Hallo !
Ik ben vandaag 4 weken geleden geopereerd aan mijn neus..een totale neus reconstructie incl kraakbeen uit mijn oor om mijn neus weer op te vullen.
Toen het kapje er na 10 dagen af ging was er niks aan de hand met mijn neus.
Maar daarna ging mijn neus aan alle kanten zwellen en ook aan de binnen kant is het nu na 4 weken nog gezwollen en de wandjes zijn rood en geirriteerd door de hechtingen die er overigens pas na een week of 6 uit gaan uit zich zelf.
Je moet proberen niet te veel te friemelen met je neus aan de binnekant..ik was druk in de weer met cremes, wattestaafjes e.d. , dus dat zou ik nog maar even niet doen.
Mocht je echt last krijgen dan kun je altijd bellen , neem het zeker voor het onzekere !!!!!!
Mijn neus was in de eerste 2 weken zo straks als wat en hard en noem maar op…ik had het gevoel alsof er 1000 hechtingen in zaten en dat als ik lachte mijn neus uit elkaar zou knappen…dus ik denk wel dat het normaal is .
Ik ben afgelopen dinsdag op controle geweest en dr nolst Trenite zei dat het inderdaad allemaal gezwollen was van de binnekant en dat de hechtingen mijn wanden irriteerden , maarja , hij zei dat het normaal was.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Was dit je eerste operatie?
groetjes Zorro