Billen vergroten

• Sylvana

Hej! ik las net je verhaal over dat PMA, kun je me daar mee op de hoogte houden? Want ik wil ook een bilvergroting.

En als dat een efficiënte manier is, dan overweeg ik ook om naar het buitenland te gaan.

Gr. Sylvana

• Sylvana

Oh, Sorry ik had niet verder gelezen.

Maar met wat ga je in argentinie je bil laten inspuiten?

Heeft dat een blijvend effect?

Gr. Sylvana

• xenaaaaaaaaa

ja sylvana .. ik ga het voor 2010 in argentinie doen .. een vriend van mij is daar geweest hij was echt binnen 10 dagen genezen dus zeg maar zonder pijn hij heeft me echt op de hoogte gehouden en hij was echt niet veel geld kwijt.. en ik heb gezien hoe hij een silicone implantaat heeft laten zetten noouuuuu het resultaat is echt mooi dus ja ik besloot ook maar om daar te gaan voor 4 a 5000 euuro heb je heel je lichaam gedaan dan heb je hier in nederland of amerika alleen een implantaat gezet… terwijl de dokters uit amerika het van de doktoren leren in zuid amerika .. maar hun moeten gewoon hun prijzen laag houden voor hun bevolking

… nou ik ga deze week fotos opsturen naar de dokter daar en dan ja krijg ik de prijsopgave..ik ga vet weghalen bij mijn buik.. buikplastiek (mini) ..dat vet in me billen laten spuiten in combi met een implantaat dus wie mee wilt ik hoor het wel

• sharon

Hallo Xena,

Als je een reis maatje nodig hebt, ik bied me wel aan, hahaha.

Ik weet niet of het klopt, want ik wilde het afgelopen x in Curacao laten doen, alleen die arts vertelde me dat het verstandig was om na 2.5 tot 3 weken erna te vliegen.Maarja dat kan ik altijd nog hier na checken, maar in iedergeval ik wil wel met je mee.

• sharon

Hallo Xena,

Nadat ik je mailtje heb gelezen, ben ik meteen gaan googelen naar plastische chirurgie in Argentinie, maar het klopt wat je zegt.Het is er inderdaad goedkoper en een hoop Amerikanen die het daar laten doen.

• renate

hallo ik heb wel interesse wat zijn de prijzen?

• valos

hoi xena

ik heb intresse ervoor zou je mij misshien de tel nr van die persoon kunnen geven a.u.b alvast bedankt groetjes

• Jessy

HI, Ben jessy 20 jaar en wil graag mijn billen laten vergroten. heb er al alles aan gedaan , maar helaas niks helpt.

Nu wil ik graag in Nl mijn billen laten vergroten, in colombia, argentinie en brazil kan je ook perfect je kont laten vergroten, maar het nadeel daarvan is dat je terug moet gaan mocht het fout gaan.

Weet 1 van jullie waar hier een kliniek is die ook een beetje betaalbaar is???????

Groetjes Jessy

• roxane

hoi!!ik ga t ook doen binnenkort het 3700 maar dat is egt 1 van de goedkoopste want het os egt peperduur allemaal!alleen t voordeel van deze kliniek is dat je in termijnen mag betalen!!

• roxane

hoi whitney,ik stuur je een paar adressen op die t allemaal rond de 3700 tot 3750 doen!alleen weet ik t nu niet uit me hoofd!zelf ga ik t bij een kliniek doen die er 4800 voor vraagt,maar t voordeel daarvan is dat t in termijnen kan!bij die andere van 3700,moet je wel in 1x betalen,dus sgrijd me maar ff terug,voor welke je intresse hebt dan zoek ik de site voor je op!!