hoi xena!!zou je mij meer willen laten weten,over de dame uit amirika,,heb namelijk intresse in haar,,,thanx
Hallo lolita,
Ik had er op het laatst toch maar van afgezien, omdat ik onverwachts op vakantie ging met een vriendin, maar als ik jouw mail lees ben ik toch blij dat ik niet gegaan ben.
Heb navraag gedaan bij een chirurg in Curacao, omdat ik mijn billen daar wilde vergroten en die wist mij te vertellen dat het niet goed is wat die mevrouw in Zoetermeer deed.Er waren in curacao ook enkele vrouwen afkomstig uit Venezuela die dat daar deden en vertelde mij wat voor ernstige complicaties sommige vrouwen kregen daarvan.Dus schat hou het maar op eenmalig bij die mevrouw.We willen een nice looking ass, zonder dat het ons gezondheid kost.
allereerste roxanne kan ik niet duizend dingen te gelijk doen!!! ik heb ook nog een school waar ik naartoe gaa en een gezin om voor te zorgen als je zelf effe slim bent kan je zelf een beetje research doen.. ik zit namelijk niet iedere dag achter internet geen tijd voor … zoals ik al zei heel druk … in ieder geval voor iedereen ik heb contact gehad met verschillende mensen en heb een beetje rondgebelt maar de pmma en hydrogel is dus best wel gevaarlijk op het makemeheal forum las ik dus dat er iemand aan is overleden.. voorderest heb ik contact met een dame die hydrogel in gespoten heeft gekregen .. via een ja ook vergelijkbare karla koeiman vrouw dus ja jaren lang ervaring .. maar geen papieren dus de keus is aan jullie wat jullie hiermee willen doen ik vermoed dat ik dalijk het telefoonnummer krijg van deze vrouw en tja dan moeten jullie het me maar effe laten weten.. ik denk zelf dat ik er vanaf zie want idd hoe de dame die naar curacao geweest is al zei er zijn meerdere complicaties ik heb dus vlekken op me billen gekregen door die karla koeiman botox en ga als zij terug kom effetjes een hartig woordje met haar doen dat is natuurlijk niet normaal!!! ieder geval laat me maar weten allemaal wat jullei willen de resulaten zijn wel heeeeeeeeeeeel erg veel beter als die van die karla kijk maar effehttp://www.makemeheal.com/pictures/viewPicture.php?picid=24663
oepsss,,oh oke!!begrijp t,,wat zou jij doen dan,,ik weet helemaal niet waar ik oet beginnen en bij wie of hoe!!!!ik wil t ook heeeel graag,,maa nu zeg je dat je hebt gelezen datt best gevaarlijk is,,en dat vind ik ebg!!wat is dan niet gevaarlijk??helppp aubgeen verstand,,of is de implantaat de beste uitweg?
JA DAT HAD IK AL EERDER GEZEGD IK GA NIET ZOMAAR IEMAND HIER NATOE HALEN DIE GIF IN JE LICHAAM SPUIT OFZO DUS JE MOET GOED ONDERZOEKEN…
IK HEB BESLOTEN OM GELIJK MIJN VET TE LATEN WEGHALEN BIJ MIJN BUIK IN ME BILLEN LATEN SPUITEN IN ARGENTINIE.. HELE GOEDE DOKTER DAT IS HET BESTE DALIJK GA IK NOG DOOD DOOR EEN BEETJE SILICONENE.. IK GA DAARNATOE BLIJF 3 WEKEN BEN VAN PLAN DIT JAAR TE GAAN EN HET IS OOK GOEDKOOP (NOG GOEDKOOP WANT DE ARTS WORDT STEEDS POPULAIRDER .. ZIJN VEEL MENSEN UIT AMERIKA DIE AL ZIJN GEGAAN .. HELE MOOIE RESULTATEN BILIMPLANTANTEN IS ROND DE 2500 EURO OFZO MAAR IK GA DUS 3 INGREPEN DOEN DUS WIE INTRESSE HEEFT OM MEE TE GAAN ZOU WEL LEUK ZIJN ANDERS MOET IK ZO ALLEEN REIZEN.. MAAR IK MOET NOG WEL NAVRAAG DOEN HOE OF WAT MET IMPLANTEN EN VET TEGELIJK LATEN ZETTEN MAAR HET IS WEL MOGELIJK
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?