herstel neuscorrectie

  • fl

    hi,

    bloed prikken? waarom bij ene kliniek wel en andere niet? vaag… lijtk me niet echt nodig ook.

    Chantal, waarom pas 10 juni? waarom wacht je zolang? Kan je me vertellen hoe he tconsult in parkkliniek ging en hoeveel je ervoor betaalt?

    Diana jij had toch iets van 3500 betaalt incl 20 procent korting vanwege je verzekering? wle shit als je ergens anders verzekerd bent.

    x

  • chant

    ik weet ok niet precies waarom ,maar goed zo erg is het niet.

    ik ga het proberen bij mijn huisarts.ik kon pas 10 juni vakantie krijgen vandaar

    ik heb nog niet betaald dat hoeft pas 2 weken van te voren en ik betaal 3100

    consult ging naar ijn mening goed ze namen echt de tijd.

  • fl

    heb je gelezen van dat meisje die in ene heet kamertje werd gepropt, ze noemde haar topic Ga niet naar d eparkkliniek of zoiets.

    maar jij voelde je dus wel prettig? kwam het schoon en professioneel over?

  • chant

    ja hoor het kwam schoon en professioneel over,hij nam echt de tijd om alle

    opties door te nemen,als je mening af hangt van een te heet kamertje

    is er overal wel wat.

    ik kan altijd bellen voor vragen en dat doe ik ook.hoelang ben jij nu al aan het zoeken voor een juiste kliniek?En wanneer wil jij het laten doen..

  • fl

    hi, het was dit bericht:

    Auteur: annoniem (—.dbsch1.nb.home.nl)

    Datum: 30-03-2006 19:19

    Hallo

    Ik zit er over te denken om een lipo te doen,en mijn plan is om wel even goed rond te neuzen voor ik de beslissing neem.

    Mijn eerste consult bij de parkkliniek viel heel erg tegen,ik had bij mijn afspraak gezegd dat ik de arts goullion wil zien en spreken,kwam allemaal in orde.

    Ik dacht bel nog wel ff smorgens op dat het vast staat ja dat kwam allemaal in orde.

    Had daarbij vermeld dat ik speciaal een halve dag vrij had genomen dat ik 1,5 uur heen en weer 1,5 uur terug moest rijden.

    Ik kwam daar aan geen eigen parkeerplaats en ik ging naar binnen want ik had geen chipkaart vroeg ze mij snibbig heeft u dat niet gezien stond op de bevestiging.

    Wer neergeplant in de wachtkamer en werd meteen geroepen naar een heel klein bloed heet kamertje(beetje armoedig allemaal)er kon nog geen kopje koffie af werd niks gevraagd na die lange rit…….

    En ongeveer 45 minuten zat hij maar uit te leggen over gen vet maar niet gericht naar mij en geen dokter te zien,en toen moest hij ff kijken en had hij en niet dokter goullion besloten wat er gedaan moest worden.

    Dat werden 5 locaties toen ik probeerde uit leggen dat er geen vet op mijn heupen zit werd dat meteen afgewimpeld anders werd het niet mooi!!!!!!

    Toen werd er gebeld en werd er haastig gezegd wil je de dokter zien tuurlijk .nou die kwam,haastig en bezweet binnen werd ff vlug gekeken en hij sprak alleen engels nou er kon geen gesprekje af hij was binnen 2 minuten weg,en toen hij tegen mij zei helemaal strak word het niet maar gaat niet hangen.

    Veegde de manager meteen van tafel nee nee het werd heel mooi en ook luisterde hij niet dat mijn heupen niet hoefde dan konden hun niet voor een mooi resultaat instaan echt dat vond ik niks echt op dringen.

    En niet volgens de afspraak als ik geweten had dat ik goillion maar 2 min zou zien was ik niet gegaan.

    Ik wil even zeggen dat MIJN ERVARING is die ik wil delen iemand anders volet het weer anders.

    En ik ga nog naar twee consults in Eindhoven ben heel benieuwd hoe het daar zal zijn."

    Dat leek me behoorlijk negatief. Maar bij jou kwam het dus zeer vakkundig over? hebben zij ook zon apparaat voor en na dat je alvast kan zien hoe he tkan worden? Je voelde je daar dus goed?

    groetjes allemaal

  • chant

    ik had die dokter niet, ik had Nio en daar heb ik ook goede berichten over gelezen.

    nee ze hebben niet zo n apparaat van voor en na.ik moest voor een spiegel gaan zitten en vertellen wat ik precies wou,en hij vertelde hoe en wat ze voor mij konden betekenen.Het ging absoluut niet gehaast en je kon gewoon koffie drinken in de wachtkamer.

  • fl

    oh gek dan he?

    je hebt dus geen enkele twijfel? heb je voor en na foto's gezien?

  • chant

    Je moet op een gegeven moment zeggen deze kliniek kies ik want

    anders schiet het helemaal niet op.en deze kliniek staat gewoon goed aangeschreven.Misschien als ik die operatie achter de rug heb praat ik er heel anders over haha.ik heb alleen op internet vor en na foto s gezien.

  • zenuw girl

    Hoi lieve mensen, ik ga maandag onder het mes voor een gehele neuscorrectie ( zowel brug als tip). Ben heel zenuwachtig. Ga in ?Belgie bij kliniek beaucare. Hebben jullie daar iets over gehoord of heb je nog een tip voor me?

  • chant

    ik wens je veel succes,misschien als je bij zoeken beaucare in toest dat je dan wat info krijgt.

    laat je weten hoe de operatie gegaan is? ben wel nieuwschierig!