29 mei lipofiling dr. Stevens

  • nanda

    Ha Meg,

    Ik wil wel samen met je gaan ik woon niet ver van scheveningen hoe kom ik achter je e-mail adres?Wat ik met die lach bedoel weet ik ook niet ik heb het stukje vlug geschreven en zie dat er veel fouten in staan.Ik wil alleen even kwijt dat ik dr .Koopman een goede arts vind en hij is mede directeur.

    Groet Nanda

  • nanda

    Ha Ivon,

    Ik weet niet meer welke laser er is gebruikt voor mijn hals heeft het echter niet

    geholpen.

    Groet nanda

  • yvonne

    hai nanda, bij mij is de fractional co2 laser gebruikt. dit in verband met littekentjes op de kin vanwege berwijdering van bio-alcamid.ik zie iets van verbetering maar je hebt meerdere behandelingen nodig dus voor optimaal resultaat.dus ik wacht ook nog maar even af.groetjes yvonnenanda schreef:

    >

    > Ha Ivon,

    >

    > Ik weet niet meer welke laser er is gebruikt voor mijn hals

    > heeft het echter niet

    > geholpen.

    >

    > Groet nanda

  • meg

    Hoi Nanda,

    achteraf denk ik dat je “ klacht” bedoelde ipv. lacht.

    Toen jij bij Dr. Coopman was, zei hij toen niet dat hij contact op ging nemen met

    Dr. Stevens dan ?

    Ik vraag me nl. af hoe dat dan in zijn werk gaat.

    Ik durf eigenlijk niet zo goed mijn e-mail adres openlijk via dit forum te geven.

    Dan kan iedereen zien wie ik ben en bijna niemand weet het van mijn MACSlift,

    snap je.

    Voor hetzelfde geld zit er iemand op het forum die mij kent.

    Maar had jij al contact opgenomen met legaalverminkt ?

    Ik heb aan Sylvia gevraagd of we via haar anders onze e-mail adressen kunnen

    uitwisselen.

    Groetjes Meg

  • nanda

    Hoi Meg,

    Ik was al bij dr Stevens geweest hij vond de operatie goed gelukt en ik moest over

    een jaar maar eens terug komen.Vervolgens ben ik met me klacht naar dr.coopmans geweest hij was het met me eens en ik heb toen 2 gratis laser

    behandelingen gekregen helaas met weinig resultaat.Stevens heeft me gewoon een verkeerd advies gegegeven.Ik begrijp ook niet dat ik de voor en foto"'s nog steeds niet heb gezien.Ik wil ook anoniem blijven alleen mijn kindren weten het

    en een goede vriendin.Misschien kunnen we een keer in Den-Haag afspreken.

    Groet Nanda

  • meg

    Hoi Nanda,

    Zou je mij alsjeblieft kunnen mailen op meg-1@live.nl

    Groetjes Meg

  • nanda

    Ha Meg,

    Als ik je mail naar dat adres blijf ik dan wel anoniem?

    groet Nanda

  • meg

    Ja, dan mailen we alleen samen.

    We zouden misschien toch samen afspreken om te gaan.

    Als we het hier op het forum afspreken, kan iedereen ons adres of eventuele

    telefoonnummer zien.

    Anders zou ik ook niet weten hoe we met elkaar in contact kunnen komen.

    Groetjes Meg

  • angela

    Hallo iedereen,

    Ik wil graag mijn borsten laten vergroten met de methode van lichaamsvet.

    Ik heb heel veel negatieve verhalen gehoord en gelezen over dokter Koopman, ik heb ook een intake gesprek gehad bij hem maar hij kwam voor mij niet netjes over, ik had het idee dat hij geen tijd had voor mij en kwam nogal stug over.

    Heeft een van jullie bij dokter Sevens ervaring met de borstvergroting ( lipofilling)

    Het is voor mij erg moeilijk omdat je bij iedere dokter wat anders leest.

    Ik hoor het wel

    Gr Angela

  • Angelique

    Iemand ervaring met een hals/kinlift met lipofillng en eigen bloedplaatjes bij dr Stevens?

    Ik wil dit einde van dit jaar laten doen.

    groet Angelique