ooglidcorrectie

  • Rosemarie

    Hallo!

    Leuk om jullie mailtjes te lezen!

    Heb 26 mei ook een ooglidcorrectie gehad en heb er nu dus ook nog veel last van.

    Denk dat het bij iedereen dan toch echt anders is.

    Dacht er vrij makkelijk over maar m'n ogen tranen s'nachts echt heel erg.

    Vond het wel typisch dat de plastische chirurg m'n ene oog deed en z'n assistent

    het andere oog. Heeft iemand dat ook mee gemaakt?

    Groetjes Rosemarie

  • Ellen

    Re ooglidcorrectie Rosemarie.

    Zelf ben ik vorige week donderdag geholpen. Beetje vreemd dat n assistent (met of zonder jou toestemming?) je andere oog deed. Gebeurde bij mij niet.

    De klacht van tranende ogen had ik alleen de volgende 2 dagen. Nu 5 dagen later helemaal klachtenvrij, donderdag gaan de hechtingen eruit.

  • Petra

    Hallo allemaal, ik overweeg ook en ooglidcorrectie… Waar zijn jullie behandeld en door wie? En zijn jullie tevreden met het resultaat?

    Groeten!

  • gerda

    Mn oog blijft aan het tranen na onderooglidooglidcorrectie(4 dgn geleden)het ooglid zit ook niet helemaal tehen de oogbol aan ,is dit normaal?

  • Silvana

    Blijven druppelen tegen het tranen, je ogen gaan juist tranen als je t niet doet had ik gemerkt, Mijn wond sprong stukje open 1 dag nadat de hechtdraad eruit was. Misschien had nog een paar dagen een hechtpleister na verwijderen van de hechtdraad dit voorkomen. Mijn oogleden zijn ook niet symetrisch. Ik hoop dat dit nog goedkomt komende maanden..

  • Silvana

    .

  • sara

    Silvana

    .

    Wanneer heb je de operatie ondergaan?

  • Judith

    Voor alle mensen die een boven- en onder ooglidcorrectie hebben laten doen en denken dat het nooit meer goed komt: 

    HET KOMT GOED!

    ik was denk ik het ergste paniek geval van iedereen. Had zwelling, bobbeltjes, huidplooien enz enz en zag er werkelijk niet uit. Mijn hele oog oog vorm was veranderd en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen.

    Heb zoveel stress gehad!

    Maar nu een aantal weken later zie ik het elke dag beter worden. Je hebt zoveel  geduld Nodig voor zon operatie…er is echt hele veel gebeurd en je hebt echt trauma aan je ogen…het kost tijd om te herstellen.

  • Judith

    Judith

    Voor alle mensen die een boven- en onder ooglidcorrectie hebben laten doen en denken dat het nooit meer goed komt: 

    HET KOMT GOED!

    ik was denk ik het ergste paniek geval van iedereen. Had zwelling, bobbeltjes, huidplooien enz enz en zag er werkelijk niet uit. Mijn hele oog vorm was veranderd en ik dacht dat het nooit meer goed zou komen.

    Heb zoveel stress gehad!

    Maar nu een aantal weken later zie ik het elke dag beter worden. Je hebt zoveel  geduld Nodig voor zon operatie…er is echt hele veel gebeurd en je hebt echt trauma aan je ogen…het kost tijd om te herstellen.