Billen vergroten

  • Lolita

    hi sharon welke dag heb jij je afspraak??

    Ik heb het toch verzet naar zondag dan neem ik maandag en dinsdag lekker vrij!

    Vraagje voor nay: Hoelang blijft het opgezwollen?? En wanneer kan je weer alles normaal doen ! gr

  • nay

    Max twee weken blijft de zwelling en dan ziet het er ook super uit. Je kan van alles doen maar niet op je rug slapen enz ook lekt het af en toe dus draag donkere kleding en wat ik je aanraad is een bilpusher te dragen. Je moet dagelijks ook masseren. Maar ik blijf het zeggen na een paar maanden is de resultaat veel minder. Dat moet je zelf inzien. Zorg ervoor dat je genoeg suiker binnen krijgt tijdens de injecties, de verdoving kan ervoor zorgen dat je flauw valt.

    Succes dames!!

  • lolita

    hoelang blijft het heel erg opgezwollen nay???

    na 2 weken ziet het er super uit.. maar wnr gaat de opgezwollen weg?

    En ik ga zeker na een paar maanden fotos maken !

  • aylin

    hey ik wil ook meer informatie over die zoetemeer kunnen jullie mij email sturen aub (K) alvast bedankd :D

  • aylin

    hey

    ik heb een kleine kont

    maar als ik wat aan kom krijg ik wel een kont

    maar ik kan niet meer eten daarom heb ik nu geen kont

    en ik wil ook niet meer bijkomen voor een kont

    ik wil graag spuiten en al die dingen wat je zei

    ik wil graag meer informatie mail me zo snel mogelijk aub

    want ik wil het graag doen

    alvast dank je wel

  • aylin

    hey

    wil je mij meer informatie geven over je billen :D

    die je gaat doen voor 700 euro

    want ik wil mijn billen ook laten vergroten ik wil graag hulp

  • aylin

    hey

    wie is karla

    ik wil graag meer informatie over haar

    want ik wil mijn billen ook vergroten

  • aylin

    en over die karla

    ik wil billen ( dikke billen )

    ik wil dat het voor goed blijft geef mij meer informatie waar ik heen moet :$

  • Lolita

    ik ben dus naar karla gegaan van de week!

    hier mijn verslag:

    Ik kwam binnen, het word dus gewoon in huis gedaan. Het is zeg maar in de eerste kamertje in de gang. Ik hoorde allemaal kinderen op de achtergrond trouwens wat ik minder vond het was heel druk daar.

    De kamertje is niet echt heel wat.. een witte papier op de vloer en op de profesionele ziekenhuis bed maar ze wou dat ik ging staan. ze stopte gelijk de naald in mn reet ( sorry) zonder wat te zeggen en ze zette het erin alsof ik een pop was!!!!!! Het deed erg pijn en ik vroeg nog of ze het niet zo ruw kon doen!

    Ik heb dit eerder gedaan in amerika , waar ze veel voorzichtiger zijn en de ( breath in/breath out ) oefeningen doen enz.. en die karla steekte die naalden erin alsof ik een pop was.

    Ik vond het jammer , als ik zei dat ik hele erge pijn had zei ze : ‘' dit kan niet , ik doe het al 13 jaar ’'. Of als ik heel duizelig word en voor water vroeg heel vaag reageerde. Ik kreeg een suikerklontje en een mini ventilator voor me want ze moest veel verdoven.

    Wel zie je verschil maar toen ik haar ging betalen zei ze: Na een paar maanden gaat het veel minderen ok????

    Als je before and after shots wil hebben kan je contact met me opnemen.

    Mijn Rate voor de behandeling die ze mij gaf is zeker een 5 +

    Ze deed het onprofesioneel, ze begon ook slecht, Haar huis was heel druk, de deur ging telkens open van de kamer, in plaats van profesioneel te kalmeren zei ze hoelang ze het deed en dat het niet kan. Nou je voelt het wel hoor.!!

    Wel zie je verschil maar zoals nay en karla zelf ook zei na een paar maanden is het minder!!

    Succes dames,

    Groeten

  • Nay

    Ik zei toch dat je veel snoep moest eten voordat je ging en dat je bil minder word . Je had beter kunnen sparen man voor silliconen. Pfff 700euries de lucht in. Maarja ieder zijn eigen keuze.