Luc Bosmans in Hasselt neuscorrectie

  • Thanks

    wow, bedankt Robin.

    Wou net juist bij hem laten opereren. Hij komt kundig over!

    Maar nu zoek ik verder denk ik

    nogmaals dank,

    GRtz

  • Annie

    Een goede chirurg om een neuscorrectie te laten uitvoeren is werkzaam in AZ Monica te Antwerpen, het is Dokter Noorman Van der Dussen. Hij heeft mij vorig jaar geopereerd en ik ken enkele mensen die ook door hem geopereerd zijn en iedereen is tevreden. Als hij niet kan wat je vraagt zal hij het ook eerlijk zeggen en niet zo maar opereren voor het geld.

    Groetjes

  • Ebru

    Ik ben nog deze week geweest bij dr. Luc Bosmans: hy ziet er een aarzelige man uit, de prijzen zijn goed maar ik heb ook vertouwen nodig over deze man..

    heeft er iemand ervaring met deze dokter..?

  • Ebru

    ik ben deze week geweest bij hem voor consultatie, hy heeft mij gwn 2vragen gesteld o.a., van wrm dat ik nie tevrede ben over mn neus enz..

    hy ziet er een rustige man uit, ik vroeg hem hoe dat de behandeling zit (open of dicht) en hij zag me van open en ik vroeg hoe dat het zit,

    sneetje onder de neus (tussen de twee neusgaten) en hy zeg me dat op de manier hoe dat ik zal begrijpen, uw neus zal open gezer worden als een motorkap van een wagen..

    ik heb schrik met open correctie..

  • Ebru

    Andre, wat bedoeld u dus, ist hy geen goeie of wel?

    mvg

  • Jo

    Beste,

    Ik heb vrijdag een correctie van de neustip laten doen door Luc Bosmans. Ben wel tevreden over zijn aanpak..

    Ik hou je op de hoogte zodra ik enig zicht heb op het resultaat..

    Groeten, Jo

  • lieke10

    Ik hoor ook alleen maar goede verhalen over Noorman Van Der Dussen, maar €4500,- voor een neuscorrectie vind ik echt veel geld!

    Ik weet wel dat een goede chirurg veel belangrijker is, maar dit is echt te veel.

    Kent iemand een goede chirurg die goede prijzen heeft én goed en kundig is??

  • kromneusje

    Hallo Bartje,

    Gaat uw reactie over Luc Bosmans of Johan 't Kindt?

    Anderen een reactie over Johan 't Kindt?

    Iemand ervaring met level4kliniek ?

    Alvast bedankt!

    MVG

  • Hugo

    Hallo Jo

    Ik wou graag weten of u tevreden bent met u neuscorrectie? Ik wil ook een neuscorrectie laten uitvoeren door Dr Bosmans L., maar ben nog aan het twijfelen.

    Alvast bedankt

  • Georges

    Ik kan iedereen aanbevelen weg te blijven bij deze dokter, hij heeft twee van mijn familieleden geopereerd en het resultaat is beschamend. Mijn schoonzus liet een neuscorrectie uitvoeren en na de operatie vond de dokter zelf dat het niet al te best gelukt was en er een tweede operatie nodig zou zijn. Deze zou hij gratis uitvoeren, maar als puntje bij paaltje kwam moest er toch een ligdag en bijkomende kosten betaald worden. Resultaat nog steeds niet bevredigend.

    Mijn schoonbroer liet eveneens een neuscorrectie uitvoeren en ook bij hem was het resultaat niet geweldig. Een bijkomende kleine ingreep om de neustip omhoog te brengen werd deze keer wel gratis uitgevoerd. Maar op deze ingreep volgde een serieuze infectie zodat een derde ingreep nodig was. Het resultaat was dat de neus er slechter uitzag dan voor alle operaties. Voor deze derde ingreep werd nogmaals meer dan 700 € aangerekend, totaal kostenplaatje +/- 3500€ en er slechter uitzien als tevoren. U kan misschien meer geluk hebben maar denk aan het risico