ooglidcorrectie bij kliniek ooglift in Maarssen, ervaringen?

  • mar

    Vandaag heb ik mijn ooglid correctie bij Dr Geerling in Maarssen ondergaan en ik moet zeggen,het viel me erg mee. Ik wist wat ik kon verwachtten door "mijn huiswerk: te doen. W.i , veel informatie opzoeken middels het internet.

    Dr Geerling was goed bekend en over het algemeen hele positieve reactie dus viel daar mijn keuze op.

    De behandeling verliep praktisch pijnloos,behalve dan de druppels die vooraf gingen aan de verdoving injecties. Deze waren wat onaangenaam.

    Er is bij mij aardig wat vet weg gehaald en ook daar heb ik niets van gevoeld.( Ik had dus constant gezwollen oogleden door vetophoping)

    Dr Geerling vertelde mij dat ik behoorlijk bloedde tijdens de ingreep,maar ook daar niets van gemerkt.

    Na de behandeling kon ik mijn ogen niet dicht doen maar dat werd beter na een aantal uren. Ik bloed ook nog wat na,vooral rechts en word nu ook wat blauw.

    Ben benieuwd hoe het er morgen uit zal zien:-) In ieder geval kan ik nu al zien dat mijn oogleden al een stuk minder dik zijn.

    Nu maar duimen dat ik bij de catagorie behoor die snel herstelt :-)))

    .

  • alwina

    hallo

    Mijn vriendin heeft 3 weken geleden de oogcorrectie in Maarssen laten doen en ik deze week.

    Het lijkt mij een betrouwbaar adres,behandeling is prima.

    Vriendelijke en correcte behandeling.

    Al met al zeer tevreden,resultaat prima.

    succes

  • HB

    mpinczowski Schreef:

    ——————————————————-

    > Luna, ik wil het daar ook doen maar het is wel een

    > huisarts die het doet en daar heb ik mijn

    > bedenkingen over. Ik doe het omdat overal zoveel

    > wachtlijsten zijn. Heb je het al gedaan?

    Jij bedoelt de arts in Meerssen! Limburg, die worden gedaan door een huisarts, In Maarssen is het een oogarts die na duizenden staaroperaties ed zich nu even voor de afeliding richt op oogcorrecties. Een zee rkundig en eerlijke arts overigens. Ik ben hier afgelopen maandag geweest, hij is ook een van de goedkoopste, in Limburg bij die huisarts kost het 600,00 maar dat was voor mij te ver weg, Mijn advies is kijk eerst naar de resultaten per arts, ga dan praten, neem eventueel foto's mee van de door jou gevonden mooie voor-/nafoto's om kenbaar te maken welk resultaat jou aanspreekt.

    Veel succes iedereen.

    PS:

    Kijk ook eens op www.emofree.com (engelstalig) en lees hoe je jezelf kunt behandelen om bijvoorbeeld zonder zenuwen te zijn, minder bloedverlies te hebben, blauwe plekken laten verdwijnen enz.enz….. ook preventief. Het werkt voor alles!

  • lynn

    Beste lezers,

    de meeste ervaringen die ik hier lees gaat om boven ooglid correcties, kan iemand zijn of haar ervaring vertellen over

    onder oog lid correctie ? helaas kost dit het dubbele snap niet helemaal waar dit in zit

    Grt Lynn

  • kikikoops

    Hoi Lynn

    Ik heb in mei dit jaar een bovenooglidcorrectie gehad en kijk toevallig nog een keer op deze site. Ik geloof dat de correctie ‘'onder’' ingewikkelder is. Misschien ligt het daar aan, maar meen ook dat Dr Geerling hierover ook info kan geven. De assistentes zijn zeer behulpzaam en al zij zelf geen precies antwoord weten, vragen ze dat na.

