Iemand ervaring met S-lift / mini-lift ?

  • Ria

    Hallo Es,

    Fijn te horen, ga morgen gelijk bellen voor een afspraak voor een intake gesprek.

    Dr Blecourt opereert daar ook geloof ik. zijn hopelijk allebei goed.

    dat is toch via kliniek Roosteren?

    kan je dan wel een intake in Schiedam krijgen?

    Groetjes Ria

  • Es

    Hallo Ria,

    Hij heeft inlloopspreekuur op woensdagavond van 17.00 - 19.00 uur. Kun je gewoon binnen lopen in het vlietlandziekenhuis.

    gr. Es

  • Ria

    Hallo Es,

    Ga ik zeker doen,

    Heb je de minilift en de ogen gelijk laten doen?

    Weet jij of een zgn macs lift is?

    vind het erg moeilijk om een beslissing te nemen, de een zegt moet een macs lift zijn met draden een ander zegt weer dat is allemaal het zelfde. maar er is wel een enorm verschil in prijs!! via kliniek Roosteren kan je in het vlietlandziekenhuis een minilift krijgen voor 2499 euro!! das heel goedkoop. het dubbele wordt toch vaker gevraagd. ik ga eerst maar een consult aanvragen en dan ervaren hoe de arts is.

    groetjes Ria

  • Ria

    Hallo Es,

    Ben benieuwd hoe het met je is en of je nog steeds zo tevreden bent.

    Groet Ria

  • Es

    Hallo Ria,

    Vorige week woensdag zijn hechtingen verwijderd. Het ziet er heel mooi uit ik ben heel erg tevreden. Mijn man (die het eerst niet echt nodig vond) zegt nu ook dat het heel erg mooi is geworden. Alle blauwe plekken zijn verdwenen. Bij mijn oren is het nog wel erg hard, maar ook dat verdwijnt met een paar weken, het is nu al weer minder geworden. De littekens bij mijn oren zijn ook mooi, je ziet ze nog wel maar mijn haar zit ervoor. En mijn onderkin is nog hard, die is geliposuced, dat is bindwwefsel en verdwijnt na enkele maanden, en zou dan veel strakker moeten zijn. Al met al heel erg tevreden met het resultaat en dat al na twee weken.

    gr. Es

  • Ria

    Hallo Es,

    Geweldig zeg zo tevreden na pas 2 weken, dus je kan al weer onder de mensen komen zonder aangestaard te worden voor de blauwe plekken?

    Ik heb even veel last gehad van een vervelende kies, veel behandelingen en alsnog getrokken, dus als mijn zwellingen weer weg zijn ga ik ook op consult hoor.

    Gelukkig is je man ook tevreden, mijn man roept ook steeds niet nodig doe nou niet!! ja hij heeft geen rimpels. zo zie je dat je het echt alleen voor jezelf doet om “beter”in je vel te zitten.

    lekker genieten nu maar!!

    Groet Ria

  • rombout

    Hi ik overweeg een minilift S lift te doen bij dr Janssen van het Boerhaavekliniek in amsterdam. Heb eerder een aptos/dradenlift gehad, maar dit werkt totaal niet. Een hoop klinieken zien hier nu van af. Kan iemand mij vertellen hoe het gaat en of hij of zij tevreden is. Heb nu twee gesprekken gehad bij dr Jansen en hij komt bij mij als erg proffesioneel en kundig over. Ik houd jullie op de hoogte zodra ik heb besloten en de ingreep achter de rug heb.

    gr

    Rombout Buquet

  • Cornelia

    Heb al 2x een minilift laten doen door Dr.Janssen. Ben zeer tevreden. Prima gegaan. Zou een volgend keer weer naar hem toegaan (ben nu 64).

  • Ria

    Hallo Cornelia,

    hoeveel tijd zat er tussen de minilifts?

    Was dat een macs- lift?

    Fijn te horen dat het voor de 2 x ook goed kan.

    Groet Ria

  • Cornelia

    Er zat ca. 7 jaar tussen. Het was geen lift met draden. Dus wel huid optrekken en wegsnijden voor en achter het oor. De 1e keer was ik 54 en de 2e keer 61 jaar.