Borgstvergroting

• cisca

Hey Lucinda.

Ik dacht hetzelfde als jou,dat het in het ziekenhuis veel duurder

zou zijn.Toen ik de offerte kreeg heb ik zelfs een dansje gedaan haha!

Heb je trouwens al een afspraak gemaakt?

Ik word geopereerd door dr.Valkenburg.

Ik maakte de afspraak en twee weken later kon ik komen.

Vrij snel vond ik zelf.De pc zei wel dat er een wachtlijst was van ongeveer 4 a 5

maanden maar dat vond ik zelf geen probleem.Toch gaat het allemaal sneller dan ik dacht,donderdag moet ik bij de pos polie komen voor de anasthesie en ik verwacht dat het allemaal volgende maand gaat gebeuren.Ook is het zo dat

in de zometijd veel mensen niet willen vanwege vakantie en zo zijn anderen weer

sneller aan de beurt.Ik heb er in ieder geval veel vertrouwen in!

Als je de afspraak al hebt gemaakt,bij welke chirurg?

En als je nog iets wilt weten hoor ik het wel!Succes!

gr.Cisca

• Lucinda

Hey cisca,

Jeetje dat is idd snel! Goed man!

Ik heb een afspraak gemaakt!!! Aan de telefoon zei ze eerst: je moet wel een verwijskaart hebben. Heb ik niet zei ik dus. Heb ze me toch op afspraak gezet.

Volgende maand 11 juli mag ik komen bij dokter Alfen (zoiets).

Ik ben helemaal blij. Ik kan haast niet wachten. Heb echt zin in die BV.

Nou ja, eerst maar w8ten tot 11 juli.

Hoe is het trouwens gegaan afgelopen donderdag?

Groetjes Lucinda

• cisca

Hey Lucinda,goed man dat je al de 11e kan komen ,spannend zeg.

Donderdag heb ik een gesprek gehad met de anasthesist en dan gaan ze je wegen en meten en je bloeddruk en zo.Alles was goed .Ze kunnen

alleen niet vertellen waneer het allemaal gaat gebeuren maar dat is gewoon even afwachten,maar het komt eraan!Kwestie van geduld,al heb ik dat een beetje weinig,haha.Wel spannend allemaal hoor!Toen ik de eerste keer bij de pc kwam vroegen ze mij ook om een verwijskaart en die had ik ook niet,maar omdat ik het zelf toch moet betalen had ik hem ook niet nodig.Geen probleem dus.

Ben benieuwd hoe het gaat allemaal de 11e,laat je het nog even weten?

Veel Succes,groetjes Cisca

• cisca

Hoi,Lucinda,nou ik heb groot nieuws,hoor!

Het gaat gebeuren.en wel 26 juni as donderdag dus!

Wel heel snel,he?Spannend zeg het is nu zo dichtbij dat ik er nu al niet

meer van kan slapen!Ik moet er om 7.30 al zijn dus ik ben de eeste die dag!

Wilde je even laten weten dat het dus allemaal heel vlot verloopt en ik hoop dat dat bij jou ook zo gaat!Gr.Cisca

• sabine

hallo!!

ben benieuwd hoe het is met cisca en lucinda…

ik wil zelf ook een borstvergroting en heb nog geen idee waar ik dat ga laten doen, dus alle ervaringen en informatie is welkom!!

ik kom ook uit arnhem …misschien mag ik jullie e-mail adres om zo contact te houden!!cisca schreef:

>

>

• Lucinda

Oh my God!!! Morgen al!!

Dat is echt snel! Meid, heel veel sterkte!

Dat je morgenochtend met mooie borsten wakker mag worden!

Wanneer je na de operatie puf hebt om achter de computer te kruipen,

Let Me Know! Ik vind het helemaal spannend! Moet je nagaan, terwijl ik nog niet eens geopereerd wordt.

Groetjes Lucinda

• Lucinda

Hoi Sabine,

Leuk joh, dus jij wil ook een BV. Op t begin werd ik helemaal gek. Al die klinieken. Welke zal ik kiezen enz enz. Ik heb een vriendin die ook BV heeft gedaan, dus ben haar maar gaan vragen. Naar welke kliniek zij zou gaan. Waar zij is geweest in A'dam, of Linea Aesthetica Utrecht operatie in Belgie,brussel of Klein Rosedael.

Na veel navraag en forums te lezen enz viel Linea af (wel goedkoop rond 2500 euro) Ik vond teveel slechte reacties/ ervaringen dan goede.

Mijn keuze was toen al gemaakt. Ik ga naar klein rosendael. Lekker dichtbij, goede verhalen. Maar de prijs 4000-5000 euro! Maar dat maakt mij dan ook niet meer uit.

Totdat ik reactie van Cisca kreeg. In t Ziekenhuis Rijnstate. Nog dichterbij, en “veilig” en natuurlijk ook niet onbelangrijk de prijs. Toen was de keuze helemaal snel gemaakt. dus heb 11 juli de eerste afspraak in t ziekenhuis. Zoals je misschien ook heb gelezen heeft Cisca haar operatie al gehad.

Ik kan nu helemaal niet wachten.

Hey Sabine, veel succes met de keuze die je gaat maken.

Wil je nog wat weten dan hoor ik t wel

Groetjes Lucinda

• cisca

hey,lucinda en sabine alles goed met mij nu wel!

Beetje pijn achter de rug maar dan heb je ook wat!

Ben wel heel blij dat alles goed is gegaan en moet zodadelijk om 12 uur naar de poli om de drain te laten verwijderen en de tape.

Ben wel heel erg benieuwd al ziet het er nu al heel natuurlijk en mooi uit.

Ben echt zo blij!Nou lucinda nu jij nog !En sabine ik had toch echtvoor het rijnstate gekozen hoor!Gaat echt heel goed en ze zorgen ook heel goed voor je!

Ik laat snel horen hoe het eruit ziet!gr.cis

• sabine

hey lucinda,

bedankt voor je reactie!!

ik ben blij dat ik jullie gevonden heb hier op het forum!!

ik ben ook al even bezig om een goede kliniek te vinden, maar das best lastig zoals je weet.

ik heb vrijdag nog wel een afspraak bij het accz in zevenaar maar ken niemand die daar ervaring mee heeft, dus ik wacht die van jullie af en dan ga ik waarschijnlijk ook naar het rijnstate.

zou ik je e-mail of hyves mogen om contact te houden?!

ik zou wel graag op de hoogte willen blijven van je ervaringen ..als je dat niet vervelend vind.

heel veel succes !! liefs sabine

• sabine

hey lucinda!!

heel erg bedankt voor je reactie!!

en wat ben ik blij voor je dat alles goed is gegaan!!

best spannend allemaal!!

ik wil natuurlijk alles weten..als je dat niet erg vind!!

zou ik net als cisca je mail mogen om contact te houden!!?

heel veel sterkte met de pijn… en natuurlijk heel veel plezier met je nieuwe boobs!

liefs sabine