29 mei lipofiling dr. Stevens

  • Kamila

    Hoi iedereen,

    29 mei heb ik een afspraak voor de lipofiling bij dr. Stevens. Ik ben ontzettend zenuwachtig want uit ervaringen van anderen blijkt dat lipofiling ook geen wondermiddel is. Dus ik hoop dat het lukt of dat ik tenminste geen lelijke littekens aan over houd.

    groetjes,

    Kamila

  • yvonne

    hoi kamilla,waar laat je het vet mee opvullen?ik heb zelf ook lipofilling gehad n.a.v. bioalcamid weghalen uit de wang wat een put veroorzaakt heeft.is ook in mijn mondhoeken gedaan maar heb ontsteking erbij gekregen vanwege de bio denk ik .dat blijft voor mij toch een vraagteken.het is wel zo dat het voor de helft of minder wel verloren gaat .in mijn wang is het wel verbeterd.maar ik krijg morgen een macslift en volgens de chirurg is het dan niet nodig.ik vraag me af hoe ze het bij jou inspuiten in weefsel of spieren. bij mijn zus hebben ze hegt in de spieren gespoten en daar blijft het dus zitten en ziet er na paar jaar nog goed uit. littekens hou je er niet van over althans is niet de bedoeling.bij haar is niks te zien van vet inspuiten wat betreft littekens. ik wens je heel veel succes,groetjes yvonneKamila schreef:

    >

    > Hoi iedereen,

    > 29 mei heb ik een afspraak voor de lipofiling bij dr.

    > Stevens. Ik ben ontzettend zenuwachtig want uit ervaringen

    > van anderen blijkt dat lipofiling ook geen wondermiddel is.

    > Dus ik hoop dat het lukt of dat ik tenminste geen lelijke

    > littekens aan over houd.

    > groetjes,

    > Kamila

  • Kamila

    Hoi Yvonne,

    Dank je voor je reactie. Ik hoop het dat het lukt want ik zie zo oud uit met mijn ingevallen onderoogleden. De operatie bij dr. Stevens gebeurt onder de narcose en als ik goed heb begrepen, wordt het vet inderdaad achter de spier geplaatst.

    groetjes,

    Kamila

  • margarita

    hi kamila

    ik ben benieuwd naar het resultaat van de lipofilling. Ik overweeg om dit als tijdelijk oplossing te nemen en de MaCS- een jaar of wat uit te stellen of over 2 jaar een algehele face/halslift te doen.

    Ik heb 4 jaar geleden een s-lift gehad, met naar mijn idee niet al te veel resultaat.

    om elke 4 jaar 5000 euro uit geven vind ik een beetje zonde, vandaar deze tussen oplossing.

    Neem je foto's van voor en na? Mijn fotos van voor en na de s lift staan in een link.

    mocht je geinteresseerd zijn.

  • K.

    Hoi Margarita,

    Ik heb ontzettend ingevallen onderoogleden, het maakt me zo oud dat iemand vroeg laatst aan mij of ik in de menopauze zit, terwijl ik 38 ben. Mijn alle hoop is op deze behandeling gevestigd. Ik laat jullie weten hoe is het gegaan en met welk resultaat.

    groetjes,

  • margarita

    bedankt. Ik teken ook snel bij vermoeidheid..Ik herinner me dat 1 keer, toen ik 25 was en erg grieperig mensen in de bus voor me opstonden… De enige keer overigens…:-)

  • margarita

    hi Kamill Veel sterkte morgen bij de lipofilling. Ik denk niet dat je zenuwachtig hoeft te zijn. dr Stevens is een erg aardige man en hij weet wat hij doet.Je kunt in ieder geval zeker zijn dat het niet wordt verknoeid. Het ergste zou zijn dat het minder helpt dan je had gedacht.Heb je van te voren nog een consult gehand om na te vragen welke zones hij gaat vullen?

  • Kamila

    Dank je Margarita. Ik ben zenuwachtig, erg zenuwachtig. Minst erg zou ik vinden als het helemaal niet heeft gewerkt. Ik heb ook verhalen gelezen dat het vet gaat verkalken en vervolgens gaat zakken. Dr. Stevens heeft uitgelegd dat met de methode die hij toepast, de verzakking niet kan gebeuren. Mijn ingevallen onderoogleden komen door een niet juist uitgevoerde onderooglid correctie. Het vet onder mijn ogen is helemaal weggehaald. Nu wordt het weer onder mijn ogen geplaatst en ietsjes op het randje van mijn wangen. Morgen om 8.00 uur gaat het plaatsvinden. Ik ben blij dat het zo vroeg kon. Daarna heb ik drie weken vrij dus tijd genoeg om te herstellen.

    Dank je voor je opbeurende woorden.

    Groetjes,

    Kamila

  • yvonne

    hai kamilia. hoe heet die methode dan die hij gaat doen?ik wens je in ieder geval veel sterkte, bij mij is ook vet ingespoten in mijn wang en in mijn kin maar ik heb ontsteking gekregen vanwege de bioalcamid. bij een kennis is het ook gebeurd maar daar zit het nog netjes hoor.en gaat er maar vanuit dat het goed gebeurd daarzo want die hebben jarenlange ervaring in die kliniek wat ik ervan gelezen heb.groetjes yvonneKamila schreef:

    >

    > Dank je Margarita. Ik ben zenuwachtig, erg zenuwachtig. Minst

    > erg zou ik vinden als het helemaal niet heeft gewerkt. Ik heb

    > ook verhalen gelezen dat het vet gaat verkalken en vervolgens

    > gaat zakken. Dr. Stevens heeft uitgelegd dat met de methode

    > die hij toepast, de verzakking niet kan gebeuren. Mijn

    > ingevallen onderoogleden komen door een niet juist

    > uitgevoerde onderooglid correctie. Het vet onder mijn ogen is

    > helemaal weggehaald. Nu wordt het weer onder mijn ogen

    > geplaatst en ietsjes op het randje van mijn wangen. Morgen om

    > 8.00 uur gaat het plaatsvinden. Ik ben blij dat het zo vroeg

    > kon. Daarna heb ik drie weken vrij dus tijd genoeg om te

    > herstellen.

    > Dank je voor je opbeurende woorden.

    > Groetjes,

    > Kamila

  • Kamila

    Hoi Dames,

    Lipofiling is achter de rug. Voor het eerst in mijn leven ben ik dood- en doodziek van de narcose geweest. In oktober werden mijn amandelen verwijderd maar toen was ik eigenlijk naar een kwartier zo weer bij en ik voelde me kiplekker. Na deze operatie was ik zo ontzettend misselijk en draaierig en de hoofdpijn was zo erg. Maar nu gaat het weer. Ik ben opgezwollen maar ik vind het prachtig. Als je jaren met de ingevallen onderoogleden rond heb gelopen, vind je de zwelling eigenlijk supermooi. Ik weet het dat dit voor sommigen klinkt dit als onzin maar ik lijk nu al 10 jaar jonger. Ik hoop als zwelling wegtrekt dat het nog genoeg vet over blijft.

    Groetjes,

    Kamila