neuscorrectie silhouet breda

  • sandra

    welke plastisch chirurg was dit?

    Sterkte, Sandra

  • ....

    Hallo..

    Ik heb vandaag lekker kunne slapen zonder die watjes in me neus. Dat zijn echt rot dingen, alleen door je mond adem halen valt niet mee.

    Nou gister ben ik naar Antwerpen geweest naar een andere kliniek waar hij was. Ik heb hem 2 minuten gezien hij deed de watjes uit me neus en zei dat het er goed uitzag. Gelijk zegt die ja ga maar weer naar huis. Ik heb 2 uur heen gereden en dan word je zo snel weer gezien en terug gestuurd. Die watjes kon ik zelf thuis ook er uit halen. Maar het ziet er goed uit. de punt van me neus is nu hoger de rest zie ik nog niet want er zit nog gips op de brug. Hopelijk is het knobbeltje weg.,

    Het is wel een hele bekwame pc maar hij is totaal niet vriendelijk en ziet geld vliegen en wil zoveel mogelijk mensen in 1 uur zien of operene. Me neus doet nu wel zeer met lopen en naar beneden buigen etc maar dat is normaal volgens mij,

    het resultaat is eigelijk wel mooi terwijl het nu nog een beetje gezwolle is. Hopelijk word het nog mooier.

    Pc was Dr. oelbrandt Hij werkt op meerdere ziekhuizen in belgie en doet van alles, dus niet alleen neus correcties..

    Als julllie nog vragen hebben hoor ik dat.

  • M.

    Hoi hoi,

    In iedergeval fijn dat je tot nu toe tevreden bent met het resultaat !!

    Laat je ons weten hoe het over een paar daagjes met je gaat, ben benieuwd!

    Als je nu terug kijkt, heb je dan spijt van je correctie of dat niet ??

    Gr,

    Marloes

  • M.

    Hoi koosje,

    wanneer word je geholpen ??

    Gr,

    Marloes

  • ....

    hallo Marloes soms twijfel k wel. Maar iedereen vind het mooi en als ik in de spiegel kijk is het wel ff wennen. Het is nu al leuk dus het kan allenmaar beter worden.

    Ik maak me wel zorgen over de hechtigen want dat zie je heel duidelijk. Hopelijk gaat dat snel weg. Ik heb wel veel pijn op de brug want die gebroken en weer goed gezet. Dat hebben ze me pas na de operatie verteld. verder trekt het zo naar boven. Maar ja omdat ik altijd gezoend eet en gezond leef heb ik amper blauwe plekken. Dus als je van plan bent om zo iets te doen. Moet je ruim van de voren aan de vitamines. Dat helpt echt tegen zwellingen en blauwe nare plekken.

    Maar ben je van plan om een neus correctie te doen?

  • M.

    Hallo,

    Ja dat ben ik indredaad van plan, vind het allemaal wel heel erg spannend.

    Heb as vrijdag mijn eerste consult, ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

    Heb jij vrij genomen van je werk of ben je de ziektewet ingegaan want volgens mij kan dat gewoon.

    hebben ze bi jou een sneetje tussen je neusgaten gemaakt ?

    Gr,

    Marloes

  • ....

    Hallo Marloes. Ik ben 19 dus ik studeer ik heb twee dagen vrij genomen en heb nu een week vakantie dus dat ging heel goed samen.

    Ja ze hebben zon sneedje tussen me neusgaten gemaakt. Je ziet heel duidelijk de draadjes maar ik hoorde dat er weinig van over blijft.

    Waar heb jij je consult?

  • M.

    Hoi,

    Heb as vrijdag een consult in Breda bij Silhouet.

    Ben echt heel erg benieuwd.

    Zou jij foto's willen sturen van vorr en na ?

    Als je dit niet wilt snap ik het ook best, maar ik ben zo ontzettend benieuwd !!

    Ik zal je laten weten hoe het consult was en hou je op de hoogte…als ik het gedaan heb stuur ik je ook foto;s als je dat wil…

    Gr,

    Marloes

  • ....

    Hallo marloes…

    Vandaag precies 1 week geleden,,,, ik heb het kapje er af en het is precies zoals de schets die de pc had gemaakt voor de operatie.. Ik ben zo blij ik heb het wel eens waar te vroeg weg gehaald maar ik kon niet wachten om te zien om ze alles goed hadden gedaan… Ik ben echt blij en naar mijn idee is het niet eens zo dik. Als ze zo blijft vind ik het al mooi en het kan alleenmaar nog mooier worden..

    Ik ben nog een beetje dik bij me ogen en heel geel. Maar dat gaat over een paar dagen ook weg denk ik.

    Eindelijk heb ik kunnen douchen het voelt zo goed als je in de spiegel kijkt…

    Ja tuurlijk mag je fotos zien… geef je email ik zal je toevoegen..

    gr

  • M.

    OH wat super leuk om te horen dat alles zo super is gegaan !

    Ben eht reuze benieuwd naar u foto's.

    mijn e-mailadres is: highstreet34@home.nl

    heb je nog pijn gehad de afgelopen week ?

    Gr,

    Marloes