herstel neuscorrectie

  • zenuw girl

    dank je wel, chant. Ik laat t zeker weten.

    heb idd beaucare gegoogled en heb niet echt iets slechts kunnen vinden over beaucare. Nog 3 nachtjes slapen……

    Nou ik laat t wel weten hoe t is gegaan.

  • chant

    mag ik trouwens vragen wat je precies laat doen?totale neuscorrectie.?..ik ga 10 juni onder het mes bij parkkliniek een totale correctie vind het ook erg spannend!

  • Diana

    hai zenuwgirl,

    Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is? Viel het mee?

    Hoe voel je je?

    Ik hoop dat het allemaal is mee gevallen!

    Groetjes Diana

  • zenuw girl

    Hai meiden,

    Nou hier het verhaal.

    Ik ben op 24/04 onder het mes gegaan voor een totale neuscorrectie bij kliniek beaucare.

    Van tevoren kwam even de plastisch chirurg ff snel met me praten om te vragen watv ik wilde. Ik zei dat ik tgraag een stukje smaller wilde van voren, mn neustip ietsjes omhoog en van de zijkant een stuk rechter. Nou hij ging toen ff aan mn neus voelen en kijken en foto's maken en dat was de laatste keer dat ik m zag.

    Verder waren ze heel aardig in de kliniek, maar je hebt totaal geen nazorg ( en je moet zelf de dingen vragen om duidelijkheid te krijgen). Ik werd wakker op de bijkomkamer en had een beetje pijn in mn keel. Dat was het begin van mn keelontsteking en amandelontsteking. Dat was echt het pijnlijkst, want de rest deed helemaal niet zo'n pijn.Het voelde alleen ongemakkelijk. Mn gezicht was de 1e 2 dagen echt ENORM opgezwolle. Ik leek gewoon alsof ik zwaar in elkaar was geslagen. Een beetje als Rocky a/h einde van zn films. Maar dat vocht zakte na 3 dagen naar mn wangen. en was ca na anderhalve week weg.

    Ik ben vrij snel hersteld. Ik kon na 2 weken alweer normaal over straat, geen littekens. maar ik ben niet tevreden over het resultaat, want hij heeft wel precies gedaan wat ik vroeg, maar ik dacht dat mn neus ook een stuk kleiner zou worden, maar dat valt een beetje tegen. Het is wel mooier, maar niet wat ik in gedacten had. Dus altijd duidelijk aangeven hoe je het wilt hebben.

    Ik zit er trouwens sterk aan te denken om het nog een keer te doen, maar heb maandag een nacontrole in Utrecht bij beaucare dus dat bespreek ik dan wel. Ik wil jullie wel erg bedanken voor je reacties. Deed me echt goed. Mocht je nog verder willen weten hoe het was let me know en Chant, Heel veel succes de 10e en het valt reuze mee! Liefs zenuw girl

  • Sjaan

    Het duurt nog wel even een paar maanden voordat alle zwellingen weg zijn, ook al denk je van niet. Had ik ook en bij mij was het een minimale correctie zonder breken van enig bot. Geduld is in jouw geval een schone zaak. Succes ermee!

  • Leen

    Hoi Chant

    Hoe is je operatie verlopen bij Dr. Nio?

    Ik heb al een gesprek bij een andere kliniek gehad, welke mij zeer goed beviel, alleen bij het financiele kwam er ineens nog een bedrag op de prijs welke voor totale neuscorrectie staat.

    Daarom ga ik nu ook kijken bij Parkkliniek.

    Ik hoor graag meer hierover.

    Thanks alvast.

    Groetjes Leen

  • Carin

    Hallo zenuw girl,

    Hoe gaat het nu met je?

    Is je neus nu na die maanden noch veranderd?

    Ben je nu meer tevreden over het de correctie?

    Ik vraag dit omdat ik ook zit te wachten op een slinkende neus die 10 weken geleden is geop.

    Hij is iets verkleind de punt en neusvleugels ook

    Hij ziet ook scheef.

    Is het echt dat het maanden kan duren

    Er zijn zoveel personen die zo vlug de zwelling kwijd zijn, dat ik twijfel dat er na tweeen halve maand nog veel verandard.

    Pleace laat me iets weten.

    Groetjes Carin.

  • Bobbeltje

    Hallo allemaal,

    Ik heb in april een neusoperatie gehad. Ik had een scheve en afgezakte neus.Ik ben er tevreden over, maar ik heb nu wel een klein bobbeltje. Ik hoop dat het een zwelling is en snel weggaat. Wie heeft hier ervaring mee?

    Wanneer ben je eigenlijk volledig genezen? Wie kan hier een antwoord op geven?

    Groetjes

    Bobbeltje

  • Tulay

    Ik heb een vraag, nu na 8 maanden neusoperatie is me gezicht nog wat opgezwollen is dit normaal , ??? Vooral me wangen is wat dikker geworden…