Iemand ervaring met S-lift / mini-lift ?

  • Alex

    Hallo Meg,

    Mijn reactie van 16 sept. was per vergissing aan Margeret gericht, maar was eigenlijk voor jou (12/9) en Daniella 13/9) bedoeld. Jullie behandeling en ervaringen bij deze kliniek komen veelal overeen met die van mij. Overigens heb ik niet meegadaan met de serie die je noemt.

    Ik ben erg blij met dit forum. Ik heb op grond van alle ervaringen besloten om in ieder geval geen permanete fillers te laten inspuiten. Mogelijk dat ik over enkele jaren maar weer opnieuw een s-lift laat uitvoeren, nu bij een andere kliniek.

    Groetjes,

    Alex

  • marian

    Hallo,

    11 maanden geleden heb ik in Heerenveen bij Dr. Van der Lei een mini facelift laten uitvoeren (Privekliniek Heerenveen).

    Het resultaat mag er zijn, ben erg blij dat ik het heb laten doen. Durfde vaak niet meer naar mezelf op foto s te kijken en om bij de kapper een half uur naar mezelf te moeten kijken, ook een ramp.

    Kijk nu met plezier naar de vakantiefoto s en naar de kapper gaan is ook geen probleem meer.

    De eerste weken was het het strakst, later kwamen de hamsterwangetjes iets terug, maar geenszins in dezelfde mate.

    Heb het maar een handje vol mensen verteld, krijg wel regelmatig te horen dat ik er veel jonger uitzie dan 49 jaar.

    Maar daar deed ik het niet voor. Is mooi meegenomen.

    Dr. Van der Lei, zei ook dat deze lift echt nog wel een paar keer herhaald kan worden. Niks dan te oud voor een minilift dus.

    Heb je de mogelijkheid ga daar dan eens heen voor een consult .

    Groetjes, Marian

  • Ria

    Hallo Marian,

    Is het een minilift die met draden is gedaan? een macs lift?

    Vind het fijn om te lezen dat er ook mensen zijn die heel tevreden zijn met het resultaat, dat moet mij over de streep trekken. ik ben echt bang maar wil zo graag!!! Mag ik weten hoelang je niet toonbaar bent na de operatie en wat de prijs is van een lift bij jouw pc. het is misschien nog verder weg dan een kliniek in belgie, ik woon in Rotterdam dus dat is best een eind weg, maar ik heb het er graag voorover als het resultaat mooi is.

    groet Ria

  • marian

    Hallo Ria,

    Je mag mij wel even persoonlijk mailen als je wilt.

    Kan ik je mijn verhaal even vertellen.

    m.de.vries60@hotmail.com

    Groetjes,

    Marian

  • malou

    Hallo Marian,

    Waar ik nou zo benieuwd naar ben is, de napijn en hoelang het duurt voordat je weer aan het werk kunt. Op de meeste sites staat dat de pijn nihil is, maar via via hoor ik dat het toch erg pijnlijk is. Helaas ken ik niemand die dit heeft laten doen, dus kan het niet persoonlijk vragen.

    Dank, malou marian schreef:

    >

    > Hallo,

    >

    > 11 maanden geleden heb ik in Heerenveen bij Dr. Van der Lei

    > een mini facelift laten uitvoeren (Privekliniek Heerenveen).

    > Het resultaat mag er zijn, ben erg blij dat ik het heb laten

    > doen. Durfde vaak niet meer naar mezelf op foto s te kijken

    > en om bij de kapper een half uur naar mezelf te moeten

    > kijken, ook een ramp.

    > Kijk nu met plezier naar de vakantiefoto s en naar de kapper

    > gaan is ook geen probleem meer.

    > De eerste weken was het het strakst, later kwamen de

    > hamsterwangetjes iets terug, maar geenszins in dezelfde mate.

    > Heb het maar een handje vol mensen verteld, krijg wel

    > regelmatig te horen dat ik er veel jonger uitzie dan 49 jaar.

    > Maar daar deed ik het niet voor. Is mooi meegenomen.

    > Dr. Van der Lei, zei ook dat deze lift echt nog wel een paar

    > keer herhaald kan worden. Niks dan te oud voor een minilift

    > dus.

    > Heb je de mogelijkheid ga daar dan eens heen voor een consult .

    >

    > Groetjes, Marian

  • Ines

    Dag Ria,

    Als je mijn verhaal wenst te horen en een heleboel nuttige tips wenst te krijgen mail mij gerust.Groetjes.Ines.

    Inestuybens@hotmail.com

  • meg

    Hoi Malou,

    Ik heb ook een (mac)s-lift laten doen en kan je vertellen dat ik best heel veel pijn

    heb gehad, ondanks dat er altijd verteld wordt dat het alleen maar een ongemakkelijk gevoel geeft.

    Nou ik vond het uiterst pijnlijk, heb zelfs dagen alleen maar op vloeibaar eten geleefd omdat ik niet kon kauwen etc.

    Ik had drie weken vrij genomen en ben de vierde week weer gaan werken.

    Sterkte met beslissen.

    Groetjes Meg

  • marian

    Hoi Malou,

    Die verhalen dat je geen pijn hebt na die tijd, geloof ik ook niet meer. Of het moet zijn dat de huid en onderhuidse spierlaag nauwelijks is aangetrokken.

    Hoorde van de verpleegkundige dat er wel mensen zijn die op de kop staan van de pijn.

    Zelf vond ik het met pijnstillers wel te doen. Maar pijn had ik wel. Maar ja dat moet je er gewoon voor over hebben. Zou het zo weer doen, hoor.

    Ik kon ook pas na 2 weken weer gewoon eten, eerste dagen alleen vloeibaar, daarna met moeite een boterhammetje. Dit omdat het pijnlijk is en omdat het zo strak staat allemaal.

    Maar ook dit kom je heus wel door.

    Na 3 a 4 weken kon ik weer werken. Terwijl ik toch best opgezet was na de operatie.

    Groetjes,

    Marian

  • margret

    Wie geïnteresseerd is in mijn ervaringen van mijn mini-facelift en/of mijn ooglidcorrectie, respectievelijk 1 maand en 1 jaar geleden, kan mij mailen. g.kuiper33hotmail.com.

    Groetjes!

    Margret

  • Es

    Hallo Ria,

    Heb vorige week een minlift en liposuctie van onderkin laten doen in het Vlietland Ziekenhuis in Schiedam bij dr. Lommen. Heb geen enkele napijn gehad. En het ziet er al heel mooi uit. Nog wel wat blauwe verkleuringen en wat gezwollen bij de oren. Heb ook al een ooglidkorrektie bij dezelfde arts laten doen.

    gr. Es