ooglidcorrectie waar

  • Elyse

    Hallo dames!

    Ik woon sinds kort weer in Nl. en wil graag een ooglidcorrectie (boven en misschien ook onder) laten doen. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Wie kan mij een goede pc en kliniek aanraden? Ik las bv dat Velthuiskliniek goed is. Wie heeft daar ervaring mee (R'dam)? Maar is het ook bv. aan te raden om naar Belgie te gaan omdat het daar toch een stuk goedkoper is? En welke pc is daar dan aan te raden? Ik heb een hoop vragen en zou graag advies van jullie ontvangen. Bij voorbaat dank!

  • Marga

    Hoi,Elyse

    Na ook een lange zoektocht,heb ik vorig jaar juli in Mill bij kliniek Via Sana

    een bovenooglidcorrectie laten doen.

    Je word daar heel goed geholpen,ik ben zeer tevreden.

    ze hebben daar ook info avonden!

    kijk maar op hun website

    Succes

    Groeten Marga

  • luigina

    waarom gaan jullie allemaal naar klinieken en niet naar een ziekenhuis voor bv een ooglidcorrectie, mijn buurman is in het ziekenhuis geweest , had er last van en heeft alles vergoed gekregen

  • Marga

    Omdat het VGZ de behandeling niet vergoed!

    Daar word het alleen vergoed als je verminkt bent ofzo..

    heb fotos op moeten sturen,maar helaas.

    De behandeling is uit het pakket.

    en als je dan toch zelf moet betalen ga je heen waar je zelf wil.

    Ze hebben bij mij 1,5 cm vel van mijn beide ogen gehaald,dus dat was echt wel nodig..een hele opluchting aan mijn ogen

  • luigina

    O. k duidelijk, ik dacht dat als het je zicht sowieso belemmerd, wat mij wel lijkt met zoveel overschot ,dat t dan werd vergoed, maar das onderling met verzekeringen dus ook anders.

  • Els

    Ik heb het ook vergoed gekregen, ben verzekert bij Delta Lloyd, wel een van de duurste aanvullende verzekeringen misschien dat dat het verschil maakt.

    Ben eerst ik Rozendaal geweest in een kliniek (waar ze ook nog een voorhoofdslift adviseerden, zelf betalen dus) maar moest eerst 18 kilo afvallen dus ik dacht, dan gaat het via het ziekenhuis sneller.

  • Elyse

    bedankt voor de tip Marga. Inderdaad wordt het maar bij weinig mensen vergoed omdat het als een cosmetische ingreep wordt gezien. Ik heb er ook veel last van vooral in de ochtend en avond. Ik heb niet de duurste aanvullende verzekering (ONVZ) dus zal ik het zeker niet vergoed krijgen ook al is er bij mij veel overtollig huid bij mijn ooglid. Heeft iemand ook ervaring met de Velthuis klinieken want die kwam er bij de Consumentenbondtest goed uit. Althans dat zag ik ergens op de startpagina plastische chirurgie staan. Ik woon nl. in de buurt van Den Haag/Rotterdam en dat is dicht in de buurt.

  • Marga

    Hallo,Elyse

    Bij de Velthuiskliniek zal het ook wel goed zijn,ze hebben een goede naam.

    Ik ben destijds ook op consult geweest bij een “gewoon” ziekenhuis,

    maar daar doen ze misschien wel minder ooglidcorrecties dan in een goede kliniek!En ook daar weten ze de prijs!!

    Ik kan je wel zeggen dat ik misschien wel 1 jaar aan t rondkijken ben geweest..en achteraf ben ik er zo blij mee.

    Ik heb 1150 euro betaald

    Je voelt de opluchting aan je ogen al de dag na de operatie

    Groetjes Marga

  • Greg

    Ik kan aanraden: dr Kazem in Mijdrecht.

    Perfect. Geen bloeduitstortingen binnen een dag helemaal goed

  • Kato

    Hallo Elyse,

    Ik ben bij Level 4 geweest in Hasselt, Belgie.

    Duidelijk ingelicht van te voren, en goede nazorg. Je hebt alleen met de chirurg, dr. Nelissen, te maken. Een chirurg die betrokken is bij z'n werk en z'n best doet om er wat moois van te maken. Ik ben echt heel erg tevreden over het resultaat.

    De prijs ligt veel lager dan in Nederland.

    Voor info: www.level4kliniek.be

    Of zoek eens in dit forum, door de enthousiaste verhalen hier ben ik ook in Hasselt terechtgekomen.