neuscorrectie dr. Lohuis

  • Marie

    Hoe heb je Noorman van der Dussen gevonden? Kan niet echt veel over hem vinden?

    Wat zijn de kosten bij Middelweerd? Moet eerlijk zeggen dat ik de kosten minder belangrijk vind zolang de neus mooi wordt. Vind tot nu toe de neuzen van Lohuis de mooiste (wat ik dan op internet heb gevonden).

    Ik wil heel lang de neus laten opereren en als ik nu eenmaal zo ver ben vindt ik het moeilijk om een arts te kiezen.

  • joyceline delgado monteiro

    Als je zwart bent, een neger  zal je hier nooit goed geholpen worden !! . Smoesjes genoeg  het ligt allemaal aan jouw dikke grote neus met dikke huid  En het zit allemaal in jouw hoofd . Zit het dan niet in het hoofd van alle miljarden mensen dat ook een neus correctie hebben ondergaan ?  Wilde zij dan niet gezien  worden ? De buren hoeven niet te weten dat je een operatie heb ondergaan. Dit zijn de opmerkingen. .Weinig ervaring tot bijna geen (behalve met mij) Bij negroide volk.

    Hij weet dat hij het niet kan en toch het volle bedrag  afrekenen  terwijl hij alleen het tipje van mijn dikke grote neus  had gedaan  . Dat wist hij van te voren ! Want dat grote dikke negerine neus zal nooit zo fijn worden als bij een blanke. 

    Geen aanrader absoluut niet  weggegooit geld en nog beledingen gratis,wegens zijn  Onkunde.