Lipolyse - grote prijsverschillen

  • ella

    ik zie menige verhalen over Karin de zoete. heeft iemand wel goede ervaring mee?? grt

  • Marianne

    Hoi Ella,

    Ik werk zelf op het Weena 200-gebouw in Rotterdam, vlakbij de kliniek, waar twee van mijn collega's met veel succes zijn afgevallen bij Karin de Zoete tussen de 18 en 22 kilo. Momenteel is nog een collega daar begonnen en dat gaat ook heel goed. Een van de collega's had last van een zadeltas-figuur en raakte dit door andere diëten niet kwijt, zij heeft de gel van Karin de Zoete op haar bovenbenen toegepast en injecties in haar buikzone laten zetten en ik kan je vertellen dat ze op alletwee de zones perfect is afgevallen en strak is geworden. Ze heeft nu een “zandlopersfiguur” om het maar zo te noemen, maat 36-38, ze is ook niet erg groot hoor iets van 1.67. Geen van mijn collega's heeft naar hun mening last gehad van honger gevoel, alleen misschien een beetje slap op de “appeldagen”, bovendien en dat vind ik nog belangrijker geen ingevallen gezicht gekregen tijdens het afvallen of bij de laatste loodjes. Ook ben ik twee maanden geleden iemand weer tegen gekomen die ik alleen maar behoorlijk dik kende, zij was ook afgevallen door Karin de Zoete en was heel enthousiast. Dit lijkt wel een verkooppraatje allemaal maar het is allemaal echt gebeurd. Momenteel hebben ze twee aanbiedingen op een bord buiten staan en daar ben ik ook op ingegaan, ik heb dinsdag 22-8-2007 een afspraak. Ik wil maar 8 kilo afvallen en mijn bovenarmen laten behandelen, want die zijn zelfs toen ik 8 kilo lichter was nogal dik. Groeten, Marianne

  • yvon

    hoi phet heb je hetadres van lipolise behandeling in belgie?