ooglidcorrectie

  • Lenny

    Weet iemand hoe lang t duurt voordat je ogen niet meer gezwollen zijn na een ooglidcorrectie?

  • Joke

    Bij mij (bovenooglidcorrectie) was het na 10 dagen goed.

  • Lenny

    echt waar?

    bij mij is het nog gezwollen (althans…ik neem aan dat het zwelling is).

  • Joke

    Hoe lang is het nu geleden dan? En don't worry, de genezing en duur daarvan verloopt bij iedereen anders hoor!

  • Lenny

    12 dagen. Ging idd ook om een bovenooglidcorrectie.

    Ik kijk zelfs een beetje scheel nog haha

  • Lenny

    is het bij jou symmetrisch geworden?

  • Joke

    12 dagen is nog maar erg kort hoor, ik heb al vaker hier op het forum gezegd: geduld, geduld, geduld! En bij mij is het nu 1 jaar en 4 maanden geleden en ja, het is erg mooi en symetrisch geworden. Je moet dit echt maaaaanden de tijd geven hoor voor je het uiteindelijke resultaat ziet! Komt wel allemaal goed. Waar ben je geholpen?

  • Lenny

    oke, ik moet dus meer geduld hebben.

    bij mij is het nu superongelijk… echt niet een klein beetje.

    Aan 1 oog is ook meer gedaan dan de ander, maar dit was ook de afspraak. Hij kon 100pr symmetrie ook niet garanderen.

    Als ik anderen hoor over de ingreep doet men net of het niets voorstelt.

    Ik ben geholpen door de heer Van der Weij in Kliniek Klein Rosendael.

    Waar ben jij destijds geholpen?

    En wanneer ben jij weer zonder zonnebril in de zon gaan liggen?

    Moet er nu nog niet aan denken hoor…;)

    Ik hoop zo dat het mooi wordt. Het is ook superstrak. Kan haast niet omhoog kijken

  • Joke

    100% symetrie kunnen ze nooit garanderen, je gezicht is ook van nature niet op 2 helften gelijk. Mijn Pc zei dat ook gelijk (Marc Nelissen, Hasselt).

    En dat strakke: zwelling en vocht. Weefsel moet nog tot rust komen en elastischer worden. Ik kon de eerste 3 weken mijn ogen helemaal niet dicht doen en moest er 's nachts wat op leggen om te kunnen slapen. En het is helemaal goed gekomen. Nu na een jaar heb ik pas gezond zonder bril op. Je moet een tijdje wachten, anders kleuren je littekens en duurt het veel langer eer ze wegtrekken.

    En natuurlijk stelt zo'n ingreep wel wat voor. Het is een heuse operatie met risico's en een herstelperiode.

  • Lenny

    jemig, dat klinkt heftig…dat je er wat op moest leggen…

    nee ik kan mijn ogen ook niet helemaal sluiten, maar heb er verder totaal geen last van met slapen enzo.

    Maar wat raar dat bij jou de zwelling/vocht dan wel weg was na 10 dagen…

    is het daarna nog heel veel veranderd??