neuscorrectie silhouet breda

  • laura

    hallo

    wil graag neus correctie latten doen bij lochum in bergman kliniek heb iemand ervaring

    groetjes

    laura

  • Bea

    Hallo DH

    Mijn ervaring met dr. Menger is zeer positief

    Mijn neus ziet er heel mooi uit

    Alles is prima gegaan

    Ik kan dr. Menger heel erg aanbevelen

  • Nana

    Hallo Neda, ik las net dat je naar ervaringen over dr. menger van AMC zocht, dat deed ik ook een jaar geleden toen ik ook in de wachtlijst stond om door hem in-en uitwendig geopereerd te worden. Jammer genoeg kon ik niets over hem vinden en liet me door hem opereren en het resultaat is niet wat hij belooft had. ik adem nog steeds niet goed en mijn neus zit er estetisch absoluut niet goed uit! en hij is erg arrogant! geeft zijn fouten niet toe! ik ga binnenkort een klacht tegen hem indienen bij AMC. Dus zelf heb ik heel nare ervaring met hem, er is geen dag dat ik geen spijt heb dat ik door hem me niet opereren!

    ik wens je veel succes, als je toch je laat door hem opereren hoop ik dat jij meer geluk hebt dan ik.

    gr. Nana

  • Mysterie

    Hoi Nana,

    Ik lees net jouw reactie over dr Menger.

    Ik zie dat Neda helaas nooit meer gereageerd op dit prikbord.

    Wat vervelend voor je dat je niet tevreden bent.

    Wat mij opvalt aan deze discussie is: dat het wel lijkt of mensen die in het AMC geholpen zijn minder of niet tevreden zijn, dan mensen die in de kliniek geholpen zijn.

    En welke arts geeft wel zijn fouten toe.

    Je bent wel in een Academisch ziekenhuis geholpen en daar heb ik toch vaak het idee dat je ook gelijk een oefenpersoon bent. Wie zegt dat dr Menger jouw operatie volledig heeft verricht?

    Er worden daar ook mensen opgeleid door hem, en misschien hebben de assistenten een groot deel van de operatie verricht.

    Misschien wel het uitzoeken waard.

  • zahir

    Wat je zegt is waar, in het amc worden de neuscorrecties 2/3 uitgevoerd door de chirurg zelf en 1/3 door een stagaire/leerling want het is een Academisch ziekenhuis. En dat is me zelf vertelt door D.J. Menger. .

    Dus dan weetje dat alvast. Alleen in bijzondere gevallen worden de correcties door een aantal goede chirurg(en) gedaan.

    Dus in principe kan je je beter bij z'n privé kliniek je laten behandelen

    gr

  • Mina

    Hallo Bea,

    Ik ben op consult geweest bij dokter Menger en wil mijn neus ook laten doen, maar kan op internet niet veel positiefs over hem vinden.

    Ik zou het heel erg fijn vinden als je je ervaring met mij wilt delen.

    Groetjes Mina

  • Rinus

    Ik ken dr. Michail, hij voert o.a. mooie neuscorrecties uit. Zie site www.praktijkmichail.nl

    groet Rinus

  • fleur

    er zijn hier een aantal die reclame maken voor michail, zoals ‘rinus’ en ‘wil’ , die komen op elk onderwerp roepen dat hij zo goed is. Ik ben door michail geopereerd en ben niet tevreden.

  • wendy

    Hoi,

    Ik zou graag even met je mailen over wat zaken betreft de operatie en de prijzen en foto's enzo.

    Kun je me een berichtje sturen met daarin je verhaal en de prijzen en wat je precies hebt laten doen enzo?

    Groetjes!

  • Marjolein

    Hoi Neda,

    Ben je uiteindelijk door dokter Menger geopereerd zo ja, hoe ging het?

    Zo nee, door wie wel en hoe ging dat?

    Groetjes, Marjolein

    NedA Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo mensen,

    >

    > Sorry dat ik deze topic stoor maar weer niet hoe

    > ik een eigen onderw moet maken. Ik vroeg me af of

    > iemand ervaring had met Dr. Menger van het AMC

    > ziekenhuis, ik word namelijk binnenkort door deze

    > dr geopereerd (in/uitwendige neuscorrectie) maar

    > kan geen informatie over hem terug vinden op het

    > internet. ik hoop dat iemand zijn ervaringen met

    > mij wil delen over deze KNO arts.

    >

    > Met vriendelijke groet Neda