Iemand ervaring met S-lift / mini-lift ?

  • Alex

    Hallo Margret,

    Jouw verhaal lijkt wel grotendeels op wat mij is overkomen. Ik, man 48 j, heb ook bij dr. Stevens een een s-lift gehad, aangevuld met lipofilling en Aptos-draden voor een wenkbrouwlift. Ik ben achteraf ook maar deels tevreden met de bereikte eindresultaten. Maar toegegeven: ik heb ondanks de lift m'n natuurlijk gezicht behouden (was erg bang voor een plastic uitstraling), heb en minder ingevallen gezicht gekregen, alleen de diepe nasale neusplooi komt weer terug, waar ik me verschrikkelijk aan stoor (was juist de reden voor de behandeling). Na het verdwijnen van de zwellingen (de eerste 3 weken zijn de meeste zwellingen verdwenen, maar pas na 3 maanden oog alles weer natuurlijk) ging het huidverslappingsproces gewoon langzaam maar gestadig door en na 1 jaar (nu dus) is die nasale kutkreukel weer bijna helemaal terug. Daarom ben ik achteraf beschouwd teleurgesteld over de gehele behandeling.

    Ik vind dr. Stevens zelf echter wel een prettig en eerlijk mens en twijfel geen moment aan zijn kwaliteiten als chirurg. Ik denk dat ik zelf misschien te hoog gespannen verwachtingen heb gehad van het te bereiken eindresultaat. Daarnaast denk ik dat het voor een arts moeilijk is om vooraf precies aan te geven wat het uiteindelijke resultaat zal zijn, omdat elk mens anders op een behandeling reageert en er andere leefgewoonten op na houdt. Ik sport bijvoorbeeld mega veel, waardoor overal onderhuids vet wordt afgebroken, te beginnen in m'n gezicht! Ik beraad me nu nog op wat ik aan die nazale plooien nog moet doen. Alcamid laten inspuiten, nogmaals lipofilling ondergaan of een bezoekje brengen aan dr. Phill en verder proberen gelukkig op te drogen. Ik weet het nog niet.

    Groeten van Alex

  • meg

    Hoi Alex,

    Ben jij soms de man die meegedaan heeft met serie “naar de kliniek”?

    Groetjes Meg

  • margret

    Hallo Alex,

    Even voor de duidelijkheid: wat mij is overkomen ben ik erg blij mee! En ik ben geholpen door dr. van der Lei. Mijn macs-lift is bijna 2 weken geleden gedaan en ik ben nu al erg tevreden; ik wist van te voren wat ik wel en niet kon verwachten. Mijn leeftijd is 54 en mijn kaak- en halslijn zien er weer uit als jaren geleden. Het leuke is dat er mensen zijn die zeggen dat ik er goed uit zie, maar niet zien wát is veranderd en dat laat ik ook mooi zo.

    Jammer Alex van die plooi die je zo graag weg wilde hebben en nu toch terug komt. Het is voor mij ook wel de vraag hoe lang je plezier kunt hebben van een ingreep. Ik zal echt niet voor iedere 5 jaar gaan en misschien ook wel helemaal niet weer; dat zie ik dan wel. Nu ben ik echter tevreden ,ook met de ooglift van een jaar geleden; het stimuleert me ook om gezond te leven om er zelf wat aan te doen om niet af te takelen.

    Groet, Margret

  • daniella

    Ik heb niet gezegd dat ik een macslift heb gehad maar een compleet face/hals lift en ik heb heel goed begrepen wat er mijn is belooft qua resultaat.

    Wat ik ook denk is dat een macslift wel bedoeld is voor de midface, er zijn oplosbaar draadjes gespannen om dit te liften? Volgens mij is er nogal verwarring hier over het verschil tussen een macslift een s lift en een face/hals lift.

    Waarop ik reageer is de reactie van de chirurg als je met vragen komt of je ben enigzins ontevreden over het resultaat.

  • Ria

    Hallo,

    Het is niet nix om de stap te nemen voor een s-lift, ben dan ook al heel lang aan het twijfelen, nou ja niet twijfelen maar ik durf eigenlijk niet, ben heel bang dat ze een gezichtzenuw raken en je een half verlamd gezicht krijgt, als ik een garantie zou kunnen krijgen dat zoiets niet zal gebeuren had ik het al gedaan. heb wel een opbeurende mail gekregen van Brenda. Er is ook zo'n groot prijsverschil van 2900 tot 5500 euro, dat is me nogal wat. zou dat ook iets te maken hebben met het eindresultaat? duurder beter?

    alle info welkom, ik haat die hamsterwangen en die plooien op m'n wangen.

  • meg

    Hoi Ria,

    Daar was ik ook bang voor, maar mijn p.c. vertelde me dat het juist met een s-lift eigenlijk nooit gebeurt. Zeker niet als de arts veel ervaring heeft met deze techiek.

    Bij mij is het nu 5 maanden geleden en voor mijn oren voelt het nog steeds een beetje “dood” aan, maar vergeleken bij de eerste weken, wordt het wel elke keer wat minder.

    Had je al iemand in gedachten bij wie je het zou overwegen om te laten doen ?

    Groetjes Meg

  • Ria

    Hallo Meg,

    is mijn reactie aangekomen? ik dacht dat ik het op het forum geplaats had, maar zie niets staan. groet R!@

  • meg

    Hoi Ria,

    Ik heb niks gezien hoor.

    Anders moet je hem nog maar eens plaatsen als je wilt.

    Gr. Meg

  • Ria

    Hallo Meg,

    Van Brenda en Ines gehoord dat het in de coupere centrum in belgie heel goed is, dat zijn de uitvinders van de macs-lift zeggen zij. het is wel de hoofdprijs die je dan moet betalen, 5500 euro en bij beau care kost het 2900 euro, vraag me af of het dan ook daadwerkelijk een macslift is of dat het dan een minilift is (dus zonder draden?) duurder beter? zie door de bomen het bos niet meer en weet even niet wat te doen. de een zegt de duurste de ander zegt maakt niet uit alleen de prijs.

    Ik wil alleen maar een goede pc die geen fouten maakt.

    heb jij nog suggesties of iemand anders?

    groet R!@

  • Ines

    Dag Elisabeth,

    Indien je dat wenst kan je me persoonlijk mailen op mij e-mail adres.Ikzelf kreeg eveneens een macs lift(minimum acces cranian suspension)dus niet het tegenovergestelde van een mini lift, van Dokter Verpaele.Die twee dokters zijn nu een boek aan het schrijven vesrtaanbaar voor leken.Ze schreven er al twe over de macs lift die ze uitvonden,maar dat was uitsluitend voor dokters.Neem even een kijkje op de site www.coupurecentrum.com en klik op macs lift.Ikzelf kreeg er een met drie draden.Wens je inlichtingen mail gerust.Groetjes.ines