Luc Bosmans in Hasselt neuscorrectie

  • sander

    Heeft iemand ervaring met Plastisch Chirurg Dokter Luc Bosmans in Hasselt van Steenberg kliniek? ik wil een neuscorrectie daar laten uitvoeren.

    bij voorbaat dank voor reacties

  • nico

    Ik wil daar ook langs gaan voor een consult voor een neus correctie. hij heeft goede prijzen maar de vraag is of hij ook goed is.. dus als iemand ervaring heeft.. dan horen we dit graag…sander schreef:

    >

    > Heeft iemand ervaring met Plastisch Chirurg Dokter Luc

    > Bosmans in Hasselt van Steenberg kliniek? ik wil een

    > neuscorrectie daar laten uitvoeren.

    >

    > bij voorbaat dank voor reacties

  • eve

    Dag

    ikkom toevallig terecht op deze site.

    Enigste wat ik u kan zeggen laat u neus niet hie in belgie opereren!!!!

    DOE HET NIET. De dokter zijn niet zo ervaren. Ik ben twee keer geoppereerd aan mijn beide in leuven Uz! De beste ziekenhuis in Belgie (wijze van spreken) Ik wou alleen dat ze mijn neus recht zette!! Ze hebben alles verpest!! ze hebben het nog schever en nog erger gemaakt!! Ga naar het buitenland ik ga na vier maanden ofzo vertrekken. Ik heb al contact gehad met 1 van de beste neusdokters. Maakt nie uit hoeveel het kost! Als het maar mooi is ! want je zit er je hele leven bij!

    Maak u keuze maar heel goed!!! Kies een goeie dokter!

  • Bart

    Dan zijn we al met 3 :) Ik ben nl. ook op zoek naar meer info omtrent deze chirurg. Tevens dacht ik ook aan Dr. Patrick Dedoncker maar ook hiervan vind ik geen ervaringen terug.

  • Ricardo

    heb onlangs doorgezet en de neuscorrectie uit laten voeren bij dr. Luc Bosmans. Ik ben zeer tevreden met het resultaat. had het eerder moeten doen. De dokter is heel rustig en heeft echt verstand van zaken. ik raad het aan, natuurlijk doe een neuscorrectie alleen als je er echt niet mee kunt leven. praat van te voeren goed met hem erover wat je graag als resultaat wilt zien.

  • Bart

    Hallo,

    Ik ben in september ook onder het mes gegaan en net als Ricardo ben ik 100% tevreden, een weekje na de operatie had ik al een goed zicht op het resultaat. Achteraf zijn de 3 controlebezoekjes mee in de prijs inbegrepen en ik kon zijn persoonlijke en professionele aanpak zeker apprecieren. Ik ben blij dat ik het laten doen heb, al heeft het wel 15 jaar geduurd eer ik de knoop doorhakte!

    Groeten,

    Bart

  • andre buekers

    Als je je laat opereren door deze dokter is mijn advies, uit spijtige ervaring opgedaan, om de volledige kostprijs schriftelijk vooraf vast te leggen.

    Immers supplementen nochtans mondeling vooraf afgesproken werden me aangerekend door deze dokter.

    Deze zijn nadien onbetwistbaar en zelfs ondiscussiëerbaar.

  • Justine

    Kent er iemand Dr. Johan 't kindt? Plastisch chirurg uit hasselt.

    Groetjes,

    Justine

  • Bartje

    het is een aardige dokter. Maar je moet oppassen. Hij gaat enkel voor het geld.

    Als je neusie goed of slecht is dat maakt bij hem geen ene moer uit. Hij is enkel geïnteresseerd in je geld alhoewel hij pretendeert van niet.

    Als ik jou was zou ik het ergens anders doen.

    Groetjes

  • Robin

    Ik heb ook een operatie bij hem laten doen.

    Toen ik de eerste keer bij Bosmans langsging zei hij dat hij een neuscorrectie prima op de gesloten manier (bepaalde techniek) kon uitvoeren. Eenmaal doorgezet en de operatie achter de rug, was het resultaat niet zoals het moest zijn. toen ben ik een paar keer op controle geweest bij de dokter en hij zei toen steeds dat het op de open manier moest gebeuren, omdat hij het anders niet kan. Hij deed al zijn neuscorrectie open zei hij, terwijl ik duidelijk van te voren had gezegd geen neuscorrectie op de open manier te willen doen. Dus heel merkwaardig, mja als een dokter zegt ik kan het niet dan kan hij het niet.

    ik vind het daarom ook merkwaardig en ik denk dat omdat ik de eerste keer moest betalen hij een poging wilde wagen, maar bij een nieuwe neuscorrectie zou hij het gratis moeten doen en dus weer meer tijd aan me moet besteden enzo en daarom gaf hij als enige optie de open manier aan. Terwijl hij weet dat ik dat absoluut niet wilde. een en al, ik geloof hem niet. mja wat doe je eraan.

    Dus als je daar overweegt een neuscorrectie te doen wees alert dat het enkel op de open manier goed kan lukken. Ook dat betwijfel ik, want die garantie werd mij ook gegeven.

    Ben in ieder geval zwaar teleurgesteld