulatie had geen enkel effect! Ben nu 2x geweest, geen enkel resultaat, zonde van je geld! Overweeg nu lipofilling voor “holle”wangen, heeft hier iemand ervaring mee, hoe lang blijf je resultaat houden?

    Tineke

  • Henny

    Wat een berichten allemaal……

    Ga vrijdag voor de eerste keer naar Karavani,hoor niet zulke goede berichten.

    Wat mij dan toch wel beangstigd,vraag is nu moet ik die afspraak afzeggen?

    Henny

  • hani

    ik zou zeggen afspraak annuleren ,ben ook eens daar geweest voor een skinanalyse…..om de code van mijn huid te achterhalen,hebben ze toen mijn code naar mijn email adres opgestuurd en daar kon ik achterhalen welke produkten bij mijn huidtype pasten ,maar na 1 jaar ben ik honderden euros armer gewoden en meer rimpels rijker geworden,en hetzelfde geldt voor de botoxcenter in antwerpen al na twee maanden werkte de botox uit en het ergste van al de rimpels worden na het uitwerken van de botox alleen maar erger en dieper…….. zonde van al mijn geld.:(

  • Annie

    Ik ben ook geweest vorig jaar. Bij Karavani zelf. De 1e x was erg goed. De 2e x vult hij zijn spuit erg verdund bij en had de botox geen effect.

    Daarom is het zo goedkoop. Er zijn idd meer klachten over hem.

    Wanneer je gaat kun je beter vragen naar de dame die er werkt, bij haar is het resultaat wel goed hoorde ik van een vriendin.

  • marieroos

    Heb heel goede ervaringen met het Botoxcentrum.Het flesje wordt geopend en de botox eruit gehaald waar ik bij ben,dus niets verdunnen.

    Het blijft zeker 4 maanden zitten.

    ben echt tevreden.

  • Balk

    Misschien ligt het aan jezelf? Wij komen er al jaren en kennen ook vele mensen die daar ook komen en iedereen is tevreden.

  • Es

    Ik heb 2 dagen geleden Botox in mijn kraaienpootjes laten spuiten door de vrouwelijke arts in de Carpe Kliniek.

    Ik ben erg benieuwd hoe lang het houd.

    Ik had om 9.30 uur een afspraak en was om 12.15 uur aan de beurt…………….pffffffff dat viel wel heel erg tegen.

    De assistente vertelde dat het anders nooit zo lang duurde, maar dat alles een beetje in het honderd liep door een ongeluk in Antwerpen en daarom klanten allemaal tegelijk binnenkwamen lopen(??).

    De huidanalyste was ontzettend aardig en besteedde ook veel aandacht aan me en gaf goed advies (natuurlijk ook voor de verkoop van hun producten).

  • jacky

    Daniella Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik ben ook vaker bij Dr Karavani geweest voor een

    > botox behandeling en ik vond het ook tegenvallen.

    > Waarom blijf je terug gaan zal je denken ? Naar de

    > eerste behandeling ben ik terug gegaan om te laten

    > zien dat het niet werkt maar ze hebben mij verteld

    > dat hoe vaker je het doet hoe mooier het wordt.

    > Niet echt dus. Dr Karavani zelf is een zeer

    > aardige man zowel als zijn personeel maar de botox

    > en de biostimulans ( 2x gedaan) hebben niet veel

    > effect gehad bij mij. Ik heb ook een afspraak

    > gemaakt bij de botox center op 1 juni. Iedereen

    > blijkt zeer tevreden te zijn met de arts en de

    > resultaat dus ik ben benieuwd. Ik denk dat je

    > beter Karavani af kan zeggen en ook proberen bij

    > de Botox Center.

    >

    > groetjes Daniella