Hallo Carin,
Morgen is het dan zover. Heel veel succes!!
Erik
Hallo,
Ben weer lekker thuis.
Alles is goed gegaan, ben helemaal niet blauw alleen tussen mijn ogen iets gezwollen.
Mijn neustopje kan ik al een beetje zien en wat ik zie is al een verbetering.
Volgende week vrijdag gaat het kapje eraf.
Alleen een ding is me erg tegengevallen.
Ik vond dat Dr. Nolst zich niet echt de tijd nam om nog eens alles door te spreken.
In een minuut was hij klaar en weer verdwenen.
Ik zat echt met mijn handen in het haar, want nu zei hij maar enkele dingen die hij ging doen en ik zei en dit en dat dan.
Waarop hij zei, ja moeten we kijken en weg was hij.
Toen ik naar de op. kamer gebracht werd, heb ik wel nog eens naar hem gevraagt.
Toen ik zei dat ik het nu even niet meer wist zei hij, ja ik kan pas echt zien wat ik kan doen als ik bezig ben en ik zorg in ieder geval dat het beter gaat uitzien.
Dat stelde me weer gerust.
Als dit toch zo is kan hij ook van tevoren niet zeggen in welke cat. je valt.
Alles is wel goed verlopen, gelukkig!
Wat ook minder was, was de uitleg wat hij gedaan had.
Ik was nog helemaal niet bij en hoorde in de verte Dr. Nolst uitleggen wat hij gedaan had.
Maar heb niks ervan opgenomen, jammer.
Vandaag gingen de tampons eruit, stelde niks voor.
Ben nu gelukkig van het niezen af, dat was niet prettig.
En weer kunnen ademen door je neus GEWELDIG!
Ik heb ondanks die minder leuke ervaring,hoop dat het goed komt.
Het is immers een van de beste.
Zo,nu ga ik slapen in mijn eigen bed.
Want geslapen heb ik niet veel.
Lieve groetjes Carin
Hallo Carin,
Het is in iedergeval heel fijn dat je aan je neustip al ziet dat het een verbetering is, een hele geruststelling denk ik zo. Het gaat uiteindelijk om het resultaat, maar het is vervelend om vóór de operatie met onduidelijkheid en twijfel te worden geconfronteerd.
Ook kan ik me voorstellen dat het niet fijn dat je niet helemaal bij was toen hij de uitleg kwam geven.
Concentreer je maar op het mooie resultaat. Wel spannend, met het kapje erop kun je het natuurlijk nog niet goed zien.
Ik ben blij dat ik nog een 2e consult heb gehad waarbij we nog eens alles goed hebben doorgesproken. Maar als hij me voor de operatie iets anders gaat zeggen dan is afgesproken, zou ik ook een beetje radeloos zijn. Hij zei ook tegen me dat hij wel ongeveer aan kan geven hoeveel hij gaat corrigeren, maar niet van te voren exact kan aangeven hoeveel. Maar wel dat hij een correctie gaat doorvoeren waardoor de neus in een betere harmonie met het gezicht zal zijn. Daarin heb ik ook het vertrouwen in hem.
Is je partner niet erbij geweest voor of na de operatie? En heb jij iets ingenomen om zwellingen te voorkomen/verminderen, iets van dr. vogel bijvoorbeeld? Zijn de hechtingen ook vandaag verwijderd, of worden die volgende week verwijderd?
Ik hoop dat je snel hersteld en dat je volgende week blij mag zijn over het resultaat.
Groeten Erik.
Hallo Erik,
Mijn man heeft me naar binnen gebracht, we hadden de honden mee
die hij niet zo lang alleen in de auto kon laten.
We zijn dus van zondag tot woensdag in een hotel geweest.
Hij is me na de op. weer komen ophalen.
De hechtingen gaan samen met het kapje eruit, volgende week.
Je hebt er goed aan gedaan om een tweede gesprek te hebben.
Heb ik niet gedaan i.v.m. 5/6/ uur rijden.
Maar ik geloof dat het goed zit.
Mijn neusgaten zien er al beter uit.
Hij heeft een beetje van het grote gat (neusvleugel) weggesneden en bij de kleine eraan genaaid.
Het veel te kleine neusgat is nu iets groter.
Het is niet precies hetzelfde, maar wel al beter en daar ging het om.
De punt lijkt ook fijner, maar dat kan ik pas echt zeggen als het kapje eraf is.
Ik heb wel twee weken van tevoren vit.E forte en arnika D6 tabbletten en vit. C geslikt.
Ik ben echt niet blauw een heel klein beetje tussen mijn ogen gezwollen en dat is al bijna weg.
Ongeloofelijk.
Mensen gisteren bij de kliniek stonden te kijken dat ik twee dagen geleden een neuscorrectie heb laten doen, ze waren echt sprakeloos.
Groetjes Carin
Hallo,
Ik ben heel erg gezwollen in mijn neus en het tussenschot wat gehecht is en de hechtingen in mijn neus zijn soms erg pijnlijk.
Heeft iemand van jullie dit ook gehad?
Gaat die zwelling in je neus ook weer weg?
Ook is het tussenschot dik en wat pijnlijk.
Aan mijn gezicht zie je voor de rest niks van een operatie, alleen de onderkant van mijn neus waar de hechtingen zitten en de daarbij horende korstjes, zie je.
Na mijn eerste correctie had ik niks van pijn, maar ik zag eruit alsof iemand me in de boxring heel erg had toegetakeld.
Heeft iemand ervaring hiermee, met die binnen zwelling?
Lieve groetjes Carin
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?