neuscorrectie dr. Lohuis

  • neusie

    Dat is 1 ding dat zeker is!! hij is heel eerlijk.. je moet er tegen kunnen….

    Hij zei ook dat ie mij geen ‘nieuwe’ neus zou geven maar de neus wat minder opvallend in het gezicht zou maken.. Nu begrijp ik dat hij dat zegt en dat het idd voor veel mensen de beste oplossing is zeker als je niet wil dat iedereen ziet dat je een neuscorrectie bent ondergaan maar ik wist dat het bij mij echt wel een stukje verkleind moest worden.

  • JP

    neusie, is het dan niet verstandig om naar een chirurg te gaan die meer geroutineerd is, dus dat ie een moeilijke neus ziet en denkt ‘been there done that’. Want toen Lohuis mij ging onderzoeken kwam hij best wel twijfelachtig over. Dat heeft mij doen twijfelen om toch eens ook naar andere chirurgen te kijken. Ik wil hier wel verder met jou over discussieren, zou ik je hotmail mogen?

    groet,

    JP

  • gok

    Ik ben 28 jaar… mijn hele leven zit mijn neus me tegen! ik heb best een grote neus met een bochel!

    Ik ben zelf al een keer op gesprek geweest bij dokt. Lohuis en heb wel vertrouwen in hem maar ik vind het zo eng…

    straks mislukt het (dit is gebeurd bij mijn vriendin bij een ander pc) straks ben ik toch niet te vreden en wat ook een probleem is, is het geld!!! € 5000 heb ik niet!!

    Kennen jullie mijn gevoel en probleem?

  • JP

    Beste Gok,

    Ik snap je probleem heel goed, het is alsof je geen kant op kunt dan die operatie te moeten doen. Het is of die operatie of de rest van je leven ongelukkig zijn. Ondanks de risico's zou ik het toch doen. Desnoods 3x tot het goed is. En voor wat betreft het geld, gewoon sparen, al duurt het twee jaar. Ik denk dat het de investering waard is.

    succes !

    groet,

    JP

  • hans

    hee alemaal

    ik heb anderhalf jaar geleden al een neus operatie gehad bij de kno zodat me tussenschot recht zou zijn en me neus wat mooier maken,, dit werd allemaal vergoed

    ik heb niet het gewenste resultaat alsof er niks aan gedaan is, ik heb nog steeds moeilijkheden met ademhalen,

    ik las dat dr lohuis kno arts is dat ik bij hem terrecht kan, dat die mijn inwendig en uitwendig opereerd, word kliniek bergman ook vergoed door zorgverzekeraar

  • Jaap

    Heey noa, ik ben 18 jaar oud en wil graag ook een neuscorrectie laten doen bij Dr. Lohuis. Maar nou wil ik wel graag wat voor en na foto's zien. Aangezien jou neus heel mooi is geworden zou je miss het een en ander erover willen vertellen via de msn ofzo?? Met vriendelijke groet, Jaap

  • klote neus

    Van de regen in de drup kom je als je steeds maar bezig bent met dat klote ding. Dat heb ik nu dus ook. Geen arts die het meer aandurft om nog wat bij mij te doen of voor me te doen. Of zijn het allemaal maar grote klungels?????(td)

  • nase

    Wat een ontzettend standaard antwoord! Kundig en na 2 weken weer aan het werk. Dat zegt niet iemand die echt aan zijn neus is geopereerd. Daarvoor komen er na een operatie te veel psychische aspecten bij kijken. Het zou me niets verbazen als jij voor dr Lohuis werkt.

  • Billie1989

    Ben je ondertussen door dokter Lohuis geopereerd JP? Want wilde ook eens naar hem gaan, heb al een operatie achter de rug van een aantal jaren geleden, maar het is niet helemaal goed. Maar wil er enkel nog iets aan laten doen als het echt zin heeft en het een goede chirurg is. Heb toch al veel goede dingen over Lohuis gehoord!

    Groetjes

  • JP

    Wat is er de vorige keer niet goed gegaan dan? En wat zou je er nu aan willen doen?

    groet,

    JP