ooglidcorrectie

  • Joke

    Zoals ik al zei, bij iedereen reageert en geneest het anders, zo raar is dat niet hoor. Ja ik heb het maandenlang bijna per dag zien veranderen!

  • Lenny

    Ja ik moet gewoon geduld hebben en dat is niet mijn sterkste punt.

    Ben heel erg benieuwd…ik houd je op de hoogte…

    Dank voor je steun…en dat je jouw ervaring wilde schrijven. Het zijn wel je ogen en die zie je als eerste in een gezicht.

  • Joke

    Ik wens je een goeie genezing verder, en het komt wel goed hoor! Je kan er nu nog niks van zeggen, ik had twee ongelijke ogen die niet sluiten wilden, nu ziet het prima uit. Positief blijven!

    Groetjes Joke

  • Lenny

    Dank je wel.

    Tja het zal idd per persoon verschillen.

    Ik vind wel dat het smorgens aanzienlijk dikker is dan savonds.

    Dit had ik overigens altijd al.

    Maar fijn dat bij jou de zwelling na 10 dagen verdwenen was…pffff ik moet gewoon geduld hebben… en dat is niet makkelijk voor zo iemand als ik.

    xx

  • Joke

    En ook dat is normaal, dat de ogen 's morgens dikker zijn en door de dag slinken, tenminste dat is mijn ervaring en ook van een aantal andere personen die ik ken en eenzelfde ingreep hebben laten doen. Ik weet dat het makkelijk gezegd is, maar je moet niet zo twijfelen. Accepteer dat het een serieuze ingreep was die tijd heeft om te herstellen……het komt allemaal vanzelf wel in orde. Over een paar weken is het alweer stukken verbeterd en rustiger.

  • lindsey

    wie heeft er ervaring of weet wat meer over het laseren ooglidcorrectie.

    Ik lees en zie hier bijna niets over, maar bij sommige klinieken wordt hier wel reclame voor gemaakt.

    Deze techniek wordt in amerika al veel gebruikt, i.p.v. snijden laseren ze de oogleden, je schijnt geen last van blauwe plekken en zwellingen te krijgen en alles zou veel sneller genezen dat zou natuurlijk super zijn.

    Maar omdat je er weinig over leest heb ik er weer niet zo vertrouwen in, anders zouden toch veel meer klinieken deze techniek toepassen.

    Ik hoop snel van iemand iets te horen.

  • lindsey

    Heeft iemand wel eens iets gehoord over een bovenooglidcorrectie via de laser.

    Via het internet wordt deze techniek wel omschreven, in Amerika schijnen ze deze techniek veel toe te passen.

    De voordelen zijn dat je geen blauwe plekken krijgt en zwellingen en dat het binnen een week genezen is.

    Ik kan deze techniek bij geen één kliniek vinden, dat vind ik dan wel een beetje raar en via het forum lees je hier ook niets over.

    Misschien dat iemand hier iets over weet, alvast bedankt.Joke schreef:

    >

    >

  • lindsey

    oeps 2 keer hetzelfde bericht, ik dacht dat het eerste niet geplaatst was, eigenlijk is het ook een nieuw onderwerp, foutje

  • loes

    een kleine vier dagen maar toen was het ook echt weg

  • tas

    En Lenny,

    Hoe ziet het er nu uit?

    Heb zelf de 4e een operatie laten doen en heb het zelfde probleem….

    Ben benieuwd