neuscorrectie dr. Lohuis

  • Anja

    Hoi Sem

    De operatie is helemaal goed gegaan, k heb de arts nog voor de operatie nog even gesproken en nog doorgenomen wat hij precies ging doen.

    Mijn neus is er erg van opgeknapt, maar nu heb ik het idee dat mijn neusgaten meer opvallen en daar baal ik eigelijk wel van!

    ben jij al geopereerd?

    groetjes, Anja

  • SeMMie

    Hoi ANja,

    Nee, ik sta nog op de wachtlijst.

    Ben blij voor je dat alles goed is gegaan. Zou wel een hele verandering zijn. Leuk joh!

    Bij mij zei de arst ook dat mijn neusgaten meer zouden opvallen, maar dat het niet storend zou zijn.. Nu begin ik wel bang te worden, moet het dus van te voren aankaarten…

    ben je in het kliniek geopereerd of ziekenhuis?

  • Hayat Ambari

    hoi

    ik ben Hayat Ambari en woon in gouda ik zou ook heel graag een neusoperatie willen doen heb egt een mislukte neus maar we hebben allemaal van die lelijke neuzen in onze familie. dus ik denk dat ik ook een afspraak ga maken bij dr lohuis

  • neusie

    Beste Hayat,

    Vind het bijzonder om te zien dat je je volledige naam en woonplaats op dit forum plaatst…of liever gezegd niet verstandig, tenzij je het geen probleem vind als iedereen weet dat je een neuscorrectie hebt laten doen.

    Maar goed, ff terug naar het onderwerp. Dr.lohuis zal best een goede pc zijn maar toen ik bij hem op consult was geweest verwees hij mij door naar dr.middelweerd. omdat hij vond dat ik een moeilijke neus heb. voor mij was het een win win situatie omdat het bij dr.middelweerd ook nog eens goedkoper is.

  • Sanne

    Hoi Neusie,

    Kun je een indicatie geven wat het bij Lohuis zou kosten?

  • JP

    Meen je dat nou? Bij mij zei hij ook dat ik een lastig geval ben, maar hij wil het toch doen. Ik dacht dat hij een expert was hierin. Hoezo is jouw geval moeilijk dan?

  • naat

    Ben in januari ook geopereerd door dr.Lohuis, kan alleen maar goede dingen over hem zeggen. ik ben super tevreden, het is nog mooier geworden dan dat ik gehoopt had! ik zou iedereen aanraden om naar hem te gaan, hij blijft in het gesprek heel realistisch, en schept geen valse hoop! hij zij mij ook heel eerlijk in het begin dat hij niet wist of bepaalde dingen gingen lukken…en dat hij dat pas kon zien als hij de boel open maakte, en ik moet zegen vond het een heel eerlijk antwoordt…maar nogmaals, ben zooooo blij dat ik me door hem heb laten helpen.

    liefs, naat

  • JP

    Dit is toch geen marketingstunt he?

    Wat was jouw behandelplan?

  • neusie

    Hoi Sanne,

    Ik zou rond de 2000 euro kwijt zijn geweest maar dan wel omdat ik een deel vergoed zou krijgen vanwege mijn allergie. Ze zouden het voor een deel op een medische operatie zetten.

    Liefs

  • neusie

    HOi Jp,

    Bij mij moest echt alles gebeuren. De neus inkorten ik had ook een dop neus dat wilde ik graag puntig hebben, de neusbrug moest wat versmalt worden.. achteraf vraag ik me af hoezo moeilijk?? maar dr. Lohuis heeft denk ik niet zoveel operaties achter de rug als andere pc's hij doet 1 operatie per… zoveel tijd. en bijvoorbeeld dr.middelweerd doet er 3 op een dag, en dat elke dag weer!