neuscorrectie silhouet breda

  • Dimitri

    sow sow, je hebt je helemaal uitgeleefd. :)

    Deels kan ik me wel vinden in je verhaal. Tegen mij zei de PC dat hij niet meer dan 2 operaties per dag deed, maar op de dag van de operatie had de patient voor mij afgebeld en na mij stonden nog 2 mensen in de rij. Service is echt ver te zoeken. Ik kan me er nog steeds zo boos om maken. Ik heb 2 uur auto gereden om mijn gipskapje te laten verwijderen. Eenmaal daar was ik na 3 min weer op straat. Voor empathie tonen hebben ze blijkbaar geen tijd.

    Maar dit alles neemt niet weg dat ik tevreden met mijn neus ben. Of ik nog een keer daar heen zal gaan? goeie vraag…

  • Blondie

    Ik goed zitten nadenken en heb besloten om niet bij Silhouet Kliniek mijn neus te laten corrigeren. Ik heb daar gewoon geen goed gevoel bij. Probeer ze maar is te bereiken…….je krijgt daar niemand te pakken. Ze zijn heel moeilijk bereikbaar.

    Dat is toch voor een Kliniek heel slecht vind ik.

    Ik heb nu een consult gehad bij Medisch Centrum de Bilt in Utrecht. En met de chirurg zelf gesproken…..dus niet met een consulente. Ik zeer tevreden over het gesprek en wordt 16 feb. geopereerd. Ik hou wel in mijn achterhoofd dat het bij welke kliniek dan ook altijd fout kan gaan. Dat ik niet tevreden zal zijn. Maar ik ga der van uit dat alles goed gaat en de arts zei dat het maar een kleine ingreep is.

    Ik wil alleen mijn neusbrug wat rechter hebben en voor de rest niets.

    Ik zelf zou nooit meer naar Silhouet gaan…..maar goed dat in mijn mening.

    Andere mensen zullen misschien wel tevreden zijn. Zo heeft iedereen zijn eigen ervaring. Ik ben wel blij dat er zo`n site bestaat als dit zodat je je mening kan delen met andere.

    Groetjes B.

  • neusie

    Ik ben ook zeker blij dat deze site bestaat anders was ik nooit bij zo een goeie PC terecht gekomen. En had ik echt niet geweten waar ik het moest zoeken.

    Wat Silhouet betreft is het zeker geen aanrader. ik zou er zelf ook nooit iets laten doen.

    Medisch centrum de Bilt is de Bergman kliniek toch? Dat is wel een goeie kliniek. Alleen ontzettend duur!! Het ergste daarvan vind ik dat je door dezelfde PC behandelt kunt worden op een andere plek en dat het dan goedkoper is. Bijvoorbeeld Dr.Lohuis is ook werkzaam bij het diakonessen ziekenhuis en doet daar dezelfde behandelingen voor de helft.

    Door welke PC wordt jou correctie gedaan?

    Groetjes

  • NedA

    Hallo mensen,

    Sorry dat ik deze topic stoor maar weer niet hoe ik een eigen onderw moet maken. Ik vroeg me af of iemand ervaring had met Dr. Menger van het AMC ziekenhuis, ik word namelijk binnenkort door deze dr geopereerd (in/uitwendige neuscorrectie) maar kan geen informatie over hem terug vinden op het internet. ik hoop dat iemand zijn ervaringen met mij wil delen over deze KNO arts.

    Met vriendelijke groet Neda

  • Dimitri

    dr. Michail….

    http://www.nu.nl/algemeen/1914402/operatiestop-priveklinieken-in-weert-en-breda.html

    Ik hoop dat je stikt in het geld wat je van mij hebt…

    Geen wonder dat ik tijdens de operatie wakker werd en de verpleegkundige begon te slaan…

  • neusie

    Oh mijn god!! Dat is schrikken!!!

    Ik zei toch dat het daar niks was. Zo onproffesioneel!!!

  • Blondie

    Ik ben niet verbaasd wat ik vanochtend op het nieuws hoorde……..

    Silhouet Kliniek mag geen operaties meer doen. Gelukkig!!!

    De Inspectie dienst heeft de privé kliniek laten sluiten in Breda en weerd.

    Ze kregen veel klachten binnen van mensen die daar een cosmetische ingreep hebben gedaan en niet tevreden waren en een infectie opliepen.

    De operatie kamer was niet steriel en de Instrumenten waren ook niet steriel.

    En nog veel meer dingen die niet klopten!!

    Ik ben zo blij dat mijn gevoel mijn niet in de steek heeft gelaten….

    Anders was ik daar ook geopereerd en wie weet wat ik daar had kunnen oplopen met een infectie of mijn neuscorrectie zeer mislukt was.

    Het zijn OPLICHTERS en ze vertellen je één en al leugens…..

    Nu Silhouet dicht is hoop ik dat ze niet verder gaan onder een nieuwe naam.

    Dus wees allert!!!

    Groetjes B.

  • Dimitri

    Wat ben ik blij dat mijn neus niet verminkt of geinfecteerd is…

    Toch kan ik wel boos worden op mezelf omdat ik in zijn verkoop praatjes ben getrapt…

  • lits

    Gelukkig maar…

    Ik had ook een consult bij silhouette. De vrouw was onzettend onvriendelijk, zei niet zoveel over hunzelf, ze willen niet foto's laten zien van de neus operatie die ze hadden uitgevoerd, met verband privacy zeiden ze. Bullshit. Dus..ik zei tegen hun…ik ga nog even over nadenken.

  • DH prikker

    NedA Schreef:

    ——————————————————-

    Hoi Neda,

    En?? hoe is het afgelopen???

    Ik wordt ook door hem geholpen binnenkort, ben je tevreden??

    Ik hoop wat te horen.

    > Hallo mensen,

    >

    > Sorry dat ik deze topic stoor maar weer niet hoe

    > ik een eigen onderw moet maken. Ik vroeg me af of

    > iemand ervaring had met Dr. Menger van het AMC

    > ziekenhuis, ik word namelijk binnenkort door deze

    > dr geopereerd (in/uitwendige neuscorrectie) maar

    > kan geen informatie over hem terug vinden op het

    > internet. ik hoop dat iemand zijn ervaringen met

    > mij wil delen over deze KNO arts.

    >

    > Met vriendelijke groet Neda