neuscorrectie silhouet breda

  • M.

    He thomas,

    Nee dat vind ik niet snel als je er al jaren over na hebt gedacht.

    Misschien ligt het voor jou anders, maar ik denk dat het voor iedereen anders is.

    heb jij hiermee ervaring dan ?

    Gr,

    Marloes

  • ....

    Hallo allemaal ..

    Ik heb morgen een operatie bij Dr oelbrandt in brussel ..

    Ik bend aar zo zenuwachtig voor. heeft iemand ervaring met linea in brussel?

    Graag hoor ik dat.

    Ik zal ook mijn ervaring met jullie delen

  • M.

    Hoi,

    Morgen ??

    Oh wat spannend !

    Ik ken die pc niet.

    Laat je weten hoe het was ?

    Ik ben heel erg benieuwd.

    Wat laat je precies aan je neus doen ??

    Gr,

    Marloes

  • Koosje

    Maar Thomas…als je de stap eenmaal hebt genomen wil je het ook snel…de wachttijd kan ook weer averechts werken ;)

  • G.

    Hallo,Ik woon in Belgie en ik heb vorige week dinsdag ook een neuscorrectie laten uitvoeren bij dr.Decoopman in Brugge. Sinds gisteren is het gipsje er af en ik ben zeer tevreden over het resultaat.

    Mensen die vragen hebben of het resultaat graag zien, mogen altijd hun e-mailadres hier achterlaten. Ik weet immers hoe belangrijk het is om iemands verhaal te horen als je zelf ook een neusoperatie wil laten doen. Groetjes G.

  • M.

    Hoi G,

    Ik zou heel graag het resultaat willen zien !

    Heb je veel pijn gehad en is het nog erg gezwollen en blauw ?

    Bedankt dat je foto's wilt sturen…

    adres:

    highstreet34@home.nl

    Gr,

    Marloes

  • Koosje

    ik ben ook wel heel benieuwd naar die foto's………en naar je verhaal

  • G.

    Geef je me je e-mailadres door, dan stuur ik je enkele foto's. Heb je ook al een neuscorrectie laten uitvoeren? Of ben je het van plan?

  • ....

    Hallo allemaal.

    Zoals gezegd heb ik gister bij Linea in Brussel een neus correctie gehad,

    Wat mij al gelijk op viel was dat ik gelijk cash moest betalen. daarna werd mij wat medicijnene gegeven om na de operatie te gebruiken. Ik zou opgehaald worden door de assisten omdat ik om 9 uur geopereerd zou worden. De pc was te laat, wat mij al een slecht gevoel gaf. Ik zou voor de operatie 1 uur praten met de pc en hij kwam me halen en zei dak 2 minuten had om me om te kleden. Niemand die me gerust stelde terwijl ik zo ontzettend bang en zenuwachtig was.

    Ok eenmaal op de OK tafel, in een armzalige ruimte heel klein en alles leek me vies.

    Terwijl ze net een nieuw gebouw hebben. Ik lag op de OK tafel en de pc kwam naar me toe en zei dat die kraakbeen achter me oren ging halen. Ik vond het maar raar ik had net een infuus dus was niet helemaal bij. Ik heb alleen tegen hem kunnne zeggen dat het me veel pijn deed dat hij op de ok tafel met mij besprak. Ik zei waarom zegt die ja waar moet ik het dan halen? Ik dacht echt ik ben in de maling genomen ofzo . Hij zei dat ik de keus had dat kraakbeen bij me neusbruk weg gehaald zou worden of achter me oren. verder heb ik niets gemerkt en toen ik wakker was, het eerste wat ik zei tegen me mama was of ze naar me oren wou kijken of die heel waren.

    Verder waren de assistentes heel aardig en zorgzaam. Ik heb niet veel pijn en het resultaat zie ik ook nog niet heel goed maar me neus tip is omhoog gezet en en bij de brug is wat weg gehaald. me neus is heel erg opgezwolle. Ik ben helemaal niet blauw. Ik denk dat ze dan wel voorzcihtig zijn geweest.

    Ik moet vadnaag het laten controleren . maar omdat de pc niet meer in die ziekenhuis is vandaag moet ik langs antwerpen anders werd ik in brussel door een assistente gezien. Wat ik ook zo vaag vond. Maja ik hoop dat het resultaat mooi is en dat ik gee lintekens over heb. Ik zal me wel wat beter voelen als die vieze sponsen uit me neus zijn vandaag. Ik heb de hele nacht niet geslapen omdat ik niet kon adem halen door me neus en gewend ben op me buik te slapen.

    Ik ben ook nog eens verkouden, het niezen is zo irritant ik moet op een of manier via me mond niezen wat een shiit is en me neus gewoon op knappen staat.

    Ik hoop dat die allemaal snel voorbij zal gaan en dat ik mijn jouwe leventje weer kan oppakken.

  • M.

    Hoi Hoi,

    Tjee heb je een nare ervaring gehad zeg !!

    Ik hoop dat het resultaat heel mooi is.

    Zou je deze kliniek aan iemand aanraden ?

    In iedergeval wel fijn dat het niet zo blauw is en dat je niet veel pijn hebt.

    Laat je weten hoe het over een paar dagen met je gaat !

    Sterkte

    Gr,

    Marloes