Billen vergroten

  • nay

    Hoi

    Ik wil ook! Ik zie alleen niet je emailadres staan maar ik hor het wel.

    Grt

  • patricia

    graag zou ik ook mijn billen willen laten vergroten laat het mij alsjeblieft weten groetjes van moi

  • L

    Help !!! Ik heb geen heupen wel billen !!! Hoe kan ik ze opvullen ???

    Ongelukkig meisje

  • patricia

    ok als je het adres hebt en alles laat t me maar weten heb wel intresse;)xena schreef:

    >

    > hoi ik ken wel iemand die het doet die komt uit de

    > nederlandse antillen het is bij de antillianen erg populair

    > dus als je echt interesse hebt mail me dan maar even

  • JLO

    Je kan alleen in nl bilvergroting met siliconen doen, voor injectie moet je naar colombia of venezuela

  • Marsha

    Die antiliaanse vrouw waar jij het volgens mij over hebt van Zoetermeer die had het bij mij ook gedaan maar helaas na een tijdje verdwijnt het dus dag honderden euros!!!!

  • Sheila

    Ik ben al een tijd opzoek naar een veilige, goeie, blijvende manier om billen en heupen te laten vergroten d.m.v injecties.

    Aangezien Xena dus al een tijdje niet meer reageert, weet ik helaas ook niet wie de vrouw is die de injecties doet.

    Ik ben van mening dat PMMA het veiligste en mooiste resultaat geeft. Het wordt al 10 jaar bij HIV-patienten gebruikt om invallende lichaamsdelen op te vullen…en ik denk niet dat ze met die mensen gaan expirimenteren.

    Ik ben van plan dit jaar naar Tijuana, Mexico te gaan (vlak bij San Diego), om de injecties te krijgen. Na veel onderzoek en veel info ben heb ik mijn keuze bepaalt.

    Mochten er meer mensen zijn die interesse hebben, zou ik het leuk vinden om met je in contact te komen.

    Hoop op reacties!!

  • xena

    hoii ik heb jullie berichten allemaal gekregen ,, was helaas neit in het land de pmma eerlijk te zijn weet ik niet … of dat wel een goed ideee is want je weet nooit wat ze in je lichaam spuiten,,… en wat ga je ervoor betalen een sillicone kan je altijd eruit halen.. pmma dat kan altijd door heel je lichaam heen gaan kijken … jullie op www.smilekuangelo.com of nl dan is een antilliaanse site… daarvanuit gaan jullie flyers zien met billen dan zie je een naam staan karla koeiman en een nummer en die moet je bellen

  • nay

    Dat is die dame van Zoetermeer. Na 500euro je bil vol te spuiten ziet het er top uit maar na een paar maanden mag je weer gaan want het zakt weg!!

  • Sheila

    Hoi hoi!

    Nou…het is juist de silicone die gaat wandelen in je lichaam! En is onmogelijk weer te verwijderen, Tenzij het implantaten zijn.

    De PMMA blijft op zijn plaats. Bij de billen wordt het voornamelijk IN de spier gespoten, op 3 plaatsen, en als je helemaal geen kont hebt, dan verdelen ze het in kleine prikjes.

    Het kan zelfs als kussentje ingespoten worden voor bottige ellebogen, bijvoorbeeld.

    Het is de veiligste manier om lichaamsdelen op te vullen, absoluut zeker ben ik daarvan.

    Zoals ik al zei, wordt al jaren gebruikt bij Hiv-patienten…daar wordt niet mee geexperimenteerd!

    Over siliconen, hydro-gel, amazing-gel etc, heb ik een hoop ellende gelezen, èn gezien (foto`s)

    Op een forum-site Make me Heal, staan veel ervaringen van mensen, kijk bij buttock-augmentation,

    Op deze site http://www.clinicamarcioserra.com.br/corporal_us.html zie je een arts die al jaren met PMMA werkt.

    Zelf ben ik van plan, dit jaar nog, naar Clinic’estetica in Tijuana te gaan.

    Daar zit een vrouwelijke arts, met een super-reputatie op het gebied van inspuitingen met PMMA.

    Je moet je research goed doen als je zoiets laat doen.

    En als dat spul, wat de Zoetermeer-dame inspuit, na een paar maanden wer wegzakt, dan is dat nog een meevaller vergeleken met wat er verder allemaal had kunnen gebeuren….

    Marsha of nay, hebben jullie het ook bij haar laten doen eigenlijk?