Luc Bosmans in Hasselt neuscorrectie

  • S

    Heb alle vorige reacties niet gelezen dus weet niet wat er al gezegd is. Maar ik heb daar een consultatie gehad. Op zich neemt hij echt tijd voor zijn patienten, om alles goed te bespreken. Hij voert zijn correcties echter enkel uit op de open manier (itt gesloten) wat niet altijd de beste manier is… dit is handiger voor bvb een grote neustip, maar wanneer het om de neusbrug gaat en een ‘normale’ dikke neustip, zou dit met de gesloten techniek aangeraden zijn. Heb gehoord dat enkele chirurgen deze techniek echter niet goed beheersen en dus uitsluitend de open techniek gebruiken. Dit zorgt voor meer zwelling, meer zichtbare littekens, …

    Ik heb toch liever een chirurg die beide technieken goed beheerst.

  • nico andries

    Neus laten doen in Gent bij dr Nathalie Roche, echt een neus expert… google maar eens…. in UZ GENT. Heel fraai resultaat…super tevreden… en aan een tarief dat niet te vergelijken is aan wet gevraagd wordt bij privé kliniek. :-) Over Bosmans…hoor ik heel gemengde reacties in Hasselt.

  • Sara

    Anonymous

    Neus laten doen in Gent bij dr Nathalie Roche, echt een neus expert… google maar eens…. in UZ GENT. Heel fraai resultaat…super tevreden… en aan een tarief dat niet te vergelijken is aan wet gevraagd wordt bij privé kliniek. :-) Over Bosmans…hoor ik heel gemengde reacties in Hasselt.

    beste 

    ik heb enkele vragen over deze arts. 

  • Sara

    DELETION_USER

    Dag Nico Andries

    Enkele jaren na datum, maar misschien zie je mijn bericht alsnog ;)

    Kan je mij misschien wat meer vertellen over jouw ervaringen met Dokter Roche? Hoe ben je bij haar terecht gekomen? Op basis waarvan zeg je dat ze een neusexpert is? Ken je nog mensen die door haar een neuscorrectie hebben laten uitvoeren? Wat heb je precies laten veranderen aan jouw neus? Ik overweeg om mijn neus ook door dokter Roche te laten opereren, maar ik krijg wat koudwatervrees. Het feit dat ik niet veel over haar kan vinden, helpt ook niet echt. Anderzijds: geen nieuws is meestal goed nieuws zeker?

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Beste ik ben benieuwd of u uiteindelijk geopeeerd bent door haar? Ik 3 maanden geleden

  • Valérie

    Sara
    DELETION_USER

    Dag Nico Andries

    Enkele jaren na datum, maar misschien zie je mijn bericht alsnog ;)

    Kan je mij misschien wat meer vertellen over jouw ervaringen met Dokter Roche? Hoe ben je bij haar terecht gekomen? Op basis waarvan zeg je dat ze een neusexpert is? Ken je nog mensen die door haar een neuscorrectie hebben laten uitvoeren? Wat heb je precies laten veranderen aan jouw neus? Ik overweeg om mijn neus ook door dokter Roche te laten opereren, maar ik krijg wat koudwatervrees. Het feit dat ik niet veel over haar kan vinden, helpt ook niet echt. Anderzijds: geen nieuws is meestal goed nieuws zeker?

    Alvast bedankt voor de reactie!

    Beste ik ben benieuwd of u uiteindelijk geopeeerd bent door haar? Ik 3 maanden geleden

    ———

    Beste Sara,

    Heb jij een neuscorrectie ondergaan bij dr. Roche te UZ Gent? Wat is jouw ervaring?

    Bedankt voor de info!

    Post was bewerkt op 01-01-2021 22:16 door Valérie

  • Natalie

    DELETION_USER

    Hallo allemaal, heeft er iemand ervaring bij dr Paul Guelinckx? Ik wil een neuscorrectie laten uitvoeren. Alvast bedankt.

    Hallo, ik ben bij hem geweest! Hij heeft mijn neus 5 keer in totaal geopereerd omdat het niet goed was. Ik raad je aan om er weg te blijven want nu is mijn neus helemaal verpest. Het is wel een hele lieve man ;).

  • Natalie

    Hallo mensen, 

    ik raad jullie alleszins aan om niet bij Paul Guelinckx  te gaan. Hij vertoont ongepast gedrag, met de hele tijd complimentjes te geven tot zelfs perverte uitspraken. Hij kuste me ook op mijn voorhoofd ????. Mijn neus is helemaal verpest. Ik ben meerdermaals terug moeten gaan tegen betaling omdat het resultaat steeds niet goed was. Mijn neus is nu echt nog lelijker als daarvoren.