wow, bedankt Robin.
Wou net juist bij hem laten opereren. Hij komt kundig over!
Maar nu zoek ik verder denk ik
nogmaals dank,
GRtz
Een goede chirurg om een neuscorrectie te laten uitvoeren is werkzaam in AZ Monica te Antwerpen, het is Dokter Noorman Van der Dussen. Hij heeft mij vorig jaar geopereerd en ik ken enkele mensen die ook door hem geopereerd zijn en iedereen is tevreden. Als hij niet kan wat je vraagt zal hij het ook eerlijk zeggen en niet zo maar opereren voor het geld.
Groetjes
ik ben deze week geweest bij hem voor consultatie, hy heeft mij gwn 2vragen gesteld o.a., van wrm dat ik nie tevrede ben over mn neus enz..
hy ziet er een rustige man uit, ik vroeg hem hoe dat de behandeling zit (open of dicht) en hij zag me van open en ik vroeg hoe dat het zit,
sneetje onder de neus (tussen de twee neusgaten) en hy zeg me dat op de manier hoe dat ik zal begrijpen, uw neus zal open gezer worden als een motorkap van een wagen..
ik heb schrik met open correctie..
Ik kan iedereen aanbevelen weg te blijven bij deze dokter, hij heeft twee van mijn familieleden geopereerd en het resultaat is beschamend. Mijn schoonzus liet een neuscorrectie uitvoeren en na de operatie vond de dokter zelf dat het niet al te best gelukt was en er een tweede operatie nodig zou zijn. Deze zou hij gratis uitvoeren, maar als puntje bij paaltje kwam moest er toch een ligdag en bijkomende kosten betaald worden. Resultaat nog steeds niet bevredigend.
Mijn schoonbroer liet eveneens een neuscorrectie uitvoeren en ook bij hem was het resultaat niet geweldig. Een bijkomende kleine ingreep om de neustip omhoog te brengen werd deze keer wel gratis uitgevoerd. Maar op deze ingreep volgde een serieuze infectie zodat een derde ingreep nodig was. Het resultaat was dat de neus er slechter uitzag dan voor alle operaties. Voor deze derde ingreep werd nogmaals meer dan 700 € aangerekend, totaal kostenplaatje +/- 3500€ en er slechter uitzien als tevoren. U kan misschien meer geluk hebben maar denk aan het risico
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?