Billen vergroten

• sophi

Dag Xena,

Ik ben mij al enige tijd aan het orienteren op bilvergroting…. Toen iemand pas geleden de naam van Karla liet vallen heb ik toen telefonisch contact met haar openomen en zij zei dat je voor 500 euro 150 cc ingespoten krijgt en dan al een mooi resultaat hebt, verder gaf ze aan dat het resultaat blijvend is. Als ik jullie verhaal zo lees, mag ik concluderen dat Karla niet helemaal eerlijk is geweest bij het verstekken van info…. Ik heb wel interesse in die van Amerika… Komt die persoon nog over? En zo ja, hoe kan ik mij opgeven.

Ik hoor van je…

Groetjes Sophi

• bil

Hai sophi… ,

Ik heb haar ook een keer aan de telefoon gehad en ze zei inderdaad 500 euro maar is die 150 cc we'll genoeg? Ik heb we'll kont maar ze zijn niet zo bol dat is het en het is we'll zonde om dan zoveel te gaan betalen en dat het ineens naar beneden valt, dat is we'll erg schaamdallig! Dames die het dus bij carla heb laten doen mag ik foto's zien aub! Ben er benieuwd naar. Maar wat ik niet snap is dat het gwn in zoetermeer wordt gedaan terwijl er o76 bij de telefoon nummer staa. Zover ik weet als je huistel moet bellen is het altijd 079 in zoetermeer, er schijnt ook nog te zeggen steeds dat ze naar cur en dan weer naar ned komt, maar het lijk alsof ze gwn hier woont dus.

• bil

Ik wil we'll foto's zien ik wil het ook maar door al die verhalen ben ik helemaal in de waar, maar ik wil het we'll… hoe kan ik met je in contact komen voor foto's. En meer details

• whit

Ik wil ook echt graag voor en na foto's zien en ik heb ook nog steeds interesse in die vrouw die naar nl wil komen. Verschilt het misschien per persoon dat die behandeling van karla zo snel niet meer te zien is. Is het misschien ook bij iemand langer blijven zitten dan 1 jaar. En zou graag foto's willen zien.

groetjes,

whit

• bil

Ja ik denk dat het misschien per Persoon kan verschillen ja,, want bij sommige blijf het zitten en bij sommige is het weer minder.. Maar ja!

• stef

Ik heb 21-04-2009 een afspraak bij karla maar na alles wat ik hier gelezen heb weet ik niet wat ik moet doen???

• DIANA

JA IK ZOU GRAAG VAN DE PARTIJ WILLEN ZIJN!IK DOE MEE!

• DIANA

ja ik zou ook wel willen!wat s je emailadres!

• DIANA

hoi ik ben ook wel geintreseerd,,hou me op de hoogte aub!

• roxane

ik heb ook wel intresse,,hoe duur is t ?voor de billen en heupen,,is t blijvend?geen ervaring nog,,en waar ligt dat dan?thanxx