Lipolyse - grote prijsverschillen

  • phet

    Hoi Susan,

    Belde jij soms gisteren met dr Wijnen omstreeks 15.45 uur? Toen was ik met haar aan het praten na de behandeling en belde iemand voor info over de lipolyse.

    Ik denk niet dat je erg blauw zult worden, misschien helemaal niet.

    Gistermiddag heb ik weer mesotherapie gehad voor mijn ogen. De hele week heb ik arnicadruppels genomen en na afloop van de behandeling een goedkope crème tegen blauwe plekken. Vanmorgen had ik alleen een paar blauwe puntjes. En ik heb echt heel veel prikken gehad!

    Trouwens denk eraan dat je 2 behandelingen nodig hebt en dat je na de 1e behandeling maar weinig verschil ziet.

  • Susan

    HI Phet,

    Dat was ik inderdaad. Wat grappig dat je ook daar was.

    Zij vertelde mij inderdaad dat ik ook minstens 2 keer moet komen, maar ja, als het helpt dan vind ikhet geen probleem.

    De prijzen voor lipolyse in NL met exact dezelfde vloeistoffen PPC vind ik gewoon te duur, zeker als ik hoor dat sommige mensen minimaal effect krijgen.

    Jij had je onderkin behandeld met lipolyse en het is dus wel n stuk minder geworden bij jou toch?

    Ik laat perlane altijd in mn wangen spuiten in NL maar dat is echt heel duur, 700 euro per keer. En bij haar kost het 295 euro. DUS misschien laat ik dat ook wel n keer door haar doen.

    Ik heb binnenkort n afspraak met haar om 2 regio's te behandelen met lipolyse.

    Ze zei dat veel mensen bij haar heel tevreden waren, dus ik ben benieuwd. Hoop dat ik eindelijk van die love handles af ben.

    Groetjes

  • phet

    Ja hoor mijn onderkin is echt een stuk minder geworden. Het voelt na het inspuiten heel vreemd aan en doet geen pijn.

    Ik vroeg dr Wijnen hoe het kwam dat ze zoveel goedkoper was dan in Nederland.

    Ze antwoorde dat ze dezelfde hoeveelheden gebruikt en er toch genoeg aan verdient!

  • Rowie

    Hoi Phet, ik ben vandaag bij dr. Wijnen geweest. Wat een aardige, eerlijke vrouw!

    Ze nam alle tijd voor me en gaf me advies wat voor mij het beste was, niet naar haar beurs kijkend. Ik heb mesotheraoie voor m'n hals en onder m'n ogen laten doen. Je voelt er idd amper iets van.

    Over 3 weken ga ik weer, voor Juvederm in een paar rimpeltjes te laten spuiten, mesotherapie en lipolyse voor een kleine vetophoping onder m'n kin.

    Ik heb alle vertrouwen in haar. En met haar prijzen is het goed te doen, ik denk niet dat ik het zou laten doen als het 2 x zo duur zou zijn.

    Groetjes, Rowie.

  • phet

    Ik ben blij dat je ook zo tevreden bent. Mijn ogen zien er ook weer een stuk beter uit. Mijn wallen zijn een veel minder zichtbaar. Het is geen vet maar vocht wat er zit.

  • melissa

    ik wil het ook laten doen waar is het in belgie

    werkt het echt

    ik heb in nederland voor 275 laten heeft niet geholpen

  • melissa

    hoi phet heb je wel resultaat gekregen bij hasselt en hoeveel kost het

    groetjes melissa

  • melissa

    hoi heb je het laten en het resultaat

    is het goed hoeveel heb je betaald

  • melissa

    hallo hoe is het bij jou

    ik wil het ook laten doen

    kan je iets meer over vertellen. en graag de prijzen

  • faziel

    wie kan mij vertellen waar ergens in noord holland een betrouwbare kliniek zit voor lipolyse het gaat bij mij om de lovehandels!!

    alsvast bedankt!