Borgstvergroting

• Lucinda

Hey Cisca,

Hoe gaat t nu met je? Zijn je borsten mooi geworden?

Hoe was de operatie gegaan? Hoe voelde je je toen je wakker was?

En de pijn?

Man balen! Ik had vandaag dus eigenlijk mn afspraak in t ziekenhuis maar ging niet door. afgelopen woensdag belde ze me om de afspraak te verzetten. Nu is die op di 29 juli gepland. Eind van de maand. Gatver ik had me er zo op verheugd, moet ik weer wachten. ach ja, eigenlijk, ben al zo lang aant wachten voor BV dus die aantal weken maakt ook niet uit.

Ik kijk uit naar je verhaal

Liefs lucinda

• Lucinda

Hoi Sabine,

Hoe gaat t? Heb je al een afspraak gemaakt voor BV? Hoe was t eigenlijk bij accz in zevenaar?

Ik zou vanochtend eigenlijk mn afspraak hebben in t ziekenhuis. Maar helaas belde ze me afgelopen woensdag dat die verzet moet worden. Dus na heb ik em pas eind van de maand di 29 juli. Balen ik had me er zo op verheugd. maar ja maakt niet uit.

Als t goed is, is mn email nu zichtbaar.

Liefs lucinda

• sabine

hey lucinda!!

das balen joh!!

maar goed 29 juli is ook al snel!!

jah ik heb vandaag de afspraak in accz gehad..

op zich wel een aardig gevoel bij…maar er zijn toch nog een paar - puntjes..

dus ik ga zeker nog een afspraak maken in het rijnstate!!

heel veel succes voor 29 juli ,maar waarschijnlijk spreken we elkaar voor die tijd nog!!

liefs sabine

• kim

hoi

ook ik wil een bv en ben oon in het accz geweest ook goed gevoel bij alleen was wel 1000 euro duurder dan op de site staat. thuis gekomen beetje info opgezocht is het de dokter van onselen waarbij het meisje is overleden vorig jaar!! en hij staat nu ook iet echt positief in de media dus dat zette mij wel even aan het twijfelen ben in weert geweest silhouet klieniek super aardig 2500 euro maar ja wel 1,5 rijden dus ook niet echt een optoe aangezie je wel een paar keer terug moet. nu lees ik hier over rijnstate dat is 15 min rijden dat is wel beter dus ik hop meer te horen van jullie

groetjes kim

• Lucinda

Hey Kim,

Wel beetje creepy hoor van accz!

Ik heb mn afspraak in Rijnstate gehad 29 juli bij dezelfde pc als cisca is geweest. Voelde me helemaal op mn gemak. Heb offerte binnengekregen. Voor mij is t 4000euro. Ik ga niet meer verder kijken naar andere klinieken. Heb zoiets van als ik ergens geopereerd wil worden waar is t dan ‘veiliger’ dan in t ziekenhuis.

en idd lekker dichtbij.

Hoe langer en hoe meer ik ga kijken/zoeken op gegeven moment ging ik alleen maar prijzen vergelijken. 4000euro is eigenlijk meer dan ik eigenlijk verwachtte maar ik ga er voor.

Er is een wachttijd van 3 maanden, dus ik krijg vanzelf een oproep.

Hopelijk gaat t snel. Heb er zo'n zin in.

Groetjes Lucinda

• Lucinda

Hey Sabine,

Hoe is t? Hoe was t bij accz? Heb je de reactie van Kim gelezen?!

Heb dus dezelfde PC als cisca heeft. Gesprek ging goed en aardig vlot had natuurlijk zoveel info vergaard dat ik er ramgek van werd!

De PC zei: goed zo, alleen maar goed. Voor hem natuurlijk ook makkelijk. Vandaar dat we makkelijk door t gesprek heen gingen.

De offerte heb ik binnengekregen en is voor mij 4000euro. Wel wat meer dan ik had gehoopt, maar ik heb mn keus gemaakt.

De wachttijd is 3 maanden. Hopelijk gaat t snel. Volgens mij ging t bij cisca wel aardig vlot.

En wat ga jij doen? Weet je t al?

Hoor wel van je

Groetjes Lucinda

• maaike

hoi dames,

via www.borstenforum.nl kun je een heleboel ervaringen van mensen lezen. ik, krispy,cindy,melly, swimpe…. allemaal mensen die hebt afgelopen 6 weken weken in weert hebben laten doen bij silhouet kliniek, en een super kliniek ;)

goede begeleiding en 2500,-

ik moet zeggen, het scheelt toch wel wat en voor dat verschil reden wij allemaal wel wat verder weg. misschien kan iemand deze tip gebruiken.

het gaat toch om 2000,- wat je in je zak kunt bewaren voor andere dingen.

groetjes maaike

• sabine

hey lucinda,

lang niks meer gehoord!!

gaat alles goed???

ik ben heel benieuwd naar het resultaat!!

laat je wat van je horen!!

groetjes sabineLucinda schreef:

>

> Hey Sabine,

>

> Hoe is t? Hoe was t bij accz? Heb je de reactie van Kim

> gelezen?!

>

> Heb dus dezelfde PC als cisca heeft. Gesprek ging goed en

> aardig vlot had natuurlijk zoveel info vergaard dat ik er

> ramgek van werd!

> De PC zei: goed zo, alleen maar goed. Voor hem natuurlijk ook

> makkelijk. Vandaar dat we makkelijk door t gesprek heen gingen.

>

> De offerte heb ik binnengekregen en is voor mij 4000euro. Wel

> wat meer dan ik had gehoopt, maar ik heb mn keus gemaakt.

> De wachttijd is 3 maanden. Hopelijk gaat t snel. Volgens mij

> ging t bij cisca wel aardig vlot.

>

> En wat ga jij doen? Weet je t al?

> Hoor wel van je

>

> Groetjes Lucinda

• Lucinda

Hey Sabine,

Nee, nog niet bij mij.

Heb t ff laten rusten. Maar gaat zeker wel gebeuren. Was toch aant twijfelen om voor andere klinieken te kiezen. En toen wilde ik nog achter de merken protheses aangaan. Om lang verhaal kort te maken. Ik werd gek van mezelf. Dus ff laten rusten. Maar in 2009 gaat t er zeker van komen.

En hoe staat t met jou dan? Al operatie ondergaan?

Ik hoor t graag.

Groetjes Lucinda

• sabine

haiiiii!!

leuk om weer van je te horen!!

ik heb eigenlijk hetzelfde,,,, ik weet eff niet meer naar welke kliniek of ziekenhuis ik moet gaan!!

het gaat zeker gebeuren ,maar waar??

ik moet ook nog even geld sparen dus heb zoiets van, eerst even rustig rond kijken.

maar het is lastig om de keuze te maken, vooral ook omdat er zoveel prijs verschillen zijn!!

ik wil er wel voor de aankomende zomer uit zijn!!

hou me op de hoogte!!

liefs sabine