    Zou gewoon eens bij de bron, de kliniek zelf informeren,

    succes Groetjes Kiki

  • sjimmie2008

    Dr Lommen werkt in de Bergmankliniek maar ook in het Vlietlandziekenhuis in Schiedam. Kijk maar op Google, daar kan je hem vinden.

    De kosten in het Vlietlandziekenhuis zijn veel lager dan in de kliniek. Ik heb voor boven- en onderooglid (1 ingreep van nog geen uur) 1500 euro betaald.

    Als je het apart doet dan kost het 1800 euro, boven 800 euro en onder 1000 euro.

    Maar de ingreep in 1x, scheelt dus 300 euro.

    Ik heb niets maar dan ook niets van de ingreep gemerkt. Alleen de prikjes waren voelbaar. Dr lommen is echt een hele goede arts. Ik ben nu 4 maanden verder en ben echt heel blij met het resultaat. Het wordt steeds mooier. Ik maak nog wekelijks een foto en zie dus ook verschil.

  • Eva van Amersfoort

    Vandaag zijn de hechtingen verwijderd. Ook weer pijnloos. Ik ben heel positief over Dr. Geerling.

    Twee dingen wil ik hier nog delen met anderen. In de eerste plaats blijkt Geerling niet alleen een aimabel mens, maar ook een geweldige gesprekspartner. Tijdens de ingreep heb ik me geen seconde verveeld.

    In de tweede plaats een tip. Ik kreeg het advies de eerste dagen op m'n rug te slapen, met een extra kussen. Hoofd een beetje omhoog dus. Maar als ik eenmaal slaap kantel ik automatisch op m'n zij…

    De oplossing lag in twee flink grote en brede oorringen. Elke keer dat ik me op m'n zij wilde draaien kreeg ik via m'n oren een seintje. :)

    Ik vind Ooglift wel een aanrader!

  • Yvonne

    Ik heb afgelopen december een bovenooglid correctie laten doen bij Ooglift door Dr. Geerling en ben zeer tevreden. De praktijk is gevestigd in Maarssen.

    Aardige en kundige arts. Ook de assistenten zijn zeer behulpzaam. Deze arts heeft al zeer veel van deze operaties verricht.

  • Ina ter Werve

    Hoi allemaal,

    A.s. maandag heb ik een intakegesprek. En ja, ik wist al dat ik de juiste keus had gemaakt juist bij deze kliniek een ooglidcorrectie te ondergaan, want het is voor mij niet ‘naast de deur’. Mijn ene ooglid (over de oogbol) hangt meer naar beneden dan het andere. Daardoor heb ik ‘ongelijke’ ogen. Dit is waarschijnlijk het gevolg van jaren gebruik van ontstekingsremmende middelen. Ik voel dit ooglid ook echt hangen. Ik heb een representatieve functie en hoewel ik niet het idee heb dat bijv. mbt solliciteren het nadeel voor mij oplevert, heb ik wel het gevoel dat iedereen er naar kijkt. Mijn man en ik zijn echte hobbyfotografen, die elkaar ook fotograferen, en ik wordt continue geconfronteerd met mijn laaghangende ooglid, dat ik dan weer in fotoshop ga retoucheren.

    Ik zal dus blij zijn wanneer dr. Geerling ook iets voor mij zal kunnen betekenen. En ik ga ervan uit dat ik, volgens de wet van de aantrekking, goed en probleemloos zal genezen.

    Hartelijke groet,

    Ina

    Ina

  • Yvonne

    Hallo Ina,

    Je maakt de juiste keuze door voor Dr. Geerling te kiezen. Ik heb veel op het internet gezocht naar informatie over bovenooglidcorrecties. De enige arts over wie ik veel kon vinden was Dr. Geerling. Er is ook nog een ander forum waar ik veel aan heb gehad. Ik weet niet of je deze inmiddels al hebt gevonden. Op dit forum staan ook handige tips.

    http://www.ooglasertrefpunt.nl/ooglidcorrectie-forum/viewtopic.php?f=3&t=261&start=420

    Gr. Yvonne