Hey Sabine,
Ik ben afgelopen vrijdag op consult geweest in Velthuiskliniek in Velp. Ik kwam binnen en de mensen waren heel vriendelijk. Voelde me gelijk op mn gemak. Ik kon dus gelijk aankomende vrijdag geopereerd worden, maar was een beetje te snel. Gewoon 1 week later! Dus werd t 2 weken later. Vrijdag 13 febr. ik helemaal gelukkig! Kreeg later een tel dat t niet ging lukken omdat er geen anesthesist zou zijn. Dus nu is de datum vrijdag 6 maart! Yes, t gaat gebeuren!!
Ja, is best duur, maar d8t ga niet meer naar de prijs kijken. Prijsverschillen komt meestal door: rond of anatomisch(is duurder) algehele narcose of plaatselijke verdoving met slaapmiddel, is er een anasthesist bij of niet, of je na de operatie nog rustig kan bijkomen of je wordt gelijk de deur uitgetrapt(om t maar bot te zeggen)
Veiligheid gaat bij mij boven alles vandaar.
En heb eerder gesprek met deze pc gehad maar dan in ziekenhuis, dus voelde voor mij extra goed. sowieso kliniek kun je sneller geopereerd worden, wilde eerst in ziekenhuis gaan, maar de w8ttijd is lang.
Velthuis kliniek staat nr 1 in de consumentenbond met Bergmankliniek in Bilthoven. Ik wilde graag in de buurt geopereerd worden. In de consumentenbondgids staat een overzicht van test klinieken, dus deze komt goed over.
Nou sabine, succes met t uitzoeken, wil je verder nog wat weten, dan hoor ik t wel. Ik laat je sowieso wel weten hoe t gaat als t zover is!
Liefs Lucinda