Billen vergroten

  • Linda

    Hoi iedereen,

    Wie weet waar ik mijn heupen kan laten opvullen/ meer vorm kan laten geven dmv injecties?

    Kelly (big brother) heeft dit laatst gedaan en het was vol in het nieuws. Ik kan alleen geen kliniek vinden waarbij ze dit doen?

    Zie artikel:

    http://www.depers.nl/entertainment/190667/Kelly-heeft-nieuwe-heupen.html

    Groetjes

  • luigina

    kelly laat alles doen in Scheveningen bij Schoemacher.

    Ik doe er van alles aan om een kleine reet te houden, wil je een beetje van mij.

  • Lalein

    Wel ja toe maar, waarom niet aan lipodonatie doen :) er bestaat toch ook orgaandonatie. Ik zag ooit bij jensen een vrouw die bilvergroting had laten doen, die kon weken niet normaal zitten. Ik las ook dat je heeeel lang het gevoel blijft houden alsof je ergens op zit.

  • margarita

    :-)) haha..welja, lipodonatie..Stelde zelf ook al voor om een lipodonor mee te nemen mocht ik behandeld gaan worden…..Overleg het eens met de arts.

    Als we een ‘Club van Hang Wangen’ gaan oprichten kan er ook nog wel en lipobank bij…. :-)

  • xena

    hoi ik ken wel iemand die het doet die komt uit de nederlandse antillen het is bij de antillianen erg populair dus als je echt interesse hebt mail me dan maar even

  • Linda

    Hoi Xena,

    Ik zou graag in contact willen komen met die persoon.

    Wil je mij mailen? Jou e-mail adres is niet zichtbaar.

  • monica

    hai xena,

    zou ook heel graag met die persoon in contact komen.

    mail je me haar naam etc etc?

  • kimmie

    Hoi,

    ik wil ook heel graag weten waar ik mijn billen kan laten opvullen zoals kelly dit heeft gedaan.

    Zou je mij kunnen mailen waar ik dit kan doen of iemand kent zoals die antilliaan die dit doet.

    heel erg bedankt

    groetjes kimmie

  • Lisa

    Hey Xena,

    Is het waar? dan wil ik ook weten hoe dat ik met die persoon in contact kan komen? kan je je email ad hier laten of email ad van die persoon zelf.. ik zou het enorme apprecieren… groetjes lisa

  • weber

    hai,

    ik zou ook het email adres wel willen hebben..

    groetjes teuntje