29 mei lipofiling dr. Stevens

  • yvonne

    hai kamila.je klinkt al een stuk vrolijker hoor.maar vanzelfsprekend je weet nooit wat je te wachten staat., ik weet precies wat je bedoelt met de zwelling. ik heb nu ook opgezet hoofd ivm macs maar vindt het ook beter als een ingevallen hoofd. ik heb zelf ook lipofilling gehad voor in mijn wang maar ben niet onder narcose gegaan plaatselijk verdoofd.hebben ze genoeg vet afgenomen bij voor eventuele 2e vulling want ze zullen toch wel gezegd hebben dat er 30 procent van verloren gaat of heeft hij zoveel ingespoten dat genoeg is?ik heb dat namelijk wel laten doen en en er staat nog potje vet dus.maar ik gaook maar eerst de boel afwachten hoe het wordt. blijft dit vet nu zitten bij je permanent of wordt het tezijnertijd door het lichaam opgenomen?groetjes yvonne.Kamila schreef:

    >

    > Hoi Dames,

    > Lipofiling is achter de rug. Voor het eerst in mijn leven ben

    > ik dood- en doodziek van de narcose geweest. In oktober

    > werden mijn amandelen verwijderd maar toen was ik eigenlijk

    > naar een kwartier zo weer bij en ik voelde me kiplekker. Na

    > deze operatie was ik zo ontzettend misselijk en draaierig en

    > de hoofdpijn was zo erg. Maar nu gaat het weer. Ik ben

    > opgezwollen maar ik vind het prachtig. Als je jaren met de

    > ingevallen onderoogleden rond heb gelopen, vind je de

    > zwelling eigenlijk supermooi. Ik weet het dat dit voor

    > sommigen klinkt dit als onzin maar ik lijk nu al 10 jaar

    > jonger. Ik hoop als zwelling wegtrekt dat het nog genoeg vet

    > over blijft.

    >

    > Groetjes,

    > Kamila

  • Kamila

    Zoals ik heb begrepen bij dr. Stevens ga je eenmalig onder narcose en daarna moet het er gewoon goed uitzien. Dus er worden geen “vetpotjes” opzij gezet. Bij het opvullen houdt hij rekening met 10% vet verlies dus er wordt erg veel vet in je gezicht ingespoten. Het vet wordt ook nog eens gecentrifugeerd. Er wordt dus reine, pure vet (ontdaan van alle andere substanties) ingespoten zodat niet veel zal verdwijnen. In verhouding heb je dus veel vet voor een kleine oppervlakte nodig. Het vet is overal vandaan gehaald. Deels uit mijn buik ( vorig jaar heb ik een liposuctie aan mijn buik laten doen), binnen- en buitenkant bovenbenen ( ik heb daar bijna geen vet ;o(( . Ik heb overal sneetjes… maar het geeft niets als mijn gezicht er maar van opknapt.

    Groetjes,

    Kamila

  • margarita

    Hi Kamila,

    Ik ben benieuwd hoe lang het duurt voor de zwelling verdwijnt en je het resultaat ziet. Overigens wil ik het wel onder locale verdoving hebben gedaan.. Ik heb iets tegen algehele narcose. Heeft hij nog gezegd wanneer je moest terugkomen? En hoe lang het zou duren voor de zwellingen van de injecties verdwijnen?

    En ja, ik weet dat Stevens vet centrifugeert en alleen de kernen van de vetcellen injecteert. Ik hoop alleen dat ik voldoende vet heb. Het klinkt niet erg leuk dat er overal sneetjes zijn gemaakt om het vet weg te zuigen. Zoiets zal bij mij ook wel moeten aangezien ik werkelijk nergens vet heb. Schoemacher zei al dat bij mij lipofilling waarschijnlijk niet kon, alhoewel Stevens daar niet bang voor was .Maar als ik dit nu zo hoor ben ik toch bang voor lelijke littekens overal. Heeft Stevens nog iets gezegd over het verdwijnen van deze? Ik zie met al lopen met een snee in mijn rug.

  • K.

    Sorry Margarita,

    Ik heb een woord “sneetjes”gebruikt maar het zijn gewon puntjes. Ik denk niet dat ik littekens aan over hou. Vorig jaar had ik een echte liposuctie gehad een daar zie je ook niets meer van. Je hebt ook weinig last van. Eigenlijk ik heb nergens last van behalve gisteren van de narcose maar uitwerking van de narcose op ieder anders is. Nazorg is werkelijk super. De verpleegkunde kwam steeds kijken, ze zorgen echt goed voor je.

  • Kamila

    Over de genezing:

    Eerste drie dagen mocht ik niet in de spiegel kijken ;o)) De zwelling onder een oog valt wel mee een de ander is blauw.

    Maar ik heb drie weken vrij genomen dus ik maak me nergens zorgen om. Ik vind werkelijk nu al met de zwellingen mooi.

    Groetjes,

    Kamila

  • margarita

    hi Kamila

    ik ben ontzettend blij voor je dat alles zo goed is gegaan en dat je het nu al mooi vindt..En het wordt vast nog veel beter. Natuurlijk heb je al wel gekeken.!! Dat weten ze ook wel.Duidelijk is in ieder geval wel dat na een lipofilling toch ook een paar dagen een herstel periode in acht moet worden genomen. Wanneer is trouwens de nacontrole?.

    De nazorg die krijgt in het MCS is inderdaad super. Ik heb er ook eens gelegen. Echt goed.In ieder geval een geruststelling voor mij dat die ‘afzuigputjes’ ;) geen littekens worden.

  • yvonne

    hai margarita. bij mij is er vorig jaar vet afgezogen in mijn flanken zoals ze dat noemen en heb daar dus wel 2 roze plekken vanover gehouden want dat gaatje is gehecht. je kan pas ongveer na 6 weken het resultaatzien van de vulling,bij mij is die put gevuld in mijn wang toen gelijkertijd maar ja of het goed gedaan is weet ik niet want het had nog wel een keer gemoeten.nu moet ik afwachten door de macs of die put helemaal weg is anders overweeg ik hierna ook lipofilling.misschien is het vet wel gezakt naar mijn kaakrand.ik heb zoveel vet af laten nemen ivm misschien nog een keer vandaar dat het ingevroren is.anders zou ik weer extra moeten betalen.vandaar het potje vet zoals ik dat voorheen had vermeld.voorlopig wacht ik dit resultaat maar even af en ben reuze benieuwd naar het eindresultaat van kamila. groetjes yvonnemargarita schreef:

    >

    > hi Kamila

    > ik ben ontzettend blij voor je dat alles zo goed is gegaan en

    > dat je het nu al mooi vindt..En het wordt vast nog veel

    > beter. Natuurlijk heb je al wel gekeken.!! Dat weten ze ook

    > wel.Duidelijk is in ieder geval wel dat na een lipofilling

    > toch ook een paar dagen een herstel periode in acht moet

    > worden genomen. Wanneer is trouwens de nacontrole?.

    > De nazorg die krijgt in het MCS is inderdaad super. Ik heb er

    > ook eens gelegen. Echt goed.In ieder geval een geruststelling

    > voor mij dat die ‘afzuigputjes’ ;) geen littekens worden.

  • Lalein

    Kamila, ik herken die misselijkheid en hoofdpijn wel na de narcose bij de choemacherkliniek, was er werkelijk doodziek van. Toen ik bijkwam uit de narcose heb ik de hele dag door moeten overgeven en was ik misselijk, ik vergeet dat nooit meer! Heb er werkelijk een trauma aan overgehouden aan die narcose. Heb het daarna bij de nacontrole bij Stevens nog ter sprake gebracht, ik wil bij elke ander ingreep nooit meer onder narcose als dat mogelijk is. Tijd dat ze andere narcose middelen gaan gebruiken, hoop niet dat ze nog dat paardemiddel middel gebruiken waar je zo ziek van wordt. Want ik hoor de ervaringen van andere klinieken en die zijn echt niet zo heftig.

    Waarom is jou bij een dergelijke ingreep als lipofilling een narcose gegeven?

    Ik heb dat onder plaatselijke verdoving laten doen, niets van gevoeld en dat was ook voor wallen onder mijn ogen…trouwens na een paar maanden was het weer verdwenen en heb ik lichte wallen. Maar dit is gebeurt in Belgiè bij het bekende gentse Duo! wss is die van Stevens veel beter.

  • margarita

    misschien moet ik, voordat ik de afspraak maak voor de lipofilling, nog eens goed informeren over littekens. Als het in de lies of in de navel blijft, met een langdurige opvulling van het gelaat loont het de moeite. Maar aangezien ik erg mager ben en het ‘en vetcel kernen’ zijn die op je gewicht reageren vraag ik me af of het lang werkt.Overigens nu eens te meer overtuigd dat ik het niet onder algehele narcose laat doen. De vorige lift ging uitstekend met locale verdoving. Nergens last van gehad. Behalve een gevoeligheid in de onderkaak, vanwege het trekken aan de spier denk ik.

  • yvonne

    hallo margarita ,bij mij is er vorig jaar plaatselijk verdoofd ivm lipofilling en heb nergens last van gehad.welke gedeelten van je gezicht ben je van plan te laten vullen en ga je dat ook bij dr. stevens doen?bij een kennis haebben ze het in de spieren (kinvulling )gespoten en dat was een hele nieuwe methode.volgens mij als het alleen in het weefsel gespoten wordt gaat het sneller verloren.maar zoals ik al zei ik moet even dit resultaat afwachten.voorlopig ziet het er goed uit en heb nergens last van behalve dat het aan weerskanten bij je oren wat trekt maar dat is normaal. groetjes yvonnemargarita schreef:

    >

    > misschien moet ik, voordat ik de afspraak maak voor de

    > lipofilling, nog eens goed informeren over littekens. Als het

    > in de lies of in de navel blijft, met een langdurige

    > opvulling van het gelaat loont het de moeite. Maar aangezien

    > ik erg mager ben en het ‘en vetcel kernen’ zijn die op je

    > gewicht reageren vraag ik me af of het lang werkt.Overigens

    > nu eens te meer overtuigd dat ik het niet onder algehele

    > narcose laat doen. De vorige lift ging uitstekend met locale

    > verdoving. Nergens last van gehad. Behalve een gevoeligheid

    > in de onderkaak, vanwege het trekken aan de spier denk ik.