Borgstvergroting

• Lucinda

Hoi Sabine,

Hoe gaat t met je? en met de borstvergroting? al vorderingen?

Ik heb as vrijdag gesprek bij velthuis kliniek in Velp (middellaan kliniek)

Ik heb er zin in!

Als t verder goed verloopt besluit ik t daar te doen!

Heb ondertussen zoveel info opgedaan dat ik mijn besluit haast voor 100 % vast staat. Heb vooral uitgevogeld waar de prijsverschillen aan liggen. Dus als t duurder is maakt t voor mij niet meer uit.

Bij de klinieken is gemiddelde wachttijd 2 weken. Dus heb zoiets van: ik wil t! liefs gisteren al. Geweldig dan heb ik mn boobs gewoon voor de zomervakantie!

Hoop weer van je te horen.

Liefs Lucinda

• Lucinda

Hoi Sabine, Hoe gaat t met je? en met de borstvergroting? al vorderingen?Ik heb as vrijdag gesprek bij velthuis kliniek in Velp (middellaan kliniek)Ik heb er zin in! Als t verder goed verloopt besluit ik t daar te doen!Heb ondertussen zoveel info opgedaan dat ik mijn besluit haast voor 100 %vast staat. Heb vooral uitgevogeld waar de prijsverschillen aan liggen. Dusals t duurder is maakt t voor mij niet meer uit.Bij de klinieken is gemiddelde wachttijd 2 weken. Dus heb zoiets van: ik wilt! liefs gisteren al. Geweldig dan heb ik mn boobs gewoon voor dezomervakantie!Hoop weer van je te horen. Liefs Lucinda

• sabine

hey lucinda!!

leuk om weer van je te horen!!

wat spannend joh!!

dus het word toch niet rijnstate?wat heeft je doen besluiten om naar de velthuiskliniek te gaan??

ik zat daar ook nog aan te denken…maar ik vind ze wel erg duur!!

ben benieuwd hoe je consult verloopt!!hoe me op de hoogte!!

ik ben nog niet zo ver financieel gezien dan!! dus ik gebruik de tijd om nog meer onderzoek te doen…maar ik vind het erg lastig !!

heel veel succes alvast en ik spreek je gauw!!

liefs sabine

• Lucinda

Hey Sabine,

Ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest in Velthuiskliniek in Velp. Ik kwam binnen en de mensen waren heel vriendelijk. Voelde me gelijk op mn gemak. Ik kon dus gelijk aankomende vrijdag geopereerd worden, maar was een beetje te snel. Gewoon 1 week later! Dus werd t 2 weken later. Vrijdag 13 febr. ik helemaal gelukkig! Kreeg later een tel dat t niet ging lukken omdat er geen anesthesist zou zijn. Dus nu is de datum vrijdag 6 maart! Yes, t gaat gebeuren!!

Ja, is best duur, maar d8t ga niet meer naar de prijs kijken. Prijsverschillen komt meestal door: rond of anatomisch(is duurder) algehele narcose of plaatselijke verdoving met slaapmiddel, is er een anasthesist bij of niet, of je na de operatie nog rustig kan bijkomen of je wordt gelijk de deur uitgetrapt(om t maar bot te zeggen)

Veiligheid gaat bij mij boven alles vandaar.

En heb eerder gesprek met deze pc gehad maar dan in ziekenhuis, dus voelde voor mij extra goed. sowieso kliniek kun je sneller geopereerd worden, wilde eerst in ziekenhuis gaan, maar de w8ttijd is lang.

Velthuis kliniek staat nr 1 in de consumentenbond met Bergmankliniek in Bilthoven. Ik wilde graag in de buurt geopereerd worden. In de consumentenbondgids staat een overzicht van test klinieken, dus deze komt goed over.

Nou sabine, succes met t uitzoeken, wil je verder nog wat weten, dan hoor ik t wel. Ik laat je sowieso wel weten hoe t gaat als t zover is!

Liefs Lucinda

• sabine

heeey lucinda,

wat een goed nieuws meis!!! te gek!! gelijk heb je..ik kom ook tot de conclusie dat je zeker niet alleen maar naar de prijs moet kijken want meestal is goedkoop duurkoop!! en het is niet iets wat je zomaar doet, dus zeker een goede beslissing van je!! en het is lekker in de buurt dat scheelt ook ja!!ik zat ook te denken aan bilthoven of de velthuis kliniek.

de prijs is daar wel wat hoger maar dan spaar ik gewoon nog effe door en dan word het niet deze zomer maar de winter dat ik zover ben.

ik wns je alvast heel veel succes en ben heel benieuwd!!

heb je trouwens ook my space of hyves? zodat we in contact blijven??

zou ik wel heel fijn vinden!! maar laat maar weten!!

liefs sabine xxx

• Lucinda

Hey Sabine,

Zou t ook leuk vinden om contact te houden. Ik zit ook op hyves. Gewoon zoeken op Lucinda Jaflaun in arnhem en daar ben ik dan…haha

Liefs Lucinda