Lipolyse - grote prijsverschillen

  • Susan

    Ze heeft inderdaad erg leuke prijzen, tis alleen jammer dat het zo ver is he, althans voor mij, want ik woon in a'dam.

    leuk te horen dat het bij jou goed is gegaan

  • Susan

    wow Phet, ze vraagt wel erg lage prijzen zeg.

    Dat is ook wat he. Maar ja, de prijzen in belgie liggen toch wel lager dan hier

  • Susan

    ben je heel tevreden en is het vet echt opgelost?

    als ik 2 zones bij haar zou doen, dan kost het me 70 euro en bij andere klinieken in a'dam rond de 600 euro.

    wat n verschil zeg.

  • phet

    Het vet is echt opgelost en de huid zou ook wat krimpen. Maar dat laatste vind ik toch wat tegenvallen. Ik heb iets huidoverschot nu aan mijn kin.

  • Susan

    weet jij hoe ik daar kom vanuit a'dam?

  • phet

    Niet zo moeilijk denk ik. Gewoon via de routeplanner en dan het adres in Hasselt intypen.

  • Rowie

    Ik vind dat ze in Nederland schandalig hoge prijzen vragen. Via een duits forum: http://www.injektions-lipolyse.de.vu/ kwam ik op het idee om zelf de ampullen te kopen en bij mezelf te injecteren.Daarom heb ik vorig jaar via internet bij een Duitse apotheek Lipostabil gekocht. (= een merknaam van de stof die ze inspuiten bij lipolyse) Per 5 ampullen betaal je ongeveer 27 euro (incl BTW). Ik durfde het naderhand toch niet bij mezelf in te spuiten en ben in Nederland op consult geweest. Per bovenbeen zou er ong. 3 ampullen gebruikt worden, de kosten waren vanaf 200 euro. Ik vertelde toen dat ik zelf de ampullen had gekocht en dus wist hoe duur ze waren en vroeg waar zij hun prijs op baseerden. De arts zei toen dat je betaalde voor iets wat exclusief was en dat de prijs idd erg hoog is. Hij vond het bovendien ook niet echt nodig bij mij. Met een beetje sporten zou ik het vet zo wel weg krijgen zei hij. Ik vond dit zo super eerlijk van hem. Ik heb het dus idd niet laten doen (maar ook nog steeds niet gesport :) ) Bij een onderkin gebruiken ze trouwens max. 1 ampul (ong. 5,5 euro.)

    Op het Duitse forum vind je veel informatie over lipolyse, het is de moeite waard om hier eens naar te kijken

    Groetjes, Rowie.

  • phet

    Rowie, ik zou het nooit zelf inspuiten. Je weet bv niet hoeveel er op een bepaalde plek moet worden ingespoten. Misschien vallen er hele gaten in de huid als je teveel inspuit. Stel je voor.

    Maar het lijkt mij ook heel verleidelijk hoor om het zelf te doen.

  • Susan

    heb jij het ergens anders wel ondergaan waar het wel hielp?

  • Susan

    HI Phet,

    Ik heb een afspraak gemaakt bij dr van Wijnen voor mijn love handles en onderbuik.

    Dus ik ben benieuwd.

    Ikhoop dat het werkt.

    Werd jij erg blauw?

    Ik laat je wel weten hoe het bij mij verloopt. Bedankt in ieder geval voor je goede adviese